ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли

    Всього матеріалів в каталозі: 9753
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 ... 975 976 »

    9 клас Інформатика | Переглядів: 0 | Завантажень: 0 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: Сьогодні | Коментарі (0)

    Завдання для 2-го класу: Комп'ютерні інструменти

    1. "Відгадай програму за інструментом"

      • Завдання: Яка програма потрібна, якщо ти хочеш намалювати сонечко та будиночок? (Варіанти: Paint / Калькулятор / Гра "Змія")

      • Очікувана відповідь: Paint (або інша програма для малювання).

    2. "Знайди чарівну паличку"

      • Завдання: Розглянь зображення програми для малювання. Знайди інструмент, який схожий на гумку . Для чого він потрібен?

      • Очікувана відповідь: Витирати помилки або частини малюнка.

    3. "Де живе текст?"

      • Завдання: Якщо ти хочеш надрукувати віршик про маму чи тата, яку програму ти обереш: програму для слухання музики чи програму для роботи з текстом (наприклад, Блокнот чи Word)?

      • Очікувана відповідь: Програму для роботи з текстом.

    4. "Інструменти для будівельника"

      • Завдання: У програмі для малювання є інструменти "Пензлик" та "Лінія". З'єднай ці інструменти з їхніми діями:

        • Пензлик – малює товсто, як фарба.

        • Лінія – малює рівну доріжку.

    5. "Командна гра"

      • Завдання: Комп'ютерна програма – це набір команд для комп'ютера. Яку команду ти даси комп'ютеру, щоб він зберіг твій малюнок? (Варіанти: "Друк" / "Зберегти" / "Видалити")

      • Очікувана відповідь: "Зберегти".

    6. "Кольорова банка"

      • Завдання: Який інструмент у програмі Paint схожий на відерце з фарбою ? Як він називається і що він робить?

      • Очікувана відповідь: Заливка/Відерце. Швидко зафарбовує велику частину малюнка одним кольором.

    7. "Збільшити/Зменшити"

      • Завдання: Який інструмент допомагає нам роздивитися маленькі деталі малюнка, як збільшувальне скло ?

      • Очікувана відповідь: Лупа/Масштаб.

    8. "Світлофор для програми"

      • Завдання: Щоб закрити програму, треба натиснути на маленький значок у кутку. Який це значок: червоний квадрат, зелений трикутник чи синій хрестик?

      • Очікувана відповідь: Синій/Червоний хрестик (X).

    9. "Навігатор у програмі"

      • Завдання: Розглянь програму, де можна грати. Знайди кнопки-стрілки і скажи, для чого вони потрібні у грі (рухати героя, відкривати меню чи змінювати колір).

      • Очікувана відповідь: Рухати героя/персонажа.

    10. "Відмінність: гра vs. робота"

      • Завдання: Назви одну комп'ютерну програму, де ти працюєш (наприклад, малюєш чи друкуєш), і одну програму, де ти граєш. У чому їхня головна відмінність?

      • Очікувана відповідь: Робоча програма має багато інструментів, а ігрова – правила та рівні.

    2 клас Інформатика | Переглядів: 8 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 15.12.2025 | Коментарі (0)

    Тема  "Дитячі образи в музиці",

    🎼 Завдання для демонстрації на учнівських сайтах (7 клас)

    1. 🖼️ Музичний портрет дитинства (Візуально-аудіальне дослідження)

    Мета: Проаналізувати, як композитори різних епох створювали образи дитинства, та візуалізувати їх.

    Назва завдання Опис та кроки виконання Демонстрація на сайті
    "Від Баха до Равеля: Еволюція дитячого образу" Крок 1: Вибір. Оберіть одну п'єсу на вибір з двох різних епох: Бароко (Й. С. Бах або Л. Моцарт) та Романтизм/Імпресіонізм (Р. Шуман або М. Равель). 1. Плейлист. Вбудувати аудіозаписи (або посилання на YouTube) обраних п'єс.
      Крок 2: Аналіз. Прослухайте п'єси. Визначте, які емоції, ігри чи сцени дитячого життя вони зображують. Порівняйте засоби музичної виразності (мелодія, ритм, темп) у Баха/Моцарта та Шумана/Равеля.  
      Крок 3: Візуалізація. Створіть два колажі, малюнки або анімації, що відображають ваш музичний портрет дитинства, навіяний кожною п'єсою. 3. Галерея зображень. Опублікувати власні візуальні роботи.

