ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » 8 клас Інформатика

    У категорії матеріалів: 619
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 ... 61 62 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

    Інформатика 8 клас

    РОЗДІЛ: Кодування даних та апаратне забезпечення.

    1. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.
    2. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень.
    3. Кодування символів. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду.
    4. Архітектура комп’ютера. 
    5. Історія ЄОМ. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування.
    6. Практична робота: Збираємо ЄОМ.

    РОЗДІЛ: Опрацювання текстових даних.

    1. Системи опрацювання текстів.
    2. Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки.
    3. Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі.
    4. Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в текстовому документі.
    5. Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі.
    6. Структура документа. Розділи. Колонтитули. Стильове оформлення абзаців.
    7. Формати файлів текстових документів.
    8. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

    Розділ : Створення та публікація веб-ресурсів.

    1. Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології.
    2.  Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. 
    3. Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). 
    4. Створення і використання спільних електронних закладок.
    5. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
    6. Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів.
    7. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.
    8. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.
    9. Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці.
    10. 11.12. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів .

    Розділ: Опрацювання об’єктів мультимедіа.

    1. Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа, історія аудіо відео.
    2. Програми для редагування аудіо- та відеоданих.
    3. (Два уроки). Створення відеокліпу.
    4.  (Два уроки).Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті.

    Розділ: Алгоритми та програми

    8 клас Інформатика | Переглядів: 78 | Завантажень: 0 | Додав: chuhyys | Дата: 31.01.2024 | Коментарі (0)

    Зроблено в Padlet

    Зроблено в Padlet
    8 клас Інформатика | Переглядів: 85 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 30.08.2023 | Коментарі (0)

    Інформація про хмари та їх зв'язок з погодою,
    для учнів 8 класу, а також тези для презентації:

    **Типи хмар та їх зв'язок з погодою**

    Хмари – це скупчення крихітних крапель води або кристалів льоду, що зависли в атмосфері. Вони відіграють важливу роль у формуванні погоди, оскільки можуть вказувати на майбутні зміни.

    **Основні типи хмар:**

    * **Перисті хмари (Cirrus):**
    * Високо розташовані, тонкі, білі хмари, схожі на пір'я або нитки.
    * Часто є ознакою наближення теплого фронту та погіршення погоди.
    * **Купчасті хмари (Cumulus):**
    * Щільні, білі хмари з пласкою основою, схожі на вату або цвітну капусту.
    * Вказують на хорошу погоду, але можуть розвиватися в купчасто-дощові хмари.
    * **Шаруваті хмари (Stratus):**
    * Низько розташовані, сірі, однорідні хмари, що вкривають все небо.
    * Часто приносять дрібний дощ або мряку.
    * **Купчасто-дощові хмари (Cumulonimbus):**
    * Великі, потужні хмари з темною основою, що сягають великої висоти.
    * Приносять грози, зливи, град та сильний вітер.

    **Як хмари допомагають передбачити погоду:**

    * Високі перисті хмари можуть свідчити про наближення теплого фронту та дощу.
    * Зростання купчастих хмар протягом дня може призвести до грози ввечері.
    * Низькі шаруваті хмари часто приносять тривалий дрібний дощ.
    * Купчасто-дощові хмари є ознакою сильних гроз та небезпечної погоди.

    Слайд 1: Хмари та погода: як вони пов'язані?

    "Привіт, друзі! Сьогодні ми зануримося у захоплюючий світ хмар і дізнаємося, як вони допомагають нам передбачати погоду. Хмари – це не просто красиві форми на небі, вони – справжні синоптики, які розповідають нам про те, що нас чекає. Давайте розберемося, як читати ці небесні знаки!"

    Слайд 2: Основні типи хмар

    "Існує безліч видів хмар, але ми зосередимося на трьох основних: перистих, купчастих та шаруватих.

    • Перисті хмари – це високі, тонкі хмари, схожі на пір'я або нитки. Вони часто є ознакою наближення теплого фронту.
    • Купчасті хмари – щільні, білі хмари, схожі на вату або цвітну капусту. Вони зазвичай вказують на хорошу погоду.
    • Шаруваті хмари – низькі, сірі, однорідні хмари, що вкривають все небо. Вони часто приносять дрібний дощ або мряку."

    Слайд 3: Купчасто-дощові хмари: ознака грози

    "Особливу увагу слід звернути на купчасто-дощові хмари. Це великі, потужні хмари з темною основою, що сягають великої висоти. Вони є ознакою грози, зливи, граду та сильного вітру. Тому, побачивши такі хмари, краще сховатися в безпечне місце."

    Слайд 4: Як хмари допомагають передбачити погоду

    "Тепер давайте розберемося, як хмари допомагають нам передбачити погоду:

    • Високі перисті хмари – до наближення теплого фронту та дощу.
    • Зростання купчастих хмар протягом дня – до грози ввечері.
    • Низькі шаруваті хмари – до тривалого дрібного дощу.
    • Купчасто-дощові хмари – до сильних гроз та небезпечної погоди."

