ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 14
    Гостей: 14
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ

    У розділі матеріалів: 2975
    Показано матеріалів: 31-40
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 297 298 »

    Ось план для повторення теми «Електронний документообіг» для учнів 11 класу:

    ### Поняття електронного документообігу
    1. Визначення електронного документообігу.
    2. Історія розвитку електронного документообігу.
    3. Порівняння електронного та паперового документообігу.

    ### Основні складові електронного документообігу
    1. Електронні документи: визначення та види.
    2. Системи електронного документообігу (СЕД): загальна структура та функції.
    3. Учасники електронного документообігу: ролі та обов’язки.

    ### Технології електронного документообігу
    1. Формати електронних документів (PDF, DOCX, XML тощо).
    2. Програмні засоби для електронного документообігу.
    3. Використання електронного підпису та шифрування документів.

    ### Процеси електронного документообігу
    1. Створення електронного документа: принципи та етапи.
    2. Узгодження та затвердження електронних документів.
    3. Зберігання та архівування електронних документів.

    ### Правові аспекти електронного документообігу
    1. Законодавство України у сфері електронного документообігу.
    2. Права та обов’язки учасників електронного документообігу.
    3. Legal validity of electronic documents.

    ### Переваги та недоліки електронного документообігу
    1. Переваги: швидкість, зручність, економія ресурсів.
    2. Недоліки: технічні проблеми, ризики безпеки.

    ### Практична частина
    1. Виконання завдань з використання програмного забезпечення для електронного документообігу.
    2. Аналіз реальних кейсів впровадження електронного документообігу в організаціях.

    ### Заключення
    1. Підсумок вивченого матеріалу.
    2. Відповіді на запитання учнів.
    3. Обговорення майбутніх тенденцій в електронному документообігу.

    Цей план можна адаптувати відповідно до потреб учнів та специфіки навчальної програми.
     

    11 клас Інформатика | Переглядів: 27 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 06.11.2024 | Коментарі (0)

    Задача: "Аналіз словникового запасу за темами"

    **Умови задачі:**

    Учням потрібно створити і проаналізувати таблицю, що міститиме слова різних частин мови за вибраними темами (наприклад, "Природа", "Сім'я", "Школа", "Хобі"). Завдання полягає в наступному:

    1. **Створіть таблицю в Excel**, в яку внесіть слова за 4 вибраними темами. Кожна тема повинна містити не менше 10 слів, і для кожного слова вкажіть його частину мови (іменник, дієслово, прикметник тощо). Наприклад:

       | Тема      | Слово      | Частина мови  |
       |-----------|------------|----------------|
       | Природа   | Дерево     | Іменник        |
       | Природа   | Птах       | Іменник        |
       | Природа   | Літати     | Дієслово       |
       | Сім'я     | Мама       | Іменник        |
       | Сім'я     | Тато       | Іменник        |
       | Сім'я     | Любити     | Дієслово       |
       | Школа     | Учитель    | Іменник        |
       | Школа     | Вчитися    | Дієслово       |
       | Хобі      | Малювання  | Іменник        |
       | Хобі      | Читати     | Дієслово       |
       | ...       | ...        | ...            |

    2. **Обчисліть кількість слів** для кожної частини мови за усіма темами за допомогою формул Excel (з використанням функцій підрахунку).

    3. **Сформуйте діаграму**, що відображатиме співвідношення слів по частинам мови для кожної теми, щоб наочно відобразити, які частини мови найбільше представлені в кожній темі.

    4. **Проаналізуйте результати** та напишіть в висновках, які частини мови найчастіше зустрічаються у вибраних темах, і чому, на вашу думку, це так.

    **Додаткові завдання:**

    - Використайте умовне форматування, щоб виділити частини мови, які найчастіше зустрічаються у словнику теми.
    - Складіть синоніми або антоніми до кожного слова та додайте їх до таблиці.

    Ця задача допоможе учням покращити словниковий запас, класифікувати слова за частинами мови та використовувати Excel для аналізу даних.
     

