Статистика |
---|
Онлайн всього: 17 Гостей: 17 Користувачів: 0 |
|
Навчання та творчість
У категорії матеріалів: 15 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
ШІ ТА НАВИЧКИ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ
На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Даніеля Ендрюс-Брауна і Маркуса Комера «Навички критичного мислення». У ній наголошується, що оцінювання студентів являє собою вимірювання того, наскільки ефективним є навчання студентів, тобто процес визначення їхнього освітнього прогресу, ідентифікації «проблемних місць», де здобувачі освіти потребують додаткової допомоги, а також у більш широкому сенсі - визначення ефективності освітніх програм. У часи штучного інтелекту багато викладачів дуже розчаровані стандартними методиками оцінювання, оскільки вони не дають відповіді на ці запитання: майже неможливо відрізнити оригінальність думок людини від контенту, створеного ШІ. Звісно, інструменти штучного інтелекту дають людству значні переваги у деяких сферах діяльності, навіть можуть здійснювати опис, узагальнення та генерацію ідей, - вони не замінюють потребу у критичному мисленні людини. Потрібно зосередити увагу на оцінюванні здатності студентів знаходити, аналізувати та застосовувати ресурси для вирішення поставлених проблем із розумінням обмежень, які має модель ГШІ. Викладачі повинні навчати студентів, як відрізняти якісні ресурси від неякісних, фейкових, хибних. Йдеться про будь-які джерела інформації - дослідницькі статті, публікації у соціальних мережах, текст, згенерований штучним інтелектом. Необхідно змінити фокус оцінювання: викладачі, які зазвичай приділяли увагу стилю, логічності та змісту есе, вже відстали від реального життя задовго до приходу ChatGPT, бо такі інструменти, як Grammarly (випущений 15 років тому), зробили переворот у галузі написання текстів (автоматизували перевірку граматики, покращення стилістики тощо). ШІ став поширеним інструментом, тому викладачі університетів мають зосередитися на тому, що справді має значення: зміст, критичне мислення, здатність вирішення проблем.
Детальніше: http://surl.li/dxmwcs
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини |
Чому важливо вивчати інформатику в школі?
1. **Основи сучасного світу**: Інформатика – це базова наука, яка допомагає зрозуміти, як працює сучасний світ, наповнений технологіями та інформаційними системами.
2. **Розвиток критичного мислення**: Вивчення інформатики сприяє розвитку аналітичного та критичного мислення, необхідного для вирішення складних задач.
3. **Підготовка до професійного майбутнього**: Багато сучасних професій вимагають знань у галузі інформаційних технологій, тому інформатика відкриває нові кар'єрні можливості.
4. **Креативність і інновації**: Інформатика сприяє розвитку креативності, оскільки діти вчаться створювати нові програми, додатки та технології.
5. **Уміння працювати в команді**: Проекти з програмування та розробки ПЗ зазвичай виконуються командою, що навчає учнів працювати разом і спільно досягати цілей.
6. **Знання безпеки інформації**: Вивчення інформатики включає питання кібербезпеки, що важливо для захисту особистої інформації в онлайн-просторі.
7. **Поліпшення навичок вирішення проблем**: Інформатика вчить учнів логічно підходити до вирішення проблем і знаходити ефективні рішення.
8. **Доступ до інформації**: Знання в інформатиці допомагає учням ефективно знаходити, використовувати та аналізувати інформацію в інтернеті.
9. **Інтеграція з іншими предметами**: Інформатика інтегрується з такими дисциплінами, як математика, науки, мистецтво, що сприяє міждисциплінарному навчанню.
10. **Підвищення технологічної грамотності**: У сучасному світі важливо знати, як користуватися різними технологіями, тому вивчення інформатики підвищує загальний рівень технологічної грамотності учнів.
Створено ШІ |
АКАДЕМІЧНА ЧЕСНІСТЬ В ЕПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Гріра Мерфі «Оновлення академічної чесності в епоху штучного інтелекту». Автор наголошує, що для багатьох, хто працює у науковій та освітній сфері та опікується питаннями академічної чесності, літо раніше означало сезон відпочинку та релаксації. Можна було спокійно розмірковувати про актуальні проблеми, займатися професійним розвитком, будувати довгострокові плани. Але у свій перший рік на посаді керівника Офісу академічної чесності Каліфорнійського університету виявив, що це більше не працює. Життя в епоху генеративного штучного інтелекту змінює усе навколо. Куди приведе таке масштабне і стрімке розповсюдження інструментів штучного інтелекту? Чого очікувати? Як увійти у 2024-2025 навчальний рік із оновленим баченням перспектив, новими проєктами, новою енергією? Він пропонує своє бачення того, як можна спробувати вирішувати складні питання, за будь-яких умов тримаючи високо планку академічної доброчесності.
Детальніше: http://surl.li/zbhstw, http://surl.li/bctzfd |
Яка відповідальність учня
За порушення академічної доброчесності педагогічний працівник може робити учню зауваження. Нині – це найпоширеніший вид відповідальності, який застосовують до учня. Також учень може повторно проходити підсумкове оцінювання, ДПА, відповідний освітній компонент освітньої програми, позбавлятися академічної стипендії, призових місць на учнівських змаганнях, турнірах, олімпіадах, конкурсах (частина 7, статті 43 Закону України “Про повну загальну середню освіту”).
Рішення про академічну відповідальність учнів приймає педагогічний працівник, який виявив порушення академічної доброчесності, або педагогічна рада закладу освіти відповідно до положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти.
Рішення про позбавлення учня недоброчесно отриманих академічної стипендії, призових місць на учнівських змаганнях, турнірах, олімпіадах, конкурсах приймає той орган (посадова особа), який їх присвоїв.
Варто звернути увагу, що за одне порушення може бути застосовано лише один із видів академічної відповідальності.
Рішення про притягнення до академічної відповідальності може оскаржуватися у порядку, визначеному положенням про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу освіти.
ЩО РОБИТИ, ЩОБ ПОДОЛАТИ АКАДЕМІЧНУ НЕДОБРОЧЕСНІСТЬ У ШКОЛІ
Джерело: https://eo.gov.ua/akademichna-dobrochesnist-zalezhyt-vid-usikh-uchasnykiv-osvitnoho-protsesu/ |
|
|