    2. Проєкт "Казковий сюжет у музиці" (Театралізація та критика)

    Мета: Дослідити, як композитори використовують музику для розкриття казкових дитячих сюжетів.

    Назва завдання Опис та кроки виконання Демонстрація на сайті
    "Чудовисько, Красуня та Телесик" Крок 1: Дослідження. Оберіть фрагмент: А) М. Равель. «Розмова Красуні і Чудовиська» або Б) К. Стеценко. Опера «Івасик-Телесик». 1. Аналітичний текст. Короткий опис сюжету обраного фрагмента.
      Крок 2: Аналіз. Визначте, якими музичними засобами (тембр, динаміка, інструментарій) композитор створює контрастні образи (наприклад, Красуня vs. Чудовисько, Телесик vs. Змія). 2. Аудіо-коментар. Записати 1-хвилинний аудіо-коментар, де учень пояснює, як музика "описує" персонажів.
      Крок 3: Інтерпретація. Запропонуйте свій варіант сучасного костюма для одного з персонажів (Красуня, Чудовисько, Телесик). Обґрунтуйте вибір кольорів та матеріалів, спираючись на музику. 3. Ескіз/фото костюма. Опублікувати зображення або фото власного ескізу.

    3. 🎹 Ритмічний челендж "Граємо джаз" (Практична робота)

    Мета: Ознайомитися з сучасними дитячими музичними творами та освоїти базові ритми.

    Назва завдання Опис та кроки виконання Демонстрація на сайті
    "Бугі-Вугі та Блюз" Крок 1: Прослуховування. Ознайомтеся з творами Г. Сасько. «Граємо джаз» (на вибір) та Л. Іваненко. «Бугі відірваного ґудзика». 1. Коротка стаття. Пояснити, що таке "бугі-вугі" та "джаз" у контексті дитячої музики.
      Крок 2: Ритм. Визначте основний ритмічний малюнок "Бугі відірваного ґудзика". 2. Відео. Записати коротке відео (15–30 секунд), де учень демонструє цей ритм за допомогою підручних засобів (наприклад, плескання в долоні, стукіт ручками, гра на музичному додатку).
      Крок 3: Творчість. Виконати ритмічну імпровізацію, додавши до основного ритму свій невеликий "ритмічний орнамент". 3. Вбудоване відео з виконанням ритмічної імпровізації.

    4. 📝 Створення "Золота сторінка" (Текстово-емоційний відгук)

    Мета: Використання пісні для формування власної життєвої позиції.

    Назва завдання Опис та кроки виконання Демонстрація на сайті
    "Моє дитинство золоте" Крок 1: Аналіз пісні. Прослухайте пісню Наталії Май «Моє дитинство золоте». Визначте основні теми та ідеї, закладені в тексті. 1. Текст пісні. Опублікувати текст пісні.
      Крок 2: Особистий відгук. Напишіть короткий есе (10–15 речень) під назвою "Чому дитинство – золоте?". У відгуку наведіть приклад зі свого життя, який ілюструє одну з тез пісні. 2. Есе/Текстовий блок з особистим відгуком.
      Крок 3: Медіасупровід. Оберіть фотографію або створіть зображення, що символізує вашу найкращу дитячу згадку. 3. Фото/Зображення поруч із есе.
    7 клас Музичне мистецтво | Переглядів: 11 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 15.12.2025 | Коментарі (0)

    Покупки  ст. 128 

    Назва таблиці: "Облік придбання офісного обладнання" (або "Придбання шкільного приладдя")
     

