Статистика |
|---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Навчання та творчість
У категорії матеріалів: 629 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 62 63 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Покупки ст. 128
Назва таблиці: "Облік придбання офісного обладнання" (або "Придбання шкільного приладдя")
| № |
Назва товару |
Кількість |
Ціна за одиницю (грн) |
Знижка (%) |
Дата придбання |
Загальна вартість (грн) |
| 1 |
Ноутбук Acer |
1 |
18500,00 |
5% |
12.12.2025 |
|
| 2 |
Монітор 27'' |
2 |
4899,50 |
0% |
12.12.2025 |
|
| 3 |
Картридж для принтера |
4 |
750,00 |
10% |
13.12.2025 |
|
| 4 |
Бездротова миша |
5 |
299,90 |
0% |
13.12.2025 |
|
| 5 |
Флеш-накопичувач 64 ГБ |
10 |
199,00 |
15% |
14.12.2025 |
|
| 6 |
Набір маркерів (4 шт.) |
3 |
55,75 |
0% |
14.12.2025 |
|
| 7 |
Папір для принтера (упак.) |
20 |
145,50 |
5% |
15.12.2025 |
|
Запитання за матеріалом завдання
-
Типи даних: Які типи даних містяться у стовпцях «Назва товару», «Кількість» та «Дата придбання»? Поясніть різницю між ними.
-
Побудова формул: Запишіть формулу, яку потрібно ввести в клітинку G2, щоб розрахувати вартість ноутбука з урахуванням знижки. Використовуйте адреси клітинок.
-
Відсотковий формат: Як зміняться математичні дії у формулі, якщо в стовпці «Знижка» замість формату відсотків (5%) буде записано просто число (5)?
-
Арифметичні оператори: Які математичні оператори використовуються в електронних таблицях для множення та віднімання? Наведіть приклади з цього завдання.
-
Автозаповнення: Опишіть алгоритм дій: як швидко розрахувати загальну вартість для всіх товарів у списку, не вводячи формулу вручну для кожного рядка?
-
Форматування чисел: Яке форматування доцільно встановити для стовпців «Ціна за одиницю» та «Загальна вартість», щоб вони виглядали як грошові суми?
-
Адресація: Чому при копіюванні формули вниз по стовпцю адреси клітинок (наприклад, з C2 на C3) змінюються автоматично? Як називається такий вид посилань?
-
Пріоритет операцій: Чи потрібні дужки у формулі для розрахунку вартості зі знижкою? Поясніть, як зміниться результат, якщо їх прибрати.
-
Аналіз даних: Як за допомогою інструментів табличного процесора швидко знайти товар, на який була витрачена найбільша сума грошей?
-
Оновлення даних: Що станеться із «Загальною вартістю», якщо ми змінимо кількість «Паперу для принтера» з 20 на 25 упаковок? Чи потрібно буде переписувати формулу?
|
Задача для Google Таблиць (Інформатика, 7 клас)
Задача для Google Таблиць (Інформатика, 7 клас)
Тема: "Обчислення вартості та знижок: Планування шкільної екскурсії"
Ця задача дозволяє учням відпрацювати введення формул, використання функцій СУМ (SUM), СЕРЕДНЄ (AVERAGE) та обчислення відсотків у Google Таблицях.
📝 Умова задачі
7-А клас планує поїздку на екскурсію до Музею науки. Класний керівник має розрахувати загальну вартість поїздки для 25 учнів, враховуючи витрати на квитки, транспорт та можливість отримання групової знижки.
Дані для введення:
| Опис витрат |
Вартість за 1 одиницю (грн) |
Кількість одиниць |
| Вхідний квиток для 1 учня |
80 |
25 |
| Оренда автобуса (загальна вартість) |
2500 |
1 |
| Кишенькові витрати (середнє значення на 1 учня) |
50 |
25 |
Додаткові умови:
-
Музей надає групову знижку 10% від загальної вартості вхідних квитків, якщо група перевищує 20 осіб.
-
Клас отримав спонсорську допомогу в розмірі 1500 грн, яку слід відняти від загальної суми витрат.
📊 Завдання для учнів (Кроки в Google Таблицях)
Крок 1: Створення та заповнення таблиці
-
Створіть нову Google Таблицю та назвіть її: "Екскурсія 7-А клас".
