ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 5
    Гостей: 5
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » 2 клас Інформатика

    У категорії матеріалів: 316
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 ... 31 32 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

    Зроблено в Padlet
    2 клас Інформатика | Переглядів: 13 | Завантажень: 0 | Додав: chuhyys | Дата: 29.09.2025 | Коментарі (0)

    2 клас Інформатика | Переглядів: 135 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 09.11.2023 | Коментарі (0)

     10 Текстів про Синичку та Завдання на Форматування

     

    Текст 1: Знайомство з Синичкою

     

    Синичка – маленька, спритна пташка. У неї жовта грудка та чорна смужка, схожа на краватку. Синички дуже корисні, бо їдять шкідливих комах.

    • Завдання:

      1. Зроби слово "Синичка" жирним і синім.

      2. Виділи фразу "жовта грудка" курсивом.

      3. Зроби слово "корисні" підкресленим.


     

    Текст 2: Де живе Синичка?

     

    Синички живуть у лісах, садах і міських парках. Вони люблять дупла дерев або спеціальні шпаківні. Зиму синичкам допомагають пережити люди.

    • Завдання:

      1. Виділи слова "лісах, садах" курсивом.

      2. Зроби слово "шпаківні" жирним.

      3. Виділи слово "люди" зеленим кольором.


     

    Текст 3: Що їсть Синичка?

     

    Влітку синички їдять комах та їхні личинки. Це гусениці та жуки. Взимку вони шукають насіння та сало. Не забувай підгодовувати пташок!

    • Завдання:

      1. Зроби слова "гусениці та жуки" жирним.

      2. Виділи слово "сало" курсивом і червоним.

      3. Зроби текст по центру.


     

    Текст 4: Спів Синички

     

    Спів синички дуже гучний і дзвінкий. Здається, що вона каже: "Ці-ці-фу, ці-ці-фу!". Синички починають співати рано навесні, закликаючи тепло.

    • Завдання:

      1. Виділи слово "гучний" підкресленням.

      2. Зроби фразу "Ці-ці-фу, ці-ці-фу!" жирним курсивом.

      3. Зміни розмір шрифту слова "тепло" на більший (наприклад, +2 пункти).


     

    Текст 5: Гніздо Синички

     

    Гніздо синички схоже на м'яку чашку. Воно збудоване з моху, пір'я і тонких травинок. Самка синички відкладає до 12 яєць.

    • Завдання:

      1. Виділи слова "моху, пір'я" жирним.

      2. Зроби текст маркованим списком (додай значки перед рядками).

      3. Виділи число "12" червоним кольором.


     

    Текст 6: Велика Синиця

     

    Найбільш поширена – це велика синиця. Вона найбільша з усіх синичок. Її можна зустріти майже скрізь. Велика синиця має яскраву жовту грудку.

    • Завдання:

      1. Виділи фразу "велика синиця" жирним і зеленим.

      2. Зроби фразу "майже скрізь" підкресленою.

      3. Зміни колір всього тексту на темно-синій.


     

    Текст 7: Синичка-помічниця

     

    Синичка – це санітар лісу та саду. Вона знищує багато шкідливих комах. Одна синичка може з'їсти тисячі гусениць за день! Бережіть синичок!

    • Завдання:

      1. Зроби слово "санітар" жирним і підкресленим.

      2. Зміни слово "тисячі" на курсив.

      3. Виділи речення "Бережіть синичок!" іншим кольором (наприклад, помаранчевим).


     

    Текст 8: Як допомогти взимку

     

    Взимку пташкам холодно та голодно. Треба робити годівниці та насипати насіння. Головне правило: підгодовувати регулярно.

    • Завдання:

      1. Зроби слова "холодно та голодно" жирним.

      2. Виділи слово "годівниці" підкресленням.

      3. Зроби два останні речення нумерованим списком.


     

    Текст 9: Тривалість життя

     

    Синичка живе у природі недовго, близько 1-3 років. Але в неволі, під наглядом людей, може прожити до 15 років. Дивовижна пташка!

