Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У категорії матеріалів: 8 Показано матеріалів: 1-8 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Чи намагалися ви згадати такі фрази, як вчитель 19 або 20 століття? Швидкий пошук Google запевняє, що такого не існує. Ми погоджуємося з думкою, що ще ніколи в світі навчання дітей не було таким, як зараз. Останні технологічні досягнення вплинули на майже всі наші сфери життя, тому було створено Вчителя 21 століття. Але що це означає?
11 ОЗНАК ВЧИТЕЛЯ 21 СТОЛІТТЯ |
Майже кожна країна у світі зараз реформує систему освіти. Чому? Світова спільнота намагається знайти відповідь на питання “Як нам навчати наших дітей так, щоб вони віднайшли своє місце у 21 столітті?”
Світовий Економічний Форум у Давосі визначив, що найпотрібніші навички у 2020 році будуть такі:
- Вирішення життєвих проблем комплексно
- Критичне мислення
- Творчість
- Управління людьми
- Вміння співпрацювати з іншими
Більше інформації Ви можете знайти у звіті Форуму: https://www.weforum.org/reports/the-future-of-jobs
Цей перелік нас тривожить, але водночас і дає надію. Тривожить, адже ми розуміємо, що у класичній, типовій школі, з фронтальним методом викладання ми не зможемо розвинути у дітях перелічені навички. Але обнадіює, адже все більше людей переконуються, що реформа освіти – це нагальна справа, від якої залежить як успіх наших дітей, так і нашого суспільства. |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|