-
Створіть таблицю, як показано нижче (комірки A1:E5).
| |
A |
B |
C |
D |
E |
| 1 |
ПЛАНУВАННЯ ЕКСКУРСІЇ (7-А клас) |
|
|
|
|
| 2 |
Опис витрат |
Вартість за 1 од. (грн) |
Кількість |
Загальна вартість (грн) |
|
| 3 |
Вхідні квитки |
80 |
25 |
Формула! |
|
| 4 |
Оренда автобуса |
2500 |
1 |
Формула! |
|
| 5 |
Кишенькові витрати |
50 |
25 |
Формула! |
|
| 6 |
|
|
|
|
|
Крок 2: Використання формул для обчислення (Стовпець D)
-
У комірці D3 обчисліть загальну вартість квитків (Вартість за 1 од. $\times$ Кількість):
-
У комірці D4 обчисліть загальну вартість оренди автобуса:
-
У комірці D5 обчисліть загальну суму на кишенькові витрати:
Крок 3: Обчислення знижки (Секція 1)
-
У комірці E7 обчисліть Суму квитків (без знижки) за допомогою функції СУМ:
-
У комірці E8 розрахуйте Суму знижки (10%) від вартості квитків (E7):
Крок 4: Обчислення загальних витрат (Секція 2)
| |
A |
B |
| 7 |
Сума квитків: |
Формула! |
| 8 |
Знижка (10% від квитків): |
Формула! |
| 9 |
Загальні витрати (до спонсорства): |
Формула! |
| 10 |
Спонсорська допомога: |
1500 |
| 11 |
Кінцева вартість екскурсії: |
Формула! |
| 12 |
Вартість на 1 учня (кінцева): |
Формула! |
-
У комірці B9 обчисліть Загальні витрати (до спонсорства) (Сума всіх витрат D3:D5 мінус знижка B8):
-
У комірці B11 обчисліть Кінцеву вартість екскурсії (Загальні витрати B9 мінус Спонсорська допомога B10):
Крок 5: Обчислення середнього (Секція 3)
-
У комірці B12 обчисліть Вартість на 1 учня (Кінцева вартість B11, поділена на кількість учнів - 25).
✔️ Очікувані результати (для самоперевірки):
-
Загальна вартість квитків (D3): 2000 грн
-
Сума знижки (B8): 200 грн
-
Кінцева вартість екскурсії (B11): 3550 грн
-
Вартість на 1 учня (B12): 142 грн
Чи бажаєте, щоб я створив іншу задачу, наприклад, на тему оцінювання успішності учнів?
|
Формули. Абсолютні та мішані посилання в електронних таблицях.
С 132-133 Вправа 5, (с.130), 6 (с.131), Підручник
|
Табличні процесори та їх призначення
Табличний процесор (або електронна таблиця) — це прикладна програма, призначена для створення, редагування, зберігання, опрацювання та аналізу даних, поданих у вигляді прямокутних таблиць.
📊 Призначення
Основне призначення табличних процесорів — автоматизація обчислень та аналіз даних. Вони використовуються для:
-
Обчислень: Виконання складних математичних, фінансових, статистичних та логічних розрахунків за допомогою формул і вбудованих функцій. Наприклад, знайти суму чисел, середнє значення або визначити найбільше/найменше число.
-
Упорядкування та зберігання даних: Зручне подання великих обсягів інформації у структурованому вигляді (рядки та стовпці).
-
Аналізу даних: Сортування, фільтрування, пошук даних для швидкого прийняття рішень.
-
Створення діаграм і графіків: Візуалізація даних для кращого розуміння тенденцій і зв'язків. Наприклад, відобразити успішність класу у вигляді стовпчастої діаграми.
Приклади табличних процесорів: Microsoft Excel, Google Таблиці, LibreOffice Calc.
💡 5 Завдань для 7 Класу
Ось 5 практичних завдань, які допоможуть учням 7-го класу освоїти базові навички роботи з табличними процесорами.
Завдання 1: Шкільний Бюджет 🍎
-
Мета: Навчитися вводити текст і числа та використовувати функцію СУМ (SUM).
-
Дія: Створити таблицю «Витрати на Школу» з трьома стовпцями: «Витрата» (зошит, ручка, олівець, обід), «Кількість» та «Вартість (грн)». У новому рядку, в стовпці «Вартість (грн)», порахувати загальну суму всіх витрат, використовуючи формулу.
Завдання 2: Середній Бал 📈
-
Мета: Навчитися використовувати функцію СЕРЕДНЄ (AVERAGE) та форматувати таблицю.
-
Дія: Створити таблицю оцінок учня за 5 предметів. У стовпці «Оцінка» ввести бали. В окремій клітинці порахувати середній бал за всі предмети, використовуючи відповідну функцію. Зробити клітинку із середнім балом жирною та жовтою.