    Назва товару Кількість Ціна за одиницю (грн) Знижка (%) Дата придбання Загальна вартість (грн)
    1 Ноутбук Acer 1 18500,00 5% 12.12.2025  
    2 Монітор 27'' 2 4899,50 0% 12.12.2025  
    3 Картридж для принтера 4 750,00 10% 13.12.2025  
    4 Бездротова миша 5 299,90 0% 13.12.2025  
    5 Флеш-накопичувач 64 ГБ 10 199,00 15% 14.12.2025  
    6 Набір маркерів (4 шт.) 3 55,75 0% 14.12.2025  
    7 Папір для принтера (упак.) 20 145,50 5% 15.12.2025  

     

    Запитання за матеріалом завдання

    1. Типи даних: Які типи даних містяться у стовпцях «Назва товару», «Кількість» та «Дата придбання»? Поясніть різницю між ними.

    2. Побудова формул: Запишіть формулу, яку потрібно ввести в клітинку G2, щоб розрахувати вартість ноутбука з урахуванням знижки. Використовуйте адреси клітинок.

    3. Відсотковий формат: Як зміняться математичні дії у формулі, якщо в стовпці «Знижка» замість формату відсотків (5%) буде записано просто число (5)?

    4. Арифметичні оператори: Які математичні оператори використовуються в електронних таблицях для множення та віднімання? Наведіть приклади з цього завдання.

    5. Автозаповнення: Опишіть алгоритм дій: як швидко розрахувати загальну вартість для всіх товарів у списку, не вводячи формулу вручну для кожного рядка?

    6. Форматування чисел: Яке форматування доцільно встановити для стовпців «Ціна за одиницю» та «Загальна вартість», щоб вони виглядали як грошові суми?

    7. Адресація: Чому при копіюванні формули вниз по стовпцю адреси клітинок (наприклад, з C2 на C3) змінюються автоматично? Як називається такий вид посилань?

    8. Пріоритет операцій: Чи потрібні дужки у формулі для розрахунку вартості зі знижкою? Поясніть, як зміниться результат, якщо їх прибрати.

    9. Аналіз даних: Як за допомогою інструментів табличного процесора швидко знайти товар, на який була витрачена найбільша сума грошей?

    10. Оновлення даних: Що станеться із «Загальною вартістю», якщо ми змінимо кількість «Паперу для принтера» з 20 на 25 упаковок? Чи потрібно буде переписувати формулу?

     

    7 клас Інформатика | Переглядів: 6 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 15.12.2025 | Коментарі (0)

    На основі матеріалу відео "9 клас Обчислення підсумків" дай відповідь на 10 запитань

    1. Призначення засобу: Поясніть, що таке "проміжні підсумки" в табличному процесорі Microsoft Excel і в чому полягає їхня ключова перевага порівняно з обчисленням підсумків за допомогою звичайних формул.

    2. Обов'язкова умова: Яку обов'язкову підготовчу дію потрібно виконати з даними таблиці перед застосуванням засобу "Проміжні підсумки" і чому ця дія є критично важливою для коректного групування?

    3. Локалізація інструмента: Опишіть покроково, на якій вкладці та в якій групі інструментів в інтерфейсі Microsoft Excel розташований засіб для додавання проміжних підсумків.

    4. Вибір функції: Перелічіть не менше трьох різних функцій, які можна обрати у списку "Використовувати функцію" під час обчислення проміжних підсумків (наприклад, сума, кількість, середнє значення тощо).

    5. Вимоги до полів: Які типи даних повинні містити поля, які користувач обирає у списку "Додати підсумки до", і чому не можна обрати поля з текстовими даними?

    6. Вкладені підсумки: При створенні вкладених проміжних підсумків (кількох рівнів) яку важливу дію необхідно виконати з прапорцем "Замінити поточні підсумки" на другому та наступних кроках? Обґрунтуйте свою відповідь.

    7. Структура даних: Для чого призначена структура (outline), що з'являється ліворуч від таблиці після вставлення підсумків? Як різні рівні структури (наприклад, 1, 2, 3) допомагають користувачеві працювати з даними?

