Статистика |
---|
Онлайн всього: 10 Гостей: 10 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У категорії матеріалів: 15 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
«Web-STEM-школа – 2019» у рамках фестивалю STEM-весна презентують педагоги Дніпра! Приєднуйтесь! Я - спікерка |
Шедевр Піта Мондріана в Google Таблицях!!! Геніальне завдання! А феєрична інструкція з гіфок!
Нехай що розповідають про феєричну масовість СТЕМУ, все ж хочеться ще раз: "інтеграція має бути природньою, інтеграція має бути рівноправною". А придумати таке хоча б завдання (не проект), де ідеально рівноправно поєднуються хоча б два предмета - то суперпедагогічний талант.
CONTROLALTACHIEVE.COM Make Mondrian Art with Google Sheets
Although you might not recognize the name, you most likely will recognize the look. Mondrian Art is an abstract form of art that uses a c... |
Сучасний вчитель іде в ногу з часом і застосовує на уроках прогресивні технології. Наразі надзвичайно актуальною є STEM-освіта, яка дозволяє по-новому побудувати навчальний процес та стимулювати учнів до самостійного наукового пошуку. Пропонуємо ознайомитися з досвідом вчителів-інноваторів, які представили свої розробки уроків з елементами STEM-освіти в Бібліотеці «На Урок». #наурок
|
Освіта: STEM і STEAM – додайте трохи творчості до науки! МАКСИМ ПИСАРЕВСЬКИЙЧЕР 01, 2018
Концепція освіти з технологічним ухилом та орієнтацією на завдання реального світу STEM знайшла розвиток у системах STEAM, STEMM і STREAM, які передбачають також творчість. Для чого?
Освіта – дзеркало майбутнього країни. Залежно від того, у чому держава вбачає свої переваги, зони росту, вона коригує національну освітню програму, аж до самих підвалин системи освіти. У добу індустріалізації важливі були грамотність і володіння робітничими навичками. У постіндустріальну епоху на перший план вийшли технологічні аспекти розвитку молоді. Результатом стала цифрова революція – з інтернетом, повсюдним використанням комп’ютерів, інформаційних технологій. Але згодом виявилося, що якість продукту, ефективність, технологічність уже не такі важливі, як зручність його використання |
Кожен з нас хоч раз дивився мультфільм «Фіксики», і більшості він точно сподобався! В кожній серії цікаво, яскраво і у захопливій сюжетній формі пояснюються принципи влаштування певних приладів чи механізмів, а також розповідається просто про складні речі, про які навіть ми, дорослі, інколи не знаємо!
Формат «Фіксиків» – це приклад того, як можна ефективно опановувати складну теорію! А ось пояснити складну науку буквально на пальцях, допоможе освітній підхід STEM.
Ми дібрали декілька цікавих на наш погляд майстер-класів. Запропонуйте учням створити власні STEM-проекти, в яких вони на практиці зможуть застосувати знання з точних наук, проявити творчість та кмітливість! |
Альтернативну програму “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт” зорієнтовано на цінності та інтереси дитини, на ампліфікацію дитячого розвитку, взаємозв’язок усіх сторін життя, формування культури інженерного мислення.
Програму адресовано педагогам, практичним психологам і соціальним педагогам закладів дошкільної та початкової освіти, вихователям, які працюють у будинках сімейного типу, в закладах інтернатного типу тощо; студентам педагогічних інститутів та коледжів, які навчаються за спеціальністю “Дошкільна освіта”; батькам. |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[189]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[30]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[16]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|