    Слайд 5: Цікаві факти про хмари

    "Хмари – це не лише індикатори погоди, але й дивовижні природні явища. Ось кілька цікавих фактів:

    • Хмари складаються з крихітних крапель води або кристалів льоду.
    • Вага середньої купчастої хмари може сягати сотень тонн.
    • Існують рідкісні типи хмар, такі як трубчасті хмари або хмари-полиці."

    Слайд 6: Висновок

    "Отже, хмари – це важливі елементи погоди, які можуть багато розповісти нам про майбутні зміни. Спостерігаючи за хмарами, ми можемо краще розуміти природу та передбачати погоду. Дякую за увагу!"

    8 клас Інформатика | Переглядів: 3 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 14.04.2025 | Коментарі (0)

    В електронному додатку на платформі iЗЗі вже доступний гайд із корисними функціями Canva, які допоможуть вам швидко та ефективно оформлювати навчальний контент.

    📌 Що ви дізнаєтесь із гайду?

    ✅ Як створювати стильні та структуровані матеріали

    ✅ Які інструменти Canva спрощують роботу педагога

    ✅ Як додати інтерактивність у навчальний процес

    🔗 Перегляньте гайд тут: https://ua.izzi.digital/DOS/310062/1409322.html

    6 клас Інформатика | Переглядів: 9 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.03.2025 | Коментарі (0)

    Напиши програму на мові Пайтон. Тема: "Пошук найбільшого та найменшого серед кількох значень". Перевіряти роботу програми в Google Colab

    8 клас Інформатика | Переглядів: 12 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 04.03.2025 | Коментарі (0)

    8 клас Інформатика | Переглядів: 8 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 25.02.2025 | Коментарі (0)

    1. Інтернет як джерело інформації та знань: переваги та недоліки.

    Інтернет - це невичерпне джерело інформації, де можна знайти відповіді практично на будь-яке питання. Від наукових статей до історичних фактів, від кулінарних рецептів до навчальних відео - все це доступно за кілька кліків. Проте, разом з цим багатством інформації, в інтернеті існує і велика кількість неправдивої, фейкової інформації. Важливо вміти критично оцінювати джерела, перевіряти факти та не довіряти всьому, що бачиш в інтернеті. Навчання медіаграмотності є ключовим для того, щоб користуватися інтернетом ефективно та безпечно. Розвиток навичок аналізу та критичного мислення допомагає відрізнити зерно від полови, правду від брехні. Інтернет - це потужний інструмент, але його ефективність залежить від того, як ми ним користуємось. Він може стати як вікном у світ знань, так і джерелом дезінформації. Тому важливо пам'ятати про відповідальність, яку ми несемо за інформацію, яку споживаємо та поширюємо. Лише тоді інтернет буде служити нам на благо, сприяючи нашому розвитку та освіті.

    2. Соціальні мережі: віртуальний простір для спілкування та самовираження, або пастка залежності?
    ...

    8 клас Інформатика | Переглядів: 25 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.02.2025 | Коментарі (0)

    Задача 3 (виконати на Python та перевірити в Colaboratory)

    Задача:

    Створити програму, яка приймає від користувача список слів (мінімум 5 слів) та виводить їх у зворотному порядку, кожне слово з нового рядка.

    Код Python:

    https://g.co/gemini/share/e6d323b0bfbf 

    Перевірка в Colaboratory:

    1. Відкрийте Google Colaboratory: https://colab.research.google.com/drive/1u1ec1XgiUlGoefM8AWpxqm5_71_DnJ5O?usp=sharing 
    2. Створіть новий блок коду.
    3. Скопіюйте та вставте код Python у блок коду.
    4. Натисніть кнопку виконання (значок "Play").
    5. Програма запросить вас ввести 5 слів. Введіть їх по одному, натискаючи Enter після кожного слова.
    6. Після введення всіх слів програма виведе їх у зворотному порядку, кожне слово з нового рядка.

    Пояснення коду:

    • Функція reverse_words() спочатку створює порожній список words.
    • За допомогою циклу for користувач 5 разів вводить слово, яке додається до списку words.
    • Потім програма виводить повідомлення "Слова у зворотному порядку:".
    • За допомогою циклу for та функції reversed() програма ітерується по списку words у зворотному порядку та виводить кожне слово на окремому рядку.

    Додаткові завдання (за бажанням):

    • Замість 5 слів, запитати у користувача кількість слів, яку він хоче ввести.
    • Додати перевірку, чи введене слово є дійсним (наприклад, не містить цифр або спеціальних символів).
    • Вивести слова у зворотному порядку в одному рядку, розділяючи їх комами або іншими роздільниками.
    8 клас Інформатика | Переглядів: 31 | Завантажень: 0 | Додав: chuhyys | Дата: 31.01.2025 | Коментарі (0)

    7 клас Інформатика | Переглядів: 30 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 19.12.2024 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [312]
    3 клас Інформатика [366]
    4 клас Інформатика [379]
    5 клас Інформатика [595]
    6 клас Інформатика [529]
    7 клас Інформатика [607]
    8 клас Інформатика [619]
    9 клас Інформатика [679]
    10 клас Інформатика [637]
    11 клас Інформатика [773]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [68]
    Цифрова та медіаграмотність [103]
    Академічна доброчесність [17]
    Медіатворчість [29]
    Проекти / Вправи [209]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7