ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » 2 клас Інформатика

    У категорії матеріалів: 313
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 ... 31 32 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

    Зроблено в Padlet
    2 клас Інформатика | Переглядів: 3 | Завантажень: 0 | Додав: chuhyys | Дата: 29.09.2025 | Коментарі (0)

    2 клас Інформатика | Переглядів: 124 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 09.11.2023 | Коментарі (0)

    Це чудове завдання! Для учнів 1-го класу, які тільки починають знайомство з комп'ютером, важливо подавати матеріал через гру, візуалізацію та аналогії.

    Ось 5 завдань, які допоможуть першокласникам зрозуміти комп'ютер як інструмент для роботи з інформацією:


     

    5 завдань для 1 класу: Комп'ютер — наш помічник з інформацією 🖱️

     

     

    Завдання 1: «Введення» vs. «Виведення»: Гра "Що я роблю?" 🍎

     

    Мета: Зрозуміти різницю між пристроями, які вводять інформацію в комп'ютер (як наші очі та вуха), і тими, що виводять її (як наш рот чи руки).

    Дія:

    1. Покажіть учням картки (або малюнки) з основними пристроями: Клавіатура, Мишка, Монітор, Принтер, Колонки, Мікрофон.

    2. Запропонуйте їм поділити ці картки на дві групи:

      • "Даю інформацію комп'ютеру" (Введення)наприклад, мишка показує, куди натиснути.

      • "Отримую інформацію від комп'ютера" (Виведення)наприклад, монітор показує мультик.

    3. Фізичний елемент: Нехай учні піднімають праву руку на "Введення" і ліву руку на "Виведення" при називанні пристрою.


     

    Завдання 2: "Пам'ять" комп'ютера: Скринька зі скарбами 💾

     

    Мета: Зрозуміти функцію зберігання інформації.

    Дія:

    1. Поясніть, що комп'ютер має свою "пам'ять", де він "забуває" і "пам'ятає" важливі речі, як ми пам'ятаємо вірші або дні народження.

    2. Покажіть зображення флешки або жорсткого диска і назвіть це "Скринька для скарбів-файлів".

    3. Запропонуйте учням намалювати три "скарби" (улюблені малюнки, фото чи ігри), які вони хотіли б "заховати" у комп'ютерну скриньку, щоб не загубити.

    4. Запитання: Що станеться, якщо комп'ютер забуде цю інформацію?


     

    Завдання 3: Клавіатура: Склади ім'я з букв ⌨️

     

    Мета: Практичне використання клавіатури як інструменту введення текстової інформації.

    Дія:

    1. Покажіть велике зображення або реальну клавіатуру.

    2. Роздайте учням картки з окремими буквами, що складають їхнє ім'я (або ім'я друга).

    3. Завдання: "Знайди" ці букви на клавіатурі (можна використати великі наліпки на паперовій копії клавіатури) і "надрукуй" своє ім'я (тобто виклади картки у правильному порядку).

    4. Пояснення: Коли ви натискаєте кнопку (клавішу), комп'ютер отримує інформацію – яку саме букву ви хочете "записати".


     

    Завдання 4: Що "рахує" процесор: Гра "Обробка даних" 🧠

     

    Мета: Схематично пояснити функцію опрацювання (обробки) інформації центральним процесором.

    Дія:

    1. Скажіть, що Процесор — це "мозок" комп'ютера, який дуже швидко думає.

    2. Дайте кожному учневі 5-7 однакових карток (наприклад, із зображенням яблук).

    3. "Введення": Попросіть їх покласти картки на стіл.

    4. "Обробка": Запропонуйте їм швидко "обробити" інформацію, тобто:

      • Скласти всі яблука в один стовпчик (сортування).

      • Порахувати їхню кількість (обчислення).

    5. "Виведення": Результат (число 7) вони промовляють уголос.

    6. Аналогія: Комп'ютер робить так само, але з цифрами та командами, і у мільйон разів швидше!


     

    Завдання 5: Комп'ютерний ланцюжок 🔗

     

    Мета: Узагальнити весь процес роботи з інформацією: Введення → Обробка → Виведення.

    Дія:

    1. Намалюйте на дошці три великі квадрати (або використайте кольорові кошики) з написами: ВВЕДЕННЯ, ОБРОБКА, ВИВЕДЕННЯ.

    2. Розкажіть просту історію: "Ви намалювали Малюнок (Введення). Комп'ютер його зберігає (Обробка/Зберігання). Тепер ви хочете його роздрукувати (Виведення)."

    3. Покажіть картки із зображеннями: Мишка, Друк на принтері, Клавіатура, Монітор.

    4. Завдання: Учні мають по черзі прикріпити ці картки до відповідних квадратів, пояснюючи, що відбувається з інформацією на кожному етапі.

    2 клас Інформатика | Переглядів: 4 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 06.10.2025 | Коментарі (0)

    1 клас Інформатика | Переглядів: 68 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 01.11.2024 | Коментарі (0)

    Made with Padlet
    2 клас Інформатика | Переглядів: 60 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.09.2024 | Коментарі (0)

    2 клас Інформатика | Переглядів: 79 | Завантажень: 0 | Додав: chuhyys | Дата: 23.08.2024 | Коментарі (0)

    2 клас Інформатика | Переглядів: 109 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 22.04.2024 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [313]
    3 клас Інформатика [366]
    4 клас Інформатика [378]
    5 клас Інформатика [595]
    6 клас Інформатика [529]
    7 клас Інформатика [616]
    8 клас Інформатика [622]
    9 клас Інформатика [688]
    10 клас Інформатика [641]
    11 клас Інформатика [779]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [68]
    Цифрова та медіаграмотність [103]
    Академічна доброчесність [20]
    Медіатворчість [29]
    Проекти / Вправи [209]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7