Завдання 3: Переведення Валют 💰
-
Мета: Навчитися створювати прості математичні формули (множення).
-
Дія: Створити таблицю для переведення доларів у гривні. Ввести курс: 1 Долар = 40.50 грн (умовний курс). Створити стовпці «Сума в Доларах» (ввести 5 різних сум) та «Сума в Гривнях». У клітинках стовпця «Сума в Гривнях» створити формулу, яка множить суму в доларах на фіксовану клітинку з курсом.
Завдання 4: Овочі та Фрукти (Сортування) 🥕
Завдання 5: Діаграма Погоди ☀️
-
Мета: Навчитися будувати діаграми.
-
Дія: Створити таблицю «Погода Тижня» з двома стовпцями: «День Тижня» (Пн, Вт, Ср, Чт, Пт) та «Максимальна Температура (°C)» (ввести 5 різних чисел). На основі цих даних створити стовпчасту діаграму, яка візуально покаже коливання температури протягом тижня.
Чи хотіли б Ви, щоб я надав покрокову інструкцію для одного з цих завдань, наприклад, для Завдання 3: Переведення Валют?
|
Завдання 1: Організація навчальних матеріалів 📁
Ситуація: Тобі потрібно впорядкувати всі файли, пов'язані з вивченням інформатики за перше півріччя (презентації, реферати, практичні роботи) на твоєму комп'ютері.
Твоє завдання:
-
Створи на робочому столі одну головну теку з назвою "Інформатика_7_Клас".
-
Всередині неї створи три підтеки: "Презентації", "Практичні", "Теорія".
-
Поясни, як ти будеш вирішувати проблему, якщо дві різні практичні роботи мають однакову назву файлу, наприклад, Завдання.docx.
-
Запропонуй алгоритм дій (послідовність кроків), щоб швидко знайти файл, якщо ти пам'ятаєш лише його тип (.pptx або .docx), але не пам'ятаєш назву.
Завдання 2: Планування бюджету поїздки 📊
Ситуація: Ваш клас планує поїздку до історичного музею. У вас є наступні дані:
Твоє завдання (використовуй електронні таблиці):
-
Створи невелику таблицю, де будуть вказані ці дані.
-
За допомогою формули обчисли загальну суму витрат на поїздку.
-
За допомогою формули обчисли вартість поїздки на одну особу (враховуючи і квиток, і частину вартості автобуса).
-
Сформулюй висновок, чи вистачить вам 2000 грн, які клас зібрав на поїздку.
Завдання 3: Безпечна реєстрація в Інтернеті 🔑
Ситуація: Тобі потрібно придумати надійний пароль для нового навчального онлайн-сервісу. Сервіс вимагає, щоб пароль був надійним.
Твоє завдання:
-
Сформулюй три (3) основні вимоги до надійного пароля (наприклад, довжина, типи символів).
-
Придумай і запиши два варіанти пароля, які відповідають цим вимогам, використовуючи метод "пароль-фраза" (наприклад, перетворення фрази на символи).
-
Поясни, де (і чи варто взагалі) зберігати цей пароль, щоб не забути його і водночас захистити від сторонніх.
Завдання 4: Оформлення оголошення про змагання 📝
Ситуація: Ти відповідальний за створення оголошення про шкільні змагання з шахів. Оголошення має бути привабливим, легко читатися та містити всю необхідну інформацію.
Твоє завдання (використовуй текстовий процесор):
-
Назви мінімум 5 елементів обов'язкової інформації, яку ти маєш додати в оголошення (наприклад, час, місце).
-
Вибери та обґрунтуй, який тип вирівнювання (по лівому краю, по центру, по ширині) ти обереш для заголовка, а який — для основного тексту.
-
Опиши, як ти використаєш маркований або нумерований список для представлення правил змагання, щоб вони були максимально зрозумілими.
Завдання 5: Пошук та оцінка інформації 🔍
Ситуація: Ти пишеш доповідь про винахідника Інтернету. Тобі потрібно швидко знайти три ключові факти про цю особу, але ти маєш переконатися, що інформація є достовірною.
Твоє завдання (використовуй пошукову систему):
-
Сформулюй один ефективний пошуковий запит, щоб знайти ім'я винахідника (наприклад, використовуючи лапки або ключові слова).
-
Знайди дві різні вебсторінки з відповіддю на це запитання. Поясни, яка з цих сторінок (наприклад, офіційний сайт університету чи новинний блог) є більш надійним джерелом і чому.
-
Назви два критерії, за якими ти оцінюєш достовірність знайденої інформації (крім самого джерела).
|
|
|