    • Завдання:

      1. Зроби число "1-3" жирним і червоним.

      2. Виділи слово "наглядом" курсивом.

      3. Зміни розмір шрифту слова "Дивовижна" на найбільший у тексті.


     

    Текст 10: Споріднені птахи

     

    Синички мають родичів. Наприклад, блакитна синиця та чубата синиця. Усі вони спритні та невтомні мисливці за комахами. Дізнайся про них більше!

    • Завдання:

      1. Зроби слова "блакитна синиця та чубата синиця" жирним.

      2. Вирівняй текст по правому краю.

      3. Виділи слово "більше" курсивом і синім.








    Ці завдання охоплюють основні операції форматування, доступні у текстових редакторах:

    • Гарнітура/Атрибути шрифту: жирний, курсив, підкреслення.

    • Колір: зміна кольору тексту.

    • Розмір: зміна розміру шрифту.

    • Вирівнювання: по центру, по правому краю.

    • Списки: маркований та нумерований.

    Цей матеріал допоможе учням 2-го класу засвоїти практичні навички роботи з текстом на прикладі цікавої пташки.

    Чи бажаєте, щоб я створила зразок одного з відформатованих текстів для наочності?

    2 клас Інформатика | Переглядів: 10 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 10.11.2025 | Коментарі (0)

    Пристрої для роботи зі звуковою інформацією (Інформатика, 2 клас, Підручник - Морзе, Барна)

    Тема уроку

    Пристрої для роботи зі звуковою інформацією.

     Мета

    Ознайомити учнів із пристроями, які вводять (записують) та виводять (відтворюють) звукову інформацію за допомогою комп'ютера та інших гаджетів.


     Основні етапи уроку

    1. Актуалізація знань (5 хв) 

    • Бесіда: Що таке інформація? Які види інформації ви знаєте? (Текстова, графічна, звукова, відео).

    • Питання: Як ми отримуємо звукову інформацію (чуємо)? А як ми її можемо передати комусь?

    2. Вивчення нового матеріалу (15 хв) 

    • Вступ: Звукова інформація дуже важлива. Щоб працювати з нею за допомогою комп'ютера, потрібні спеціальні пристрої.

    • Пристрої для ВВЕДЕННЯ звуку (запису):

      • Мікрофон : Пристрій, що перетворює наш голос (або інші звуки) на сигнал, який розуміє комп'ютер.

        • Приклад: Співаки записують пісні, щоб поговорити з кимось по інтернету.

      • Диктофон (як окремий пристрій або в смартфоні): Використовується, щоб записувати голоси, звуки природи.

    • Пристрої для ВИВЕДЕННЯ звуку (відтворення):

      • Колонки (Акустичні системи) : Гучно відтворюють звук, щоб його чули всі в кімнаті.

        • Приклад: Слухати музику, звук під час перегляду фільму.

      • Навушники : Відтворюють звук особисто для однієї людини.

        • Приклад: Слухати казку або музику, щоб не заважати іншим.

    • Узагальнення:

      • Введення (запис): Мікрофон.

      • Виведення (відтворення): Колонки та Навушники.

     

    3. Практична робота та фізкультхвилинка (10 хв) 

     

    • Гра "Введення чи Виведення?": Учитель називає пристрій (Мікрофон, Навушники, Колонки), а учні показують:

      • Руки до рота (наче говорять) – Введення (Мікрофон).

      • Руки до вух (наче слухають) – Виведення (Колонки/Навушники).

    • Фізкультхвилинка: "Відпочинок для очей та тіла" під звуковий супровід.

    4. Застосування знань (8 хв) + Завдання 1-5, Дошка Падлет

    • Професії та звук: Люди яких професій використовують ці пристрої?

      • Композитор, Звукорежисер: Створюють і обробляють музику за допомогою комп'ютера, використовують мікрофон, колонки.

      • Актор, Співак: Користуються мікрофоном на сцені.

