ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 4
    Гостей: 4
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ

    У розділі матеріалів: 2970
    Показано матеріалів: 41-50
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 296 297 »

    Чому важливо вивчати інформатику в школі? 

    1. **Основи сучасного світу**: Інформатика – це базова наука, яка допомагає зрозуміти, як працює сучасний світ, наповнений технологіями та інформаційними системами.

    2. **Розвиток критичного мислення**: Вивчення інформатики сприяє розвитку аналітичного та критичного мислення, необхідного для вирішення складних задач.

    3. **Підготовка до професійного майбутнього**: Багато сучасних професій вимагають знань у галузі інформаційних технологій, тому інформатика відкриває нові кар'єрні можливості.

    4. **Креативність і інновації**: Інформатика сприяє розвитку креативності, оскільки діти вчаться створювати нові програми, додатки та технології.

    5. **Уміння працювати в команді**: Проекти з програмування та розробки ПЗ зазвичай виконуються командою, що навчає учнів працювати разом і спільно досягати цілей.

    6. **Знання безпеки інформації**: Вивчення інформатики включає питання кібербезпеки, що важливо для захисту особистої інформації в онлайн-просторі.

    7. **Поліпшення навичок вирішення проблем**: Інформатика вчить учнів логічно підходити до вирішення проблем і знаходити ефективні рішення.

    8. **Доступ до інформації**: Знання в інформатиці допомагає учням ефективно знаходити, використовувати та аналізувати інформацію в інтернеті.

    9. **Інтеграція з іншими предметами**: Інформатика інтегрується з такими дисциплінами, як математика, науки, мистецтво, що сприяє міждисциплінарному навчанню.

    10. **Підвищення технологічної грамотності**: У сучасному світі важливо знати, як користуватися різними технологіями, тому вивчення інформатики підвищує загальний рівень технологічної грамотності учнів.

    Створено ШІ

    Вправи / Завдання / Практичні роботи | Переглядів: 23 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 16.10.2024 | Коментарі (0)

    Ось п'ять задач на тему "Здорове харчування", які можуть бути корисними для побудови інфографіки:

    1. **Скласти збалансований раціон**:
       - Які продукти слід включити до щоденного раціону для забезпечення необхідних вітамінів і мінералів? Визначте оптимальні порції для різних груп харчових продуктів (овочі, фрукти, білки, злаки, молочні продукти).

    2. **Дослідити вплив цукру**:
       - Визначити, скільки цукру споживає середня людина за день і як це впливає на здоров’я. Які є альтернативи цукру, які менш шкідливі для організму?

    3. **Порівняти способи приготування їжі**:
       - Які методи приготування їжі (смаження, запікання, варіння, приготування на пару) є найбільш корисними? Оцінити, як кожен з них впливає на збереження вітамінів та поживних речовин.

    4. **Розглянути роль води в харчуванні**:
       - Якою є рекомендована добова норма споживання води для різних груп людей? Які наслідки можуть виникнути при недостатньому споживанні води?

    5. **Оцінити переваги та недоліки дієт**:
       - Дослідити популярні дієти (вегетаріанство, кето, інтервальне голодування) та їх вплив на здоров’я. Які з них є більш ефективними для пріоритетних цілей (зниження ваги, покращення енергії, зміцнення імунної системи)?

    Ці задачі допоможуть проаналізувати різні аспекти здорового харчування та створити інформативну та корисну інфографіку.
     




    У процентному відношенні здорове харчування можна представити таким чином:

    1. **Овочі та фрукти (40%)**:
       - Основна частина раціону повинна складатися з овочів та фруктів. Вони багаті вітамінами, мінералами, антиоксидантами та клітковиною.

    2. **Білки (25%)**:
       - Джерела білка, такі як м‘ясо (птіце, риба), яйця, бобові, горіхи та насіння, повинні займати значну частину раціону.

    3. **Злаки (25%)**:
       - Цільнозернові продукти: хліб, рис, паста, крупи. Важливо обирати продукти з повної зернової обробки для забезпечення необхідних вуглеводів і клітковини.

    4. **Молочні продукти або їх альтернативи (10%)**:
       - Молоко, йогурт, сир або рослинні альтернативи. Вони забезпечують кальцій та інші важливі поживні речовини.

    5. **Жири (до 10%)**:
       - Здорові жири, такі як олія оливи, авокадо, горіхи. Важливо зменшити споживання насичених і транс-жирів.

    Ці пропорції допоможуть створити раціон, який підтримує оптимальне здоров'я та запобігає багатьом захворюванням. Звісно, ці дані є загальними рекомендаціями і можуть варіюватися в залежності від конкретних потреб та обставин кожної людини.
     

    10 клас Інформатика | Переглядів: 20 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 16.10.2024 | Коментарі (0)

    Ось п’ять тем учнівських дослідницьких проєктів з музичного мистецтва для учнів 7 класу, а також план до кожного з проєктів:

    ### Тема 1: Вплив музики на емоційний стан людини
    **План:**
    1. Вступ
       - Визначення музики та її ролі в житті людини.
    2. Теоретична частина
       - Огляд наукових досліджень про вплив музики на емоції.
       - Розгляд різних жанрів музики і їх впливу на настрій.
    3. Практична частина
       - Опитування учнів про їх улюблену музику та її вплив на їх емоції.
       - Аналіз результатів опитування.
    4. Висновки
       - Висновки про зв'язок між музикою і емоційним станом.
    5. Рекомендації
       - Рекомендації щодо вибору музики в залежності від емоційного стану.

