Виконуючи завдання конкурсу, ви дізнаєтеся багато цікавинок про благодійні заходи та акції підтримки в різних куточках світу, про країни і людей, які і словами, і справами допомагають українцям у боротьбі.
Якщо ви забули свій пароль, надішліть вчителю інформатики повідомлення про це в електронний щоденник або на електронну адресу 1012sv90@gmail.com , і отримаєте свій пароль.
Свої нагороди додайте на свій сайт, сторінка "Нагороди / Сертифікати".
По можливості, завдання виконати упродовж тижня (з 16.05. до 20.05.2022)
Якщо ви забули свій пароль, надішліть вчителю інформатики повідомлення про це в електронний щоденник або на електронну адресу 1012sv90@gmail.com , і отримаєте свій пароль.
Свої нагороди додайте на свій сайт, сторінка "Нагороди / Сертифікати".
По можливості, завдання виконати упродовж тижня (з 09.05. до 13.05.2022)
1. Уважно перегляньте відео.
2. Перейдіть за покликанням https://naurok.ua/start та виконайте завдання конкуру «Stand with Ukraine».
Виконуючи завдання конкурсу, ви дізнаєтеся багато цікавинок про благодійні заходи та акції підтримки в різних куточках світу, про країни і людей, які і словами, і справами допомагають українцям у боротьбі.
Якщо ви забули свій пароль, надішліть вчителю інформатики повідомлення про це в електронний щоденник або на електронну адресу 1012sv90@gmail.com , і отримаєте свій пароль.
*** На онлайн уроці: сайти Google.
По можливості, завдання виконати упродовж тижня (з 02.05. до 06.05.2022)
1. Уважно перегляньте відео
2. Перейдіть за покликанням https://naurok.ua/start та виконайте завдання конкуру «Ми з України».
Всеукраїнський конкурс «Ми з України». Конкурс, присвячений нашій Батьківщині та її людям. Його мета — розповісти учням про унікальність України та українців, якими варто пишатися.
Якщо ви забули свій пароль, надішліть вчителю інформатики повідомлення про це в електронний щоденник або на електронну адресу 1012sv90@gmail.com , і отримаєте свій пароль.
По можливості, завдання виконати упродовж тижня (з 25.04. до 29.04.2022)
1. Уважно перегляньте відео. За матеріалами цього відео створи Проект в Scratch 3.0 та надішли на ел.адресу 1012sv90@gmail.com .
2. Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 3198747 . Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 29.04.2022 (включно). Результати тесту надсилати вчителю не треба, вони будуть надходити автоматично. Оцінки з’являться в електронному щоденнику в кінці тижня. Тест можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону. Тест можна проходити багато разів. Якщо оцінка не висока треба: уважно переглянути правильні відповіді; і знову пройти тест
По можливості, завдання виконати упродовж тижня (з 18.04. до 22.04.2022)
2. Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту ***. Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 22.04.2022 (включно). Результати тесту надсилати вчителю не треба, вони будуть надходити автоматично. Оцінки з’являться в електронному щоденнику в кінці тижня. Тест можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону. Тест можна проходити багато разів. Якщо оцінка не висока треба: уважно переглянути правильні відповіді; і знову пройти тест.
2. Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 3247498. Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 15.04.2022 (включно). Результати тесту надсилати вчителю не треба, вони будуть надходити автоматично. (Тест можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону).
Тест можна проходити багато разів. (Якщо оцінка не висока треба: уважно переглянути правильні відповіді; і знову пройти тест).
На уроці:
Завдання на період з 04.04.2022.по 08.04.2022
1. Уважно переглянь відео. За матеріалами цього відео створи Проект в Scratch 3.0 та надішли на ел.адресу 1012sv90@gmail.com
2. Завдання для тих, хто не створював проект:
Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 4285260. Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 08.04.2022 (включно). Результати тесту надсилати вчителю не треба, вони будуть надходити автоматично. (Тест можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону). Тест можна проходити багато разів. (Якщо оцінка не висока треба: уважно переглянути правильні відповіді; і знову пройти тест).
2. Завдання для тих, хто не створював проект:
Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 6868057 . Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 01.04.2022 (включно). Результати тесту надсилати вчителю не треба, вони будуть надходити автоматично. (Тест можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону). Тест можна проходити багато разів. (Якщо оцінка не висока треба: уважно переглянути правильні відповіді; і знову пройти тест).
2. Завдання для тих, хто не створював проект:
Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 1414275 . Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 25.03.2022 (включно). Результати тесту надсилати вчителю не треба, вони будуть надходити автоматично. (Тест можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону). Тест можна проходити багато разів. (Якщо оцінка не висока треба: уважно переглянути правильні відповіді; і знову пройти тест).
Практична робота на ПК.Створіть проект, відповідно до умови задачі:
Улюблений бабусин кіт Васька вирішив взагалі перестати ловити бідних мишей та стати вегетаріанцем. Тому він кожного дня їсть x картоплин, y морквин та z капустин.
Кіт
Знаходиться в центрі кімнати.
Виконує дії, коли натиснуто прапорець.
Думає 3 секунди: «Скільки ж я з’їв?».
Починає рахувати суму з’їденого (надає змінній «Сума» значення суми змінних «Картопля», «Капуста», «Морква»).
Оповіщає мишу про результат.
Миша
Миша постійно ковзає сценою за випадковими координатами (х: -200 до 200, у:-120 до -80) – дія виконується за умови натиснутого прапорця.
Коли миша отримує повідомлення (при цьому вона не ховається) про результат вона аналізує ситуацію.
Якщо кількість з’їденого котом >10, то вона говорить: «Ура! Мені тепер не страшний кіт!».
В будь-якій іншій ситуації вона говорить: «Я маю тікати, бо кіт голодний!», чекає 2 секунди і ховається.
Сцена
Фон кімнати.
Змінні
Знаходяться вгорі сцени.
Всі змінні, окрім змінної «Сума», мають вигляд слайдерів.
3. Для тих, в кого немає можливості виконати завдання 2.
найди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 1414275. Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 25.03.2022 (включно). Результати тесту надсилати вчителю не треба, вони будуть надходити автоматично. Тест можна проходити багато разів. (Тест можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону).
Завдання на період дистанційного навчання з 14.03.2022 по 18.03.2022
2. Створити проект за цим відео. Надіслати покликання на цей проект на ел.адресу 1012sv90@gmail.com
3. Увага! Це завдання для тих учнів, які на минулому тижні не виконували тестів, або хочуть ще раз виконати. Знайдіть в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 8901563. Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua . Тест відкрито до 11.02.2022 (включно). Результати тесту надсилати не треба, вони вчителю будуть надходити автоматично. (Тест можна пройти не тільки з комп'ютера, а і з будь-чийого телефону. Кількість спроб не обмежена). Оцінка з'явиться в електронному щоденнику в кінці тижня.
Завдання на період карантину з 31.01.2022 по 04.02.2022.
1. Уважно перегляньте фрагмент відеоурок на повторення з 00:00 хв. до 04:30
2. Знайдіть в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 9378825. Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua . Тест відкрито до 04.02.2022 (включно). Результати тесту надсилати не треба, вони вчителю будуть надходити автоматично. (Тест можна пройти не тільки з комп'ютера, а і з будь-чийого телефону). Оцінка з'явиться в електронному щоденнику в кінці тижня