      • Вчені: Записують голоси тварин на диктофон.

    • Обговорення: Де ще ми зустрічаємо ці пристрої (смартфон, планшет, плеєр)?


     Підсумок уроку (2 хв)

    • Які два основні пристрої для роботи зі звуком ми запам'ятали? (Мікрофон і Колонки/Навушники).

    • Для чого потрібен Мікрофон? (Щоб записувати звук).

    • Для чого потрібні Колонки? (Щоб відтворювати звук).


     

    Завдання 1. "Вгадай, хто я?" (Відгадайка)

     

    Мета: Розрізняти пристрої за їхньою функцією.

    Завдання: Прочитайте опис і назвіть пристрій, який допомагає нам:

    1. Я перетворюю звуки на електричні сигнали, щоб твій голос почули далеко. Я є у комп’ютері або на сцені. Що я? (Підказка: Мікрофон).

    2. Я потрібен, щоб слухати музику або казки з комп’ютера, не заважаючи іншим. Я одягаюся на вуха. Що я? (Підказка: Навушники).

    3. Я роблю звук гучнішим, щоб його могли чути всі у кімнаті. Мене часто називають "колонками". Що я? (Підказка: Гучномовець / Колонки).


     

    Завдання 2. "З’єднай пару" (Класифікація)

     

    Мета: Зіставити пристрій з його основною дією (введення/виведення звуку).

    Завдання: Намалюй лінію, щоб з’єднати пристрій із тим, що він робить:

    Пристрій Що він робить?
    Мікрофон Виводить звук (ми його чуємо)
    Колонки Вводить звук (комп'ютер його "чує")
    Навушники Виводить звук (ми його чуємо)

    (Правильна відповідь: Мікрофон $\rightarrow$ Вводить звук; Колонки $\rightarrow$ Виводить звук; Навушники $\rightarrow$ Виводить звук)


     

    Завдання 3. "Чарівна скринька" (Вибери зайве)

    Мета: Виокремити пристрої, які НЕ працюють зі звуком.

    Завдання: Обведи зайвий предмет у кожному рядку – той, який не використовується для слухання або запису звуку:

    1. МікрофонКолонкиМишкаНавушники.

    2. ПринтерМікрофонНавушникиГучномовець.

    3. КлавіатураКолонкиМікрофонНавушники.

    (Правильні відповіді: 1. Мишка; 2. Принтер; 3. Клавіатура)


     

    Завдання 4. "Кольорові пристрої" (Малюємо та називаємо)

    Мета: Візуально запам'ятати вигляд пристроїв та їхні назви.

    Завдання: Домалюй або розфарбуй ці пристрої, а потім допиши їхні назви:

    • Зроби гучний звук! Намалюй колонки.

    • Запиши свій голос! Намалюй мікрофон.

    • Послухай музику! Намалюй навушники.


     

    Завдання 5. "Безпечна розмова" (Правила)

     

    Мета: Засвоїти прості правила безпечного використання навушників/колонок.

    Завдання: Допоможи Совеняті-Інформатику. Познач  ті речення, які є правильними правилами роботи зі звуковими пристроями:

    • Слухай музику в навушниках на максимальній гучності. Ні

    • Тримай навушники та мікрофон чистими та охайними. Так

    • Намагайся не кричати у мікрофон, щоб не пошкодити його. Так

    • Можна слухати гучну музику в навушниках дуже довго. Ні

    2 клас Інформатика | Переглядів: 16 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 04.11.2025 | Коментарі (0)

    Завдання 1. "Вгадай, хто я?" (Відгадайка)

     

    Мета: Розрізняти пристрої за їхньою функцією.

    Завдання: Прочитайте опис і назвіть пристрій, який допомагає нам:

    1. Я перетворюю звуки на електричні сигнали, щоб твій голос почули далеко. Я є у комп’ютері або на сцені. Що я? (Підказка: Мікрофон).

