ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 6
    Гостей: 6
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1471
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 ... 147 148 »

    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? | Переглядів: 5 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 14.11.2024 | Коментарі (0)

    За що ставити кожен бал: нові критерії оцінювання в базовій школі

    Що змінилося у 2024 році

    Порівняємо загальні критерії оцінювання 2011 та 2024 років. Поділ на групи (Робота з інформацією, Виконання завдань тощо) введено для зручності порівняння. Повний опис очікувань на кожен бал можна прочитати тут.  

    Методичні рекомендації | Переглядів: 5 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 13.11.2024 | Коментарі (0)

    Цифрові сходинки до множення: як перетворити таблицю множення на захопливу гру

    Дистанційне навчання – неабиякий виклик для українських педагогів. І не лише тому, що кожний урок – «відкритий» і на нього в будь-який момент можуть завітати батьки та адміністрація, а й тому, що це вимагає від вчителя не лише педагогічних і методичних, а також цифрових компетенцій.

    Щодо останнього – сьогодні існує безліч інформації й інтерактивних онлайн-ресурсів, за допомогою яких ваш урок перетвориться на сучасний і цікавий захід.


    Сьогодні детально зупинимось на інтерактивних тренажерах та іграх для вивчення та повторення таблиці множення на онлайн-уроках.
    ☑ Перше місце у списку посідають гейміфіковані платформи. До прикладу, Розумникиhttps://learning.uahttps://www.matific.com , Вивчаю не чекаю надають безліч різноманітних і цікавих ігор на засвоєння таблиці множення. Авторські ігри Самоучка також допоможуть у створенні цікавого уроку.

    ☑ За допомогою конструкторів завдань (таких як https://wordwall.net , https://learningapps.org та https://www.liveworksheets.com ) можна відшукати або самостійно створити безліч інтерактиву за вказаною темою на будь-який колір і смак.

    ☑ Багато інтерактивних тренажерів на множення і ділення можна знайти на Educ

    ☑ Електронний помічник вчителя – ще один цікавий онлайн-інструмент, де є інтерактивні тренажери на множення і ділення. Перед початком роботи з тренажером необхідно встановити таймер. Перевагою є великі цифри.

    ☑ Розвиваючі посібники на множення і ділення представлені на сайті Розвиток дитини у вигляді практичних завдань онлайн.

    ☑ Інструмент для практики множення та ділення з вражаючими вправами та іграми на Mozaik education. Потрібна реєстрація.

    ☑ У безкоштовному пакеті сайту alaba трапляються ігри на дії множення і ділення - https://alaba.op.ua/igri/diyi-mnozhennya-ta-dilennya

    ☑ Інтерактивні завдання на множення і ділення допоможуть школярам закріпити отримані навички. Необхідно перетягувати потрібні для відповіді цифри на свої місця. По закінченню гри можна побачити свої результати з кількістю правильних відповідей і кількістю спроб.

    ☑ Онлайн-тренажери переведення додавання у множення та безліч різноманітних онлайн-тренажерів на множення і ділення - https://novatika.org/uk/3-klas/

    ☑ Гра «Магічне множення» підійде учням, що вже мають навички множення. Щоб знайти правильно відповідь, потрібно рухатися по ігровій зоні і встигнути відповісти до того, як спрацює таймер. Кожний раз, коли відповідь правильна, чарівник вимовляє магічне заклинання і перетворюється на скарб.

    ☑ Флеш-картки множення гарно підходять для демонстрації множення цілому класу. З допомогою цієї гри процес можна унаочнити – в грі надається наочне уявлення, які учні можуть використовувати для підрахунку відповіді.

    ☑ Робота з інтерактивною таблицею «Встав число» допоможе запам’ятати таблицю множення. Необхідно перетягувати числа так, щоб відповідь була правильною. Якщо таблиця заповнена правильно – на цифрових кнопках вгорі з’явиться зелена галочка. Крім того, робота з таблицею допомагає учням побачити закономірність множення.

    ☑ Рівняння на множення і ділення покращують знання таблиці множення. В процесі гри з пропущеними числами учні добирають потрібний дільник або множник і тренують свої математичні навички.

    ☑ Важливим засобом наочності в процесі вивчення математики є таблиці. Інтерактивна таблиця множення та Пошук скарбів множення стане незамінним помічником в процесі вивчення цієї теми.

    ☑ Ігри «Стрибаючі пінгвіни» , «Використовуй множення»«Математичні монстри»«Музичні інструменти»«Морські змагання»«Космічні перегони» та багато інших перетворюють нудне вивчення таблиці множення на веселі пригоди.

    ☑ Вчити табличку множення за допомогою кубиків? Можливо і потрібно! Це можна робити декількома способами. Найпростіший – підкидання кубиків онлайн. Кількість та вигляд кубиків можна обирати самостійно відповідно до мети уроку.

    Інший спосіб унаочнити принцип множення за допомогою кубиків – гра «Захоплення земель». Для неї необхідно вивести на екран поле в клітинку. Підкидаючи кубики по черзі, два гравця перемножають числа, що випали на кубиках, та за допомогою коментарів зафарбовують відповідну кількість клітинок. Перемагає той гравець, що зафарбував більшу кількість клітинок.


    Не менш цікавими є ігрові поля «Хрестики-нулики» та «Веселе множення» (з сайту "Розвиток дитини"), а також інші, подібні до них. В основі останнього також використовується принцип підкидання кубику та зафарбовування клітинок з відповідями.

    Всі розглянуті онлайн- інструменти додають елементи гри до процесу вивчення таблиці множення та перетворюють процес навчання на захопливу гру, тому можуть бути корисними під час онлайн-уроків.


    Інтерактивні тренажери онлайн: як навчити учнів «читати» час за годинником

    Вміння «читати» час з годинником - важлива навичка для учнів. Є різні інтерактивні інструменти та ресурси, які допомагають зробити цей процес цікавим та ефективний. Багато онлайн-ресурсів пропонують тренажери для вивчення часу. Вони дозволяють налаштовувати стрілки годинника, вибирати рівень складності (лише години, години й хвилини). Вчителі можуть використовувати такі інструменти, щоб показувати учням зображення годинника, пояснювати принципи роботи стрілок і задавати питання.

    1. Багато ігрових завдань та практичних вправ, що сприяють кращому засвоєнню теми, є на Matific

    2. Тренажер “Годинник”, допомагає визначати час по аналоговим годинниках. Завдання складено таким чином, щоб дитина співвідносила час, вказаний на годиннику, відповідно до ранку, дня, вечора і ночі.

    3. Цей аналоговий і цифровий годинник, налаштований на ваш місцевий час, дозволяє включати або вимикати цифровий час і змінювати колір для додаткового задоволення.

    4. Цей онлайн інтерактивний годинник поєднує аналогові та цифрові версії годинників, щоб учні могли практикувати визначення часу з кожним. Користуватися годинником просто – перетягуйте стрілки на потрібний вам час. Під час навчання можна вмикати або вимикати годинну та хвилинну стрілки, щоб спростити годинник для тих, хто починає навчатися. Елементи керування цією функцією знаходяться у верхньому правому і лівому кутах. Наявність на зовнішньому боці годинника позначки хвилин допомагають початківцям, так само, як і пунктирні кола, що можна вмикати і вимикати і нижньому лівому куті, допомагають учням побачити куди саме вказує стрілка.

    5. Годинник з