    8. Опція друку: В яких випадках, пов'язаних з підготовкою документа до друку, доцільно встановлювати прапорець параметра "Кінець сторінки між групами"?

    9. Видалення та оновлення: Як користувач може видалити всі проміжні підсумки та структуру з таблиці? Опишіть, що станеться з проміжними підсумками, якщо дані в таблиці будуть пересортовані.

    10. Практичне застосування: Наведіть власний приклад таблиці (окрім згаданих у відео землетрусів) і поясніть, за якими полями ви б утворили групи та яку функцію використали б для обчислення підсумків у цій таблиці.

    9 клас Інформатика | Переглядів: 7 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 15.12.2025 | Коментарі (0)

    + Завд.6 ст. 64

    Презентація: Дані та їх структури. Класифікація. Великі дані (8 клас)

    Слайд 1: Титульний

    • Заголовок: Дані та їх структури. Класифікація. Великі дані.

    • Дисципліна: Інформатика, 8 клас.

    • Підручник: Морзе Н.В., Барна О.В.

    • Ваше ім'я/Дата.


    Слайд 2: Що таке Дані? 

    • Заголовок: Дані: основа інформатики.

    • Визначення: Дані — це зафіксовані відомості про об'єкти, події чи явища, які можуть бути опрацьовані комп'ютером (збережені, передані, змінені).

    • Ключова ідея: Самі по собі дані не завжди є інформацією. Вони стають інформацією лише після їх опрацювання, коли їх можна зрозуміти та використати для прийняття рішень.

      • Приклад: Число 45 (Дані) $\to$ 45 років вчителю (Інформація).

    • Види даних за формою подання:

      • Числові: 1, 3.14, 1000.

      • Текстові: Літери, слова, речення.

      • Графічні: Зображення, фотографії .

      • Звукові: Музика, мова.

      • Відео: Рухомі зображення зі звуком.


    Слайд 3: Структури Даних (Прості) 

    • Заголовок: Як дані "живуть" разом? Структури даних.

    • Визначення: Структура даних — це спосіб організації, зберігання та керування даними для ефективного доступу та модифікації.

    • Прості (Елементарні) структури даних:

      • 1. Поле (Field): Одинична неподільна одиниця даних.

        • Приклад: Ім'я, Вік, Дата.

      • 2. Запис (Record): Сукупність логічно пов'язаних полів.

        • Приклад: Учень: {ПІБ: Іванов, Клас: 8-А, День народження: 10.05.2010}.


    Слайд 4: Структури Даних (Складні) 

    • Заголовок: Складні структури даних.

    • 3. Таблиця (Table) / Масив: Сукупність однотипних записів (рядків), які мають однакову структуру полів (стовпців).

      • Це основна структура для зберігання даних у базах даних (БД) та електронних таблицях.

    • 4. Файл: Іменована область на носії інформації (диску), де зберігається певна сукупність даних.

      • Приклади: document.docx, image.jpg, presentation.pptx.

    • 5. Список / Черга / Стек: Більш складні структури, що використовуються в програмуванні для організації послідовностей даних. .


    Слайд 5: Класифікація Даних 

    • Заголовок: Класифікація даних: Як їх впорядкувати?

    • Дані класифікують за різними ознаками. Для нас важлива їхня організація та природа:

      • 1. За типом: Числові, текстові, графічні, звукові, відео (Ми вже розглядали).

      • 2. За структурою:

        • Структуровані: Дані, організовані у чітко визначені структури (наприклад, таблиці, як у базах даних).

          • Приклад: Таблиця з ПІБ, адресами та телефонами учнів.

        • Неструктуровані: Дані, які не мають чіткої внутрішньої структури. Вони займають до 80% усіх даних!

          • Приклад: Текст електронного листа, фотографії, пости в соціальних мережах, відео на YouTube.

        • Напівструктуровані: Містять маркери, які дозволяють їх частково організувати (наприклад, теги в HTML, JSON-файли).


    Слайд 6: Що таке Великі Дані (Big Data)? 

    • Заголовок: Big Data: Чому звичайні дані стали "Великими"?