    2. Я потрібен, щоб слухати музику або казки з комп’ютера, не заважаючи іншим. Я одягаюся на вуха. Що я? (Підказка: Навушники).

    3. Я роблю звук гучнішим, щоб його могли чути всі у кімнаті. Мене часто називають "колонками". Що я? (Підказка: Гучномовець / Колонки).


     

    Завдання 2. "З’єднай пару" (Класифікація)

     

    Мета: Зіставити пристрій з його основною дією (введення/виведення звуку).

    Завдання: Намалюй лінію, щоб з’єднати пристрій із тим, що він робить:

    Пристрій Що він робить?
    Мікрофон Виводить звук (ми його чуємо)
    Колонки Вводить звук (комп'ютер його "чує")
    Навушники Виводить звук (ми його чуємо)

    (Правильна відповідь: Мікрофон $\rightarrow$ Вводить звук; Колонки $\rightarrow$ Виводить звук; Навушники $\rightarrow$ Виводить звук)


     

    Завдання 3. "Чарівна скринька" (Вибери зайве)

    Мета: Виокремити пристрої, які НЕ працюють зі звуком.

    Завдання: Обведи зайвий предмет у кожному рядку – той, який не використовується для слухання або запису звуку:

    1. Мікрофон, Колонки, Мишка, Навушники.

    2. Принтер, Мікрофон, Навушники, Гучномовець.

    3. Клавіатура, Колонки, Мікрофон, Навушники.

    (Правильні відповіді: 1. Мишка; 2. Принтер; 3. Клавіатура)


     

    Завдання 4. "Кольорові пристрої" (Малюємо та називаємо)

    Мета: Візуально запам'ятати вигляд пристроїв та їхні назви.

    Завдання: Домалюй або розфарбуй ці пристрої, а потім допиши їхні назви:

    • Зроби гучний звук! Намалюй колонки.

    • Запиши свій голос! Намалюй мікрофон.

    • Послухай музику! Намалюй навушники.


     

    Завдання 5. "Безпечна розмова" (Правила)

     

    Мета: Засвоїти прості правила безпечного використання навушників/колонок.

    Завдання: Допоможи Совеняті-Інформатику. Познач ті речення, які є правильними правилами роботи зі звуковими пристроями:

    • Слухай музику в навушниках на максимальній гучності. Ні

    • Тримай навушники та мікрофон чистими та охайними. Так

    • Намагайся не кричати у мікрофон, щоб не пошкодити його. Так

    • Можна слухати гучну музику в навушниках дуже довго. Ні


    ​​​​​​​

    2 клас Інформатика | Переглядів: 11 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 03.11.2025 | Коментарі (0)

    Це чудове завдання! Для учнів 1-го класу, які тільки починають знайомство з комп'ютером, важливо подавати матеріал через гру, візуалізацію та аналогії.

    Ось 5 завдань, які допоможуть першокласникам зрозуміти комп'ютер як інструмент для роботи з інформацією:


     

    5 завдань для 1 класу: Комп'ютер — наш помічник з інформацією 🖱️

     

     

    Завдання 1: «Введення» vs. «Виведення»: Гра "Що я роблю?" 🍎

     

    Мета: Зрозуміти різницю між пристроями, які вводять інформацію в комп'ютер (як наші очі та вуха), і тими, що виводять її (як наш рот чи руки).

    Дія:

    1. Покажіть учням картки (або малюнки) з основними пристроями: Клавіатура, Мишка, Монітор, Принтер, Колонки, Мікрофон.

    2. Запропонуйте їм поділити ці картки на дві групи:

      • "Даю інформацію комп'ютеру" (Введення)наприклад, мишка показує, куди натиснути.

      • "Отримую інформацію від комп'ютера" (Виведення)наприклад, монітор показує мультик.

    3. Фізичний елемент: Нехай учні піднімають праву руку на "Введення" і ліву руку на "Виведення" при називанні пристрою.


     

    Завдання 2: "Пам'ять" комп'ютера: Скринька зі скарбами 💾

     

    Мета: Зрозуміти функцію зберігання інформації.

