ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 19
    Гостей: 19
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ

    У розділі матеріалів: 2975
    Показано матеріалів: 21-30
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 297 298 »

    Дидактичний збірник «Картки опорних знань» для 7-х класів НУШ

    Дидактичний збірник «Картки опорних знань, 7 клас» розроблений обласними творчими групами вчителів-предметників під керівництвом координаторів НУШ Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Він містить картки опорних знань для надолуження освітніх втрат здобувачів освіти 7 класів НУШ з української мови та літератури, зарубіжної літератури, англійської та німецької мов, історії, математики, інформатики, мистецтва, фізики, хімії, географії, технологій, інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека, добробут».

    Детальніше: https://ippo.dn.ua/.../osvitni-vtrati-dolaemo-ne-chekaemo...

    7 клас Інформатика | Переглядів: 16 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 15.11.2024 | Коментарі (0)

    Три цікаві задачі для 9 класу в Excel

    Задача 1: Розрахунок середнього балу

    Умова: Створити таблицю оцінок учня за семестр. Використати формули для розрахунку середнього арифметичного балу за кожен предмет, середнього балу за семестр та визначення, чи учень допускається до наступного семестру (наприклад, при середньому балі вище 8).

    Коментар:

    • Ця задача дозволяє закріпити навички роботи з формулами, особливо зі функцією AVERAGE для обчислення середнього значення.
    • Для визначення допуску можна використати функцію IF, яка повертає різні значення залежно від умови.
    • Можна додати умовне форматування, щоб виділити оцінки нижче певного порогу.

    Задача 2: Аналіз витрат на продукти

    Умова: Створити таблицю з переліком продуктів, їхньою кількістю та ціною за одиницю. Використати формули для розрахунку загальної вартості кожного продукту та загальної суми витрат. Побудувати діаграму, яка відобразить структуру витрат.

    Коментар:

    • Ця задача розвиває навички роботи з даними, формулами для обчислень та побудови діаграм.
    • Можна запропонувати учням додати до таблиці ще один стовпчик з категорією продуктів (наприклад, фрукти, овочі, молочні продукти) та побудувати кругову діаграму для візуалізації розподілу витрат за категоріями.

    Задача 3: Моделювання фінансових інвестицій

    Умова: Створити таблицю для моделювання зростання банківського депозиту з урахуванням відсоткової ставки та періоду інвестування. Використати формулу складних відсотків для розрахунку суми на рахунку в кінці кожного року. Побудувати графік, який відобразить зміну суми депозиту з часом.

    Коментар:

    • Ця задача дозволяє застосувати знання з математики (складні відсотки) та продемонструвати практичне застосування Excel для фінансових розрахунків.
    • Можна ускладнити задачу, додавши можливість внесення додаткових вкладів або зняття коштів протягом інвестиційного періоду.

    Додаткові поради:

    • Запропонуйте учням самостійно вибрати дані для таблиць, щоб зробити завдання більш цікавим.
    • Заохочуйте їх експериментувати з різними функціями та форматуванням.
    • Обговоріть з учнями отримані результати та зробіть висновки.

    Можливі розширення задач:

    • Використання функцій SUM, COUNT, MAX, MIN для виконання більш складних обчислень.
    • Створення макросів для автоматизації рутинних дій.
    • Зв'язування кількох таблиць між собою.
    • Використання зовнішніх даних (наприклад, курси валют з інтернету).

    Ці задачі допоможуть учням не тільки освоїти основні функції Excel, але й розвинути логічне мислення, аналітичні навички та вміння працювати з інформацією.

    9 клас Інформатика | Переглядів: 18 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 14.11.2024 | Коментарі (0)

    Проекти / Вправи | Переглядів: 17 | Завантажень: 0 | Додав: chuhyys | Дата: 11.11.2024 | Коментарі (0)

    11 кл. ФІЗИКА Сумісний проєкт. Презентація або доповідь на тему "Ферити та їх використання". За допомогою ШІ створити план та відповіді згідно плану.

    11 кл. Геометрія.  Сумісний проєкт . Презентація або доповідь  на тему "Конус та його застосування людиною. Усічений конус".За допомогою ШІ створити план та оповідь згідно плану.

    11 клас Інформатика | Переглядів: 27 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.11.2024 | Коментарі (0)

    Задача для учнів 9 класу: 

    **Тема: Здорове харчування**

    **Задача: Вибір здорового меню**

    Уявіть, що ви – дієтолог, і вам потрібно скласти здорове меню на тиждень для групи людей. Ви повинні врахувати різноманітність страв, їх калорійність та вміст основних нутрієнтів. 

    ### Інструкція:

    1. **Створіть таблицю в Excel** з наступними стовпцями:
       - Назва страви
       - Тип страви (сніданок, обід, вечеря, закуска)
       - Калорії (на порцію)
       - Білки (г)
       - Жири (г)
       - Вуглеводи (г)

    2. **Заповніть таблицю** даними про 10 різних страв, які вважаються здоровими. Ось приклад страв:
       - Овсянка з фруктами
       - Салат з тунцем
       - К grilled chicken з овочами
       - Чіа пудинг
       - Суп з овочів
       - Фруктовий смузі
       - Омлет з шпинатом
       - Печені броколі
       - Квітковий салат
       - Йогурт з горіхами

    3. **Розрахуйте загальну калорійність та нутрієнти** для обраного вами меню на один день, яке повинно включати:
       - 1 сніданок
       - 1 обід
       - 1 вечерю
       - 2 закуски

    4. **Використайте функції Excel** (SUM, AVERAGE) для розрахунку загальної калорійності та вмісту білків, жирів і вуглеводів у вашому меню.

    5. **Підготуйте короткий звіт** із результатами, в якому ви повинні:
       - Вказати загальну калорійність вашого меню.
       - Вказати загальний вміст білків, жирів і вуглеводів.
       - Пояснити, чому ви обрали саме ці страви (акцент на здорове харчування).

    ### Очікувані результати:

    Ця задача допоможе учням навчитися:
    - Використовувати Excel для збору та аналізу даних.
    - Розуміти основи здорового харчування та важливість різноманіття в раціоні.
    - Розвивати навички критичного мислення через вибір оптимального меню. 

    Бажаємо успіху у виконанні завдання!
     

    9 клас Інформатика | Переглядів: 24 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 06.11.2024 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [312]
    3 клас Інформатика [364]
    4 клас Інформатика [377]
    5 клас Інформатика [594]
    6 клас Інформатика [525]
    7 клас Інформатика [598]
    8 клас Інформатика [613]
    9 клас Інформатика [671]
    10 клас Інформатика [630]
    11 клас Інформатика [770]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [67]
    Цифрова та медіаграмотність [102]
    Академічна доброчесність [16]
    Медіатворчість [28]
    Проекти / Вправи [208]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7