ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 9
    Гостей: 9
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1471
    Показано матеріалів: 21-30
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 147 148 »

    Експертка Спільноти сучасних учителів і психологів підготувала для вас добірку найкращих платформ та додатків, які зроблять ваші уроки більш цікавими, інтерактивними та продуктивними.

    Всеукраїнська школа онлайн — платформа для дистанційного та змішаного навчання, яка забезпечує методичну підтримку вчителів. Вона містить усі освітні матеріали, що відповідають чинній навчальній програмі. Викладачі можуть створювати віртуальні класи для учнів, відстежувати їхню освітню траєкторію та надавати зворотний зв’язок. Платформа також має мобільний застосунок для зручного навчання з будь-яких пристроїв.

    MozaWeb — онлайн-сервіс, що надає доступ до цифрових уроків, відео- та аудіоматеріалів, а також бібліотеки цифрових інструментів. Наприклад, під час уроків біології вчителі можуть використовувати 3D-сцени для демонстрації мікросвіту клітини або розвитку живих систем. Це дозволяє значно підвищити якість навчання.

    AR Book — онлайн-платформа із цифровим контентом, розроблена українськими ІТ-фахівцями. Вона містить готові уроки із системою зворотного зв’язку, експериментами, гейміфікацією та доповненою реальністю. Викладачі можуть показати учням будову м’яза чи клітину наживо, завдяки доповненій реальності.

    PhET — інтерактивне моделювання природничих явищ, що включає фізичні та біологічні симуляції. Легко використовується з інтерактивною дошкою або навіть на ноутбуці чи планшеті, надаючи можливість учням взаємодіяти з науковими процесами.

    PrepMagic — платформа для візуалізації предметів природничого циклу. Цей інструмент створює реальні зв’язки для складних концепцій, які учням важко уявити. Ідеально підходить для демонстрації та візуалізації явищ у STEM-дисциплінах.

    Blender — програмне забезпечення для створення тривимірної (3D) графіки, яке дозволяє моделювати, анімувати та обробляти відео.

    Google Науковий журнал — безкоштовний цифровий щоденник від Google для документування наукових досліджень та експериментів.

    National Geographic Resource Library — універсальний ресурс для вивчення науки, що містить енциклопедії, фотографії та багато іншого.

    Це лише частина можливостей, які ви можете використовувати для викладання природничих дисциплін.

    Хочете дізнатися більше?

    Приєднуйтесь до Спільноти сучасних учителів і психологів та отримайте доступ до детальних оглядів, інструкцій та обговорень найкращих освітніх інструментів!

    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти | Переглядів: 17 | Додав: chuhyys | Дата: 21.08.2024 | Коментарі (0)

    Мабуть, ви думаєте, як узагалі можна безкінечно зайнятим батькам навчити дитину управляти своїм часом?! «Я навіть своїм власним не можу управляти!», - кажете ви. Ну що ж, вирішено. Немає більш вдалого часу почати навчання, ніж зробити це прямо зараз. Адже, навчаючи свою дитину, ви можете й самі познайомитися з маленькими секретами тайм-менеджменту й використовувати їх у своєму житті.
    Тайм-менеджмент (управління часом, організація свого часу) – це своєрідний спосіб балансувати між більш ніж однією можливістю чи обов’язком відразу. Як і будь-яка інша навичка, вона потребує практики.
    Однак у більшості батьків багато часу витрачається на те, щоби знову і знову вчити своїх дітей того, як правильно чистити зуби або десятки разів показувати, як правильно мити руки, і при цьому в дуже незначної кількості батьків виникає бажання потренувати дітей в організації свого часу впродовж дня. Необхідно зрозуміти, що вже в ранньому віці дуже важливо показати дитині ази тайм-менеджменту.
    Не вийшло розпочати раніше? Нічого страшного. Ніколи не пізно навчити дітей того, як організувати свій тиждень і розставити пріоритети у списку «що зробити». І якщо вам удасться залучити дітей до вивчення основних принципів тайм-менеджменту, вони будуть їм вірними інструментами, які вони зможуть використовувати впродовж усього свого життя.
    Тайм-менеджмент – це принцип, що впливає на дитячу емоційну, соціальну, фізичну, психічну, матеріальну й духовну сфери життя. Це майстерність, в якій кожна дитина повинна бути успішною. Якщо ми не навчимо дітей хороших навичок, доки вони маленькі, вони проведуть усе життя, роблячи спроби позбавитись від шкідливих звичокv

    Джерело

     


    Цифрові лайфхаки на уроках мистецтва НУШ" з Людмилою Кондратовою 

    Мистецькі цифрові проєкти (50 хв)

    Google Arts & Culture (Експерименти... грати ...)

    У Google Arts & Culture зібрано твори з понад 2000 провідних музеїв і архівів, які стали партнерами проекту Google Cultural Institute, щоб ділитися ...

    Проектний метод навчання | Переглядів: 22 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 01.08.2024 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [30]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7