    Дія:

    1. Поясніть, що комп'ютер має свою "пам'ять", де він "забуває" і "пам'ятає" важливі речі, як ми пам'ятаємо вірші або дні народження.

    2. Покажіть зображення флешки або жорсткого диска і назвіть це "Скринька для скарбів-файлів".

    3. Запропонуйте учням намалювати три "скарби" (улюблені малюнки, фото чи ігри), які вони хотіли б "заховати" у комп'ютерну скриньку, щоб не загубити.

    4. Запитання: Що станеться, якщо комп'ютер забуде цю інформацію?


     

    Завдання 3: Клавіатура: Склади ім'я з букв ⌨️

     

    Мета: Практичне використання клавіатури як інструменту введення текстової інформації.

    Дія:

    1. Покажіть велике зображення або реальну клавіатуру.

    2. Роздайте учням картки з окремими буквами, що складають їхнє ім'я (або ім'я друга).

    3. Завдання: "Знайди" ці букви на клавіатурі (можна використати великі наліпки на паперовій копії клавіатури) і "надрукуй" своє ім'я (тобто виклади картки у правильному порядку).

    4. Пояснення: Коли ви натискаєте кнопку (клавішу), комп'ютер отримує інформацію – яку саме букву ви хочете "записати".


     

    Завдання 4: Що "рахує" процесор: Гра "Обробка даних" 🧠

     

    Мета: Схематично пояснити функцію опрацювання (обробки) інформації центральним процесором.

    Дія:

    1. Скажіть, що Процесор — це "мозок" комп'ютера, який дуже швидко думає.

    2. Дайте кожному учневі 5-7 однакових карток (наприклад, із зображенням яблук).

    3. "Введення": Попросіть їх покласти картки на стіл.

    4. "Обробка": Запропонуйте їм швидко "обробити" інформацію, тобто:

      • Скласти всі яблука в один стовпчик (сортування).

      • Порахувати їхню кількість (обчислення).

    5. "Виведення": Результат (число 7) вони промовляють уголос.

    6. Аналогія: Комп'ютер робить так само, але з цифрами та командами, і у мільйон разів швидше!


     

    Завдання 5: Комп'ютерний ланцюжок 🔗

     

    Мета: Узагальнити весь процес роботи з інформацією: Введення → Обробка → Виведення.

    Дія:

    1. Намалюйте на дошці три великі квадрати (або використайте кольорові кошики) з написами: ВВЕДЕННЯ, ОБРОБКА, ВИВЕДЕННЯ.

    2. Розкажіть просту історію: "Ви намалювали Малюнок (Введення). Комп'ютер його зберігає (Обробка/Зберігання). Тепер ви хочете його роздрукувати (Виведення)."

    3. Покажіть картки із зображеннями: Мишка, Друк на принтері, Клавіатура, Монітор.

    4. Завдання: Учні мають по черзі прикріпити ці картки до відповідних квадратів, пояснюючи, що відбувається з інформацією на кожному етапі.

    2 клас Інформатика | Переглядів: 13 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 06.10.2025 | Коментарі (0)

    1 клас Інформатика | Переглядів: 78 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 01.11.2024 | Коментарі (0)

    Made with Padlet
    2 клас Інформатика | Переглядів: 71 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.09.2024 | Коментарі (0)

    2 клас Інформатика | Переглядів: 89 | Завантажень: 0 | Додав: chuhyys | Дата: 23.08.2024 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [316]
    3 клас Інформатика [367]
    4 клас Інформатика [379]
    5 клас Інформатика [600]
    6 клас Інформатика [534]
    7 клас Інформатика [623]
    8 клас Інформатика [627]
    9 клас Інформатика [696]
    10 клас Інформатика [649]
    11 клас Інформатика [784]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [68]
    Цифрова та медіаграмотність [103]
    Академічна доброчесність [20]
    Медіатворчість [29]
    Проекти / Вправи [209]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7