    ### Тема 2: Історія народної музики України
    **План:**
    1. Вступ
       - Визначення поняття народної музики.
    2. Історичний аспект
       - Огляд різних етапів розвитку народної музики в Україні.
       - Вплив історичних подій на музичну традицію.
    3. Жанри народної музики
       - Опис різних жанрів: народні пісні, танці, інструментальна музика.
    4. Сучасний стан
       - Аналіз популярності народної музики в сучасній Україні.
    5. Висновки
       - Висновки про значення народної музики в культурі України.

    ### Тема 3: Види музичних інструментів
    **План:**
    1. Вступ
       - Визначення музичних інструментів та їх роль у музичному мистецтві.
    2. Класифікація інструментів
       - Огляд основних видів (ударні, струнні, духові, клавішні).
    3. Поглиблене вивчення
       - Вибір кількох інструментів для детального опису (історія, конструкція, особливості звуку).
    4. Практична частина
       - Проведення демонстрації звучання обраних інструментів (якщо можливо).
    5. Висновки
       - Висновки про різноманіття та важливість музичних інструментів.

    ### Тема 4: Музика в кіно: вплив на сприйняття фільму
    **План:**
    1. Вступ
       - Розуміння музики як невід'ємної частини кінематографа.
    2. Теоретична частина
       - Огляд ролі музики у створенні атмосфери фільму.
       - Приклади відомих кінострічок з помітною музичною складовою.
    3. Практична частина
       - Аналіз конкретного фільму та його музичного супроводу.
       - Опитування про вплив музики на сприйняття фільму у однокласників.
    4. Висновки
       - Висновки про значення музики в кіноіндустрії.
    5. Рекомендації
       - Рекомендації щодо вибору музики для створення специфічного настрою у фільмі.

    ### Тема 5: Відомі композитори та їх внесок у світову музику
    **План:**
    1. Вступ
       - Важливість композиторів у формуванні музичної культури.
    2. Біографії відомих композиторів
       - Вибір кількох композиторів (наприклад, Бах, Моцарт, Бетховен) для детального вивчення.
    3. Аналіз творів
       - Огляд найвідоміших творів кожного композитора та їхньої ваги в музичному мистецтві.
    4. Вплив на сучасність
       - Розгляд впливу їхньої творчості на сучасних композиторів та музикантів.
    5. Висновки
       - Висновки про важливість збереження музичної спадщини.

    Ці проєкти можуть допомогти учням поглибити знання про музичне мистецтво, розвинути аналітичні навички та творчий підхід.
     

    Проекти / Вправи | Переглядів: 19 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 13.10.2024 | Коментарі (0)

    Шкідливе програмне забезпечення, або malware, – це програми, призначені для порушення нормальної роботи комп'ютера, викрадення або пошкодження інформації. У 9 класі важливо ознайомитися з основними типами шкідливого ПЗ, його ознаками та способами захисту.

    Основні типи шкідливого програмного забезпечення:

    1. **Віруси** – програми, які прикріплюються до інших файлів і розповсюджуються, як тільки цей файл відкрито.
    2. **Черви** – автономні програми, що розмножуються по мережі, зазвичай без потреби в інших файлах.
    3. **Трояни** – програми, які маскуються під корисні, але насправді виконують шкідливі дії (наприклад, викрадення даних).
    4. **Шпигунське ПО (spyware)** – програми, що збирають інформацію про користувача без його відома.
    5. **Рекламне ПО (adware)** – програми, що відображають небажану рекламу.
    6. **Підслідники (ransomware)** – шифрують файли на комп'ютері та вимагають викуп за їх розблокування.

    Ознаки наявності шкідливого ПЗ:

    - Повільна робота комп'ютера.
    - Часті зависання або аварійні завершення програм.
    - Незнайомі програми або файли на комп'ютері.
    - Реклама, що з'являється без запиту.
    - Зникнення або пошкодження файлів.

    Способи боротьби зі шкідливим програмним забезпеченням:

    1. **Використання антивірусного програмного забезпечення** – встановити надійний антивірус і регулярно оновлювати його.
    2. **Систематичне сканування** – регулярно перевіряти комп'ютер на наявність шкідливих програм.
    3. **Безпечний перегляд інтернету** – уникати підозрілих сайтів і завантажувати програми лише з надійних джерел.
    4. **Оновлення системи та програм** – тримати операційну систему та програми в актуальному стані, щоб закрити відомі вразливості.
    5. **Резервне копіювання даних** – регулярно зберігати резервні копії важливих файлів.

    Висновок

    Боротьба зі шкідливим програмним забезпеченням – важлива складова безпеки комп'ютерних систем. Ознайомленість із основами шкідливого ПЗ та методами його виявлення і запобігання допоможе зберегти ваші дані в цілості та безпеці.

    9 клас Інформатика | Переглядів: 20 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.10.2024 | Коментарі (0)

    Made with Padlet
    7 клас Інформатика | Переглядів: 21 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.10.2024 | Коментарі (0)

    7 клас Інформатика | Переглядів: 23 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.10.2024 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [312]
    3 клас Інформатика [364]
    4 клас Інформатика [377]
    5 клас Інформатика [593]
    6 клас Інформатика [525]
    7 клас Інформатика [597]
    8 клас Інформатика [612]
    9 клас Інформатика [669]
    10 клас Інформатика [630]
    11 клас Інформатика [770]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [67]
    Цифрова та медіаграмотність [102]
    Академічна доброчесність [16]
    Медіатворчість [28]
    Проекти / Вправи [208]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7