    • Визначення: Великі дані (Big Data) — це надзвичайно великі обсяги структурованих і неструктурованих даних, які є занадто великими, швидкими або складними для обробки традиційними методами.

    • Головна мета: Знаходити у цих даних приховані закономірності, тенденції та відкриття, які допомагають приймати рішення.

      • Приклади: Прогнозування епідемій, рекомендації Netflix, пробки на Google Maps.


    Слайд 7: Характеристики Big Data (3 V) 

    • Заголовок: Три "V" Великих Даних (3 V's).

    • Для характеристики Big Data використовують 3 головні ознаки (3 V's):

      • 1. Обсяг (Volume): Надзвичайно велика кількість даних (петабайти, зетабайти).

      • 2. Швидкість (Velocity): Дані надходять з дуже високою швидкістю (наприклад, дані з датчиків або повідомлення в Twitter).

      • 3. Різноманітність (Variety): Дані надходять у різних форматах (текст, відео, зображення, логічні файли) — це і є структуровані, неструктуровані та напівструктуровані дані! [Image illustrating the 3 V's of Big Data - Volume, Velocity, Variety].


    Слайд 8: Де використовуються Великі Дані? 

    • Заголовок: Застосування Big Data.

    • Медицина: Аналіз мільйонів історій хвороби для пошуку ефективних ліків.

    • Торгівля: Рекомендації товарів (Amazon, Rozetka) на основі ваших попередніх покупок.

    • Транспорт: Оптимізація маршрутів, керування трафіком у містах (Google Maps).

    • Фінанси: Виявлення шахрайства та ризиків.

    • Наука: Обробка даних з телескопів, прискорювачів частинок.


    Слайд 9: Підсумки та Запитання 

    • Заголовок: Підведемо підсумки.

    • Дані $\to$ основа, яка після опрацювання стає Інформацією.

    • Структури даних $\to$ спосіб організації даних (Поле, Запис, Таблиця, Файл).

    • Класифікація: Основний поділ — на Структуровані та Неструктуровані дані.

    • Big Data $\to$ це дані з великим Обсягом, високою Швидкістю надходження та великою Різноманітністю (3 V's).

    • Запитання до учнів: Який вид даних (текстові, графічні чи числові) є найпоширенішим у соціальних мережах?


    Слайд 10: Дякую за увагу! 

    • Заголовок: Дякую за увагу!

    • (Контактна інформація або просто зображення).

    8 клас Інформатика | Переглядів: 9 | Завантажень: 0 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 09.12.2025 | Коментарі (0)

    Задача для Google Таблиць (Інформатика, 7 клас)

    Задача для Google Таблиць (Інформатика, 7 клас)

    Тема: "Обчислення вартості та знижок: Планування шкільної екскурсії"

    Ця задача дозволяє учням відпрацювати введення формул, використання функцій СУМ (SUM), СЕРЕДНЄ (AVERAGE) та обчислення відсотків у Google Таблицях.


    📝 Умова задачі

    7-А клас планує поїздку на екскурсію до Музею науки. Класний керівник має розрахувати загальну вартість поїздки для 25 учнів, враховуючи витрати на квитки, транспорт та можливість отримання групової знижки.

    Дані для введення:

    Опис витрат Вартість за 1 одиницю (грн) Кількість одиниць
    Вхідний квиток для 1 учня 80 25
    Оренда автобуса (загальна вартість) 2500 1
    Кишенькові витрати (середнє значення на 1 учня) 50 25

    Додаткові умови:

    1. Музей надає групову знижку 10% від загальної вартості вхідних квитків, якщо група перевищує 20 осіб.

    2. Клас отримав спонсорську допомогу в розмірі 1500 грн, яку слід відняти від загальної суми витрат.


    📊 Завдання для учнів (Кроки в Google Таблицях)

    Крок 1: Створення та заповнення таблиці

    1. Створіть нову Google Таблицю та назвіть її: "Екскурсія 7-А клас".

    2. Створіть таблицю, як показано нижче (комірки A1:E5).

