ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти

    Трендові інструменти вчителя 2024-2025. Думка освітян

    Трендові інструменти вчителя 2024-2025. Думка освітян

    Після кількох років пандемії, почалася війна, але перехід від дистанційного навчання до аудиторного все ж не приводить освіту до стану, який можна назвати «нормальним». Проте, бувши індустрією, що постійно розвивається, освіта ніколи не стоїть на місці. На жаль, педагоги, адміністратори, батьки та студенти постійно стикаються з новими проблемами, але разом з тим і з новими технологіями та новими способами навчання, які здатні стати рішенням труднощів, що виникають.

    Технології в класі розвивалися та змінювалися протягом сотень років — від персональних дощечок в руках учнів, до найдосконаліших інтерактивних панелей, які стали центром сучасного класу. Як найважливіші впливові особи в освіті ставляться до технологій у 2024 році?

    З міжнародного звіту Promethean про стан навчальних технологій цього навчального року можна простежити декілька важливих висновків від викладачів, адміністраторів, ІТ-спеціалістів і студентів у громадах Європи, Америки та України, запитуючи, як вони використовують технології у своєму середовищі та наскільки важливо розвиватися разом із технологіями у міру розвитку можливостей. Цього року в опитуванні активно брали участь українці, адже українська освіта у питаннях технологій та підходу займає одне з провідних місць у світовому просторі. Це означає, що досвід українських освітян корисний не лише всередині країни, а і поза її межами. Здивовані? Тоді йдемо далі.

    Еволюція технології навчання   

    Історія чітко показує, що нові технології означають збільшення залученості студентів. Найсучасніший із дефіцитних інструментів, класна дошка, була винайдена в 1890 році. До того часу студенти в Європі та Америці використовували персональні дошки, щоб передавати свої знання. Згодом стало зрозуміло, що це неефективно, адже вчителі бажали навчати клас у цілому, а не записувати кожне завдання окремо. До середини 19 століття в класних кімнатах стали з’являтися дошки виготовлені зі сланцю.

    Олівець пішов слідом за ними, дебютувавши через 10 років у 1900 році. Відтоді нові інструменти з’являлися по всьому світу. Радіоприймачі, проектори, відеокасети, ручні калькулятори, скантрони, персональні комп’ютери, планшети та інтерактивні дисплеї – усе це допомогло прокласти шлях до майбутнього освітніх технологій.

    Впровадження високих технологій підвищує довіру вчителів 

    Сучасні освітні технології за останнє десятиліття розвивалися швидше, ніж будь-коли, завдяки більш складним рішенням, іноді приносячи з собою більше проблем, ніж раніше. Додайте до цієї суміші глобальну пандемію та війну, і вчителям і адміністраторам було важко просто підтримувати те, що вони роблять, не кажучи вже про те, щоб знаходити час для розвитку та навчання новим навичкам. Тим не менш, лише близько 10% опитаних педагогів вважають, що вони менш впевнені, ніж були раніше, що є багатообіцяючою новиною.

    Як змінилася впевненість вчителів у навчальному обладнанні за останній рік?

    Як інтерактивне обладнання для школи покращує ефективність навчання?

    Основна мета початкової та середньої освіти – дати дітям знання та уявлення про світ, а також навчити їх вправно застосовувати ці знання у різноманітних ситуаціях. Грамотна інтеграція сучасних технологій у систему освіти завжди була дієвим методом для підвищення результатів навчання. Сьогодні одним із напрочуд ефективних інструментів для шкіл є інтерактивне обладнання, зокрема панелі та дошки.

    Категорія: Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти | Додав: chuhyys (05.10.2024)
    Переглядів: 17 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7