Трендові інструменти вчителя 2024-2025. Думка освітян
Після кількох років пандемії, почалася війна, але перехід від дистанційного навчання до аудиторного все ж не приводить освіту до стану, який можна назвати «нормальним». Проте, бувши індустрією, що постійно розвивається, освіта ніколи не стоїть на місці. На жаль, педагоги, адміністратори, батьки та студенти постійно стикаються з новими проблемами, але разом з тим і з новими технологіями та новими способами навчання, які здатні стати рішенням труднощів, що виникають.
Технології в класі розвивалися та змінювалися протягом сотень років — від персональних дощечок в руках учнів, до найдосконаліших інтерактивних панелей, які стали центром сучасного класу. Як найважливіші впливові особи в освіті ставляться до технологій у 2024 році?
З міжнародного звіту Promethean про стан навчальних технологій цього навчального року можна простежити декілька важливих висновків від викладачів, адміністраторів, ІТ-спеціалістів і студентів у громадах Європи, Америки та України, запитуючи, як вони використовують технології у своєму середовищі та наскільки важливо розвиватися разом із технологіями у міру розвитку можливостей. Цього року в опитуванні активно брали участь українці, адже українська освіта у питаннях технологій та підходу займає одне з провідних місць у світовому просторі. Це означає, що досвід українських освітян корисний не лише всередині країни, а і поза її межами. Здивовані? Тоді йдемо далі.
Еволюція технології навчання
Історія чітко показує, що нові технології означають збільшення залученості студентів. Найсучасніший із дефіцитних інструментів, класна дошка, була винайдена в 1890 році. До того часу студенти в Європі та Америці використовували персональні дошки, щоб передавати свої знання. Згодом стало зрозуміло, що це неефективно, адже вчителі бажали навчати клас у цілому, а не записувати кожне завдання окремо. До середини 19 століття в класних кімнатах стали з’являтися дошки виготовлені зі сланцю.
Олівець пішов слідом за ними, дебютувавши через 10 років у 1900 році. Відтоді нові інструменти з’являлися по всьому світу. Радіоприймачі, проектори, відеокасети, ручні калькулятори, скантрони, персональні комп’ютери, планшети та інтерактивні дисплеї – усе це допомогло прокласти шлях до майбутнього освітніх технологій.
Впровадження високих технологій підвищує довіру вчителів
Сучасні освітні технології за останнє десятиліття розвивалися швидше, ніж будь-коли, завдяки більш складним рішенням, іноді приносячи з собою більше проблем, ніж раніше. Додайте до цієї суміші глобальну пандемію та війну, і вчителям і адміністраторам було важко просто підтримувати те, що вони роблять, не кажучи вже про те, щоб знаходити час для розвитку та навчання новим навичкам. Тим не менш, лише близько 10% опитаних педагогів вважають, що вони менш впевнені, ніж були раніше, що є багатообіцяючою новиною.
Як змінилася впевненість вчителів у навчальному обладнанні за останній рік?
Як інтерактивне обладнання для школи покращує ефективність навчання?
Основна мета початкової та середньої освіти – дати дітям знання та уявлення про світ, а також навчити їх вправно застосовувати ці знання у різноманітних ситуаціях. Грамотна інтеграція сучасних технологій у систему освіти завжди була дієвим методом для підвищення результатів навчання. Сьогодні одним із напрочуд ефективних інструментів для шкіл є інтерактивне обладнання, зокрема панелі та дошки. |