    9 клас Інформатика | Переглядів: 27 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 06.11.2024 | Коментарі (0)

    Цифрова та медіаграмотність | Переглядів: 22 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 02.11.2024 | Коментарі (0)

    ШІ ТА НАВИЧКИ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

    На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Даніеля Ендрюс-Брауна і Маркуса Комера «Навички критичного мислення». У ній наголошується, що оцінювання студентів являє собою вимірювання того, наскільки ефективним є навчання студентів, тобто процес визначення їхнього освітнього прогресу, ідентифікації «проблемних місць», де здобувачі освіти потребують додаткової допомоги, а також у більш широкому сенсі - визначення ефективності освітніх програм. У часи штучного інтелекту багато викладачів дуже розчаровані стандартними методиками оцінювання, оскільки вони не дають відповіді на ці запитання: майже неможливо відрізнити оригінальність думок людини від контенту, створеного ШІ. Звісно, інструменти штучного інтелекту дають людству значні переваги у деяких сферах діяльності, навіть можуть здійснювати опис, узагальнення та генерацію ідей, - вони не замінюють потребу у критичному мисленні людини. Потрібно зосередити увагу на оцінюванні здатності студентів знаходити, аналізувати та застосовувати ресурси для вирішення поставлених проблем із розумінням обмежень, які має модель ГШІ. Викладачі повинні навчати студентів, як відрізняти якісні ресурси від неякісних, фейкових, хибних. Йдеться про будь-які джерела інформації - дослідницькі статті, публікації у соціальних мережах, текст, згенерований штучним інтелектом. Необхідно змінити фокус оцінювання: викладачі, які зазвичай приділяли увагу стилю, логічності та змісту есе, вже відстали від реального життя задовго до приходу ChatGPT, бо такі інструменти, як Grammarly (випущений 15 років тому), зробили переворот у галузі написання текстів (автоматизували перевірку граматики, покращення стилістики тощо). ШІ став поширеним інструментом, тому викладачі університетів мають зосередитися на тому, що справді має значення: зміст, критичне мислення, здатність вирішення проблем.

    Детальніше: http://surl.li/dxmwcs

    Фото: скріншот

    #НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

    Академічна доброчесність | Переглядів: 25 | Завантажень: 0 | Додав: chuhyys | Дата: 02.11.2024 | Коментарі (0)

    1 клас Інформатика | Переглядів: 29 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 01.11.2024 | Коментарі (0)

    Медіатворчість | Переглядів: 26 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 01.11.2024 | Коментарі (0)

    Як розпізнати фейкові фото та відео?

    Російську пропаганду поширюють на телеканалах, відеоблогах, фотохостингах. Тому фото- та відеопідробки відіграють ключову роль в інформаційних атаках проти України.

    Як розпізнати та відфільтрувати цей потік дезінформації? Читайте нашу серію публікацій про візуальний контент у пропаганді.

    Сумнівні деталі на світлині, нерівний монтаж — ці ознаки мають насторожити перш за все.

    Пам’ятайте:

    Жодні програми не замінять уважність. Завжди звертайте увагу на деталі.

    Інструменти для перевірки можуть допомогти, але 100% результат не гарантують.

    У більшості випадків фото- чи відеофейки можна спростувати й без спеціальних інструментів.

    Утім, інструменти посилять вашу перевірку:

    Зворотний пошук зображень показує, де раніше публікували певне зображення і в якому контексті. Таку функцію пропонують багато пошукових систем: Google, Bing тощо. Є окремі сервіси — TinEye та PimEyes, наприклад.

    Forensically (https://bit.ly/3C40ocE), FotoForensics (https://fotoforensics.com/) дозволять виявляти елементи фото, які ймовірно могли відредагувати. Також тут можна перевірити метадані (як і на Metadata2Go —https://www.metadata2go.com/): автор файлу, дата і місце створення та інше.

    Fake News Debunker — плагін у браузері Chrome одразу з кількома функціями: зворотний пошук фото, аналіз метаданих чи змін, зроблених на фото. (https://bit.ly/48wHdEw)

    Медіатворчість | Переглядів: 28 | Завантажень: 0 | Додав: chuhyys | Дата: 01.11.2024 | Коментарі (0)

    6 безкоштовних онлайн-ресурсів для перевірки матеріалів на плагіат:

    1️⃣ Plagtracker

    https://www.plagtracker.com/

    2️⃣ Plagscan

    https://www.plagscan.com/

    3️⃣ Plagiarism Detector

    https://plagiarismdetector.net/

    4️⃣ Duplichecker

    https://www.duplichecker.com/

    5️⃣ Plagiarisma

    https://plagiarisma.net/

    6️⃣ Plagium

    https://www.plagium.com/

     

    Академічна доброчесність | Переглядів: 23 | Завантажень: 0 | Додав: chuhyys | Дата: 29.10.2024 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [312]
    3 клас Інформатика [364]
    4 клас Інформатика [377]
    5 клас Інформатика [594]
    6 клас Інформатика [525]
    7 клас Інформатика [598]
    8 клас Інформатика [613]
    9 клас Інформатика [671]
    10 клас Інформатика [630]
    11 клас Інформатика [770]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [67]
    Цифрова та медіаграмотність [102]
    Академічна доброчесність [16]
    Медіатворчість [28]
    Проекти / Вправи [208]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7