      A B C D E
    1 ПЛАНУВАННЯ ЕКСКУРСІЇ (7-А клас)        
    2 Опис витрат Вартість за 1 од. (грн) Кількість Загальна вартість (грн)  
    3 Вхідні квитки 80 25 Формула!  
    4 Оренда автобуса 2500 1 Формула!  
    5 Кишенькові витрати 50 25 Формула!  
    6          

    Крок 2: Використання формул для обчислення (Стовпець D)

    1. У комірці D3 обчисліть загальну вартість квитків (Вартість за 1 од. $\times$ Кількість):

      • Введіть формулу: =B3*C3

    2. У комірці D4 обчисліть загальну вартість оренди автобуса:

      • Введіть формулу: =B4*C4

    3. У комірці D5 обчисліть загальну суму на кишенькові витрати:

      • Введіть формулу: =B5*C5

    Крок 3: Обчислення знижки (Секція 1)

    1. У комірці E7 обчисліть Суму квитків (без знижки) за допомогою функції СУМ:

      • Введіть: =СУМ(D3) (або просто посилання на D3)

    2. У комірці E8 розрахуйте Суму знижки (10%) від вартості квитків (E7):

      • Введіть формулу: =E7*0.1

    Крок 4: Обчислення загальних витрат (Секція 2)

      A B
    7 Сума квитків: Формула!
    8 Знижка (10% від квитків): Формула!
    9 Загальні витрати (до спонсорства): Формула!
    10 Спонсорська допомога: 1500
    11 Кінцева вартість екскурсії: Формула!
    12 Вартість на 1 учня (кінцева): Формула!
    1. У комірці B9 обчисліть Загальні витрати (до спонсорства) (Сума всіх витрат D3:D5 мінус знижка B8):

      • Введіть формулу: =СУМ(D3:D5)-B8

    2. У комірці B11 обчисліть Кінцеву вартість екскурсії (Загальні витрати B9 мінус Спонсорська допомога B10):

      • Введіть формулу: =B9-B10

    Крок 5: Обчислення середнього (Секція 3)

    1. У комірці B12 обчисліть Вартість на 1 учня (Кінцева вартість B11, поділена на кількість учнів - 25).

      • Введіть формулу: =B11/25

      • Додатково: У цьому ж діапазоні можна показати, як обчислити Середню вартість одиниці (B3:B5) за допомогою функції СЕРЕДНЄ: =СЕРЕДНЄ(B3:B5)


    ✔️ Очікувані результати (для самоперевірки):

    • Загальна вартість квитків (D3): 2000 грн

    • Сума знижки (B8): 200 грн

    • Кінцева вартість екскурсії (B11): 3550 грн

    • Вартість на 1 учня (B12): 142 грн


    Чи бажаєте, щоб я створив іншу задачу, наприклад, на тему оцінювання успішності учнів?

    7 клас Інформатика | Переглядів: 6 | Завантажень: 0 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 09.12.2025 | Коментарі (0)

    Формули. Абсолютні та мішані посилання в електронних таблицях.

    С 132-133 Вправа 5, (с.130), 6 (с.131), Підручник 

    7 клас Інформатика | Переглядів: 6 | Завантажень: 0 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 09.12.2025 | Коментарі (0)

    10 цікавих, завдань, які допоможуть учням зрозуміти поняття "об'єкт", "середовище" та "Робочий стіл комп'ютера" в ігровій формі.

    10 Завдань з Інформатики для 2 Класу

    1. Знайди об'єкт

    • Завдання: Наведи приклади об'єктів на твоєму справжньому письмовому столі (ручка, зошит, олівець, книжка). А тепер назви 5 об'єктів, які ти бачиш на Робочому столі комп'ютера (піктограма, папка, ярлик, файл, Кошик).

    • Мета: Навчити розрізняти фізичні та віртуальні об'єкти.

    2. Де чий дім? (Об'єкт і середовище)

    • Завдання: З'єднай об'єкт зі своїм середовищем (домом):

      • Риба $\to$ ? (Акваріум)

      • Книжка $\to$ ? (Книжкова полиця)

      • Піктограма $\to$ ? (Робочий стіл)

      • Файл $\to$ ? (Папка)

    • Мета: Закріпити поняття "об'єкт" і "середовище".

