ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти

    Інтерактивні тренажери онлайн: як навчити учнів «читати» час за годинником

    Інтерактивні тренажери онлайн: як навчити учнів «читати» час за годинником

    Вміння «читати» час з годинником - важлива навичка для учнів. Є різні інтерактивні інструменти та ресурси, які допомагають зробити цей процес цікавим та ефективний. Багато онлайн-ресурсів пропонують тренажери для вивчення часу. Вони дозволяють налаштовувати стрілки годинника, вибирати рівень складності (лише години, години й хвилини). Вчителі можуть використовувати такі інструменти, щоб показувати учням зображення годинника, пояснювати принципи роботи стрілок і задавати питання.

    1. Багато ігрових завдань та практичних вправ, що сприяють кращому засвоєнню теми, є на Matific

    2. Тренажер “Годинник”, допомагає визначати час по аналоговим годинниках. Завдання складено таким чином, щоб дитина співвідносила час, вказаний на годиннику, відповідно до ранку, дня, вечора і ночі.

    3. Цей аналоговий і цифровий годинник, налаштований на ваш місцевий час, дозволяє включати або вимикати цифровий час і змінювати колір для додаткового задоволення.

    4. Цей онлайн інтерактивний годинник поєднує аналогові та цифрові версії годинників, щоб учні могли практикувати визначення часу з кожним. Користуватися годинником просто – перетягуйте стрілки на потрібний вам час. Під час навчання можна вмикати або вимикати годинну та хвилинну стрілки, щоб спростити годинник для тих, хто починає навчатися. Елементи керування цією функцією знаходяться у верхньому правому і лівому кутах. Наявність на зовнішньому боці годинника позначки хвилин допомагають початківцям, так само, як і пунктирні кола, що можна вмикати і вимикати і нижньому лівому куті, допомагають учням побачити куди саме вказує стрілка.

    5. Годинник з аналогічними функціями також має рухомі стрілки і три основні режими (з режимом реального часу) також має режим вивчення кутів (для цього необхідно встановити відповідний режим та обрати зображення транспортиру). Якщо ви оберете дріб на панелі керування режимами, цей годинник можна використовувати для вивчення дробів. Адже саме з дробом пов’язані такі поняття, як «треть», «половина», «чверть». Обравши режим стилю, можна змінювати колір (або повністю видалити цифри, натиснувши «Х» у палітрі кольорів).

    6. Засвоїти поняття «чверть», «половина», «три чверті», «ціле» допоможе гра «Котра година?»

    7. Практичні завдання навчити дитину часу представлені на сайті Childdevelope

    8. Подальші уроки визначення часу передбачають порівняння двох різних годинників. Використовуючи два годинника, легше пояснити різницю в часі між часом початку і часом закінчення. Тут також змінюються формати годинника (12 та 24) або вимикаються (OFF). Один з годинників може демонструвати час початку, а інший – час закінчення. В залежності від завдання. Один з годинників можна приховати, натиснувши на зелену пташку.

    9. За допомогою Wordwall ви можете самі швидко і легко створювати власні ігри або використовувати вже створені - https://wordwall.net/uk-ua/community/визнчення-часу-за-годинником

    10. Годинникові пазли та Годинникові перегони зроблять процес автоматизації навички читати годинник цікавим та захоплюючим.

    11. Проста і зрозуміла гра Перетягни годинник до правильної відповіді

    12. Складний рівень – годинник без цифрових позначок

    13. Ще один цікавий ресурс з можливістю обирати рівень складності і типи завдань.

    14. Справжня знахідка для вчителів англійської мови - комплекс ігор на вивчення часу.

    15. Можливості інтерактивного вивчення часу на дошці Gynzy показані у відео та є за посиланням https://teacher.gynzy.com/en/board/62341278-a874-4ba5-a79f-38d91de6e48e

    Всі ці ресурси допоможуть учням поступово зрозуміти, як визначати час за годинником, а вчителям – цікаво та наочно продемонструвати цю тему.

    Також цікаво:

    Як зробити дистанційку інклюзивною: практичні поради і цифрові лайфхаки

    Цифрові сходинки до множення: як перетворити таблицю множення на захопливу гру

    Магія випадковості: рандомайзери як ключ до захопливих онлайн-уроків

    За межами цілого, або як цікаво та ефективно вивчати дроби онлайн

    Танграм онлайн: відкрийте для себе мистецтво складання фігур

    Інтерактивне навчання: онлайн-ігри про кібербезпеку

    Використання методу асоціацій в навчанні нормо типових учнів та учнів з ООП

    Категорія: Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти | Додав: SvetlanaCh (02.11.2024)
    Переглядів: 12 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7