    3. Комп'ютерний Кошик

    • Завдання: Розкажи, для чого потрібен Кошик на Робочому столі? Намалюй 3 об'єкти (файли, папки), які ти б міг "викинути" туди, якщо вони тобі більше не потрібні. А потім розкажи, як їх можна "повернути" назад.

    • Мета: Зрозуміти функцію об'єкта "Кошик".

    4. Папка-будиночок

    • Завдання: Уяви, що ти маєш 5 іграшок (це твої файли): машинка, лялька, конструктор, м'яч, фарби. Створи на Робочому столі дві папки (середовища): "Іграшки для вулиці" і "Іграшки для дому". Розклади іграшки (файли) по потрібних папках.

    • Мета: Навчитися сортувати об'єкти (файли) по папках.

    5. Що зайве на Робочому столі?

    • Завдання: Уяви, що ти бачиш Робочий стіл. На ньому є: папка, ярлик, файл, мишка, Кошик. Що з цього є фізичним об'єктом і не є частиною віртуального Робочого столу? (Відповідь: мишка).

    • Мета: Розвиток уваги та розрізнення реальних/віртуальних об'єктів.

    6. Слідопити Ярлика

    • Завдання: Ярлик – це швидкий шлях до програми. Намалюй піктограму своєї улюбленої гри чи програми. Поруч намалюй маленьку стрілочку – це ознака ярлика. Яку програму ти б хотів відкрити за допомогою цього ярлика?

    • Мета: Зрозуміти призначення ярлика та його візуальну ознаку.

    7. Прихований об'єкт (Файл)

    • Завдання: Ти створив малюнок (це твій файл). Куди ти його збережеш, щоб не загубити? Назви шлях: Робочий стіл $\to$ Папка "Мої малюнки". Намалюй, як може виглядати цей файл (наприклад, аркуш паперу з загнутим куточком).

    • Мета: Розуміння процесу збереження файлів усередині папок.

    8. Мій ідеальний Робочий стіл

    • Завдання: Намалюй на аркуші паперу свій ідеальний Робочий стіл комп'ютера. Ти можеш розмістити на ньому лише 5 найважливіших об'єктів (піктограм). Які саме об'єкти ти обереш і чому?

    • Мета: Практичне застосування знань про об'єкти Робочого столу.

    9. Живі команди

    • Завдання: Вчитель говорить команду, а учні виконують її:

      • "Знайти об'єкт!" (Учні показують на будь-яку піктограму).

      • "Перейти в середовище!" (Учні уявляють, що відкривають папку).

      • Кошик!" (Учні роблять рух, ніби видаляють щось).

    • Мета: Рухлива гра для закріплення термінів.

    10. Об'єкт має ім'я

    • Завдання: Кожен об'єкт має своє ім'я. Як ти назвеш нову папку, в якій зберігатимеш лише фотографії котиків? Придумай 3 варіанти назв, які б починалися з великої літери (наприклад, "Котики", "Мої Улюбленці", "ФотоКотів").

    • Мета: Розуміння, що об'єкти (папки, файли) мають імена, і важливість їх правильного написання.


    Ці завдання мають бути зрозумілими та цікавими для другокласників, адже вони поєднують реальні предмети з віртуальним світом комп'ютера.

    Чи хотіли б ви, щоб я розробив детальний план уроку для одного з цих завдань?

    2 клас Інформатика | Переглядів: 8 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.12.2025 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ [6129]
    ФОТО / ВІДЕО / МИСТЕЦТВО [684]
    Музичне мистецтво [5875]
    ІНФОРМАТИКА [1938]
    АСТРОНОМІЯ [998]
    ВІДЕОУРОКИ [2]
    ВІРТУАЛЬНИЙ КАБІНЕТ [2]
    PDF файли + Різне [4]
    Книги / Програми [5]
    У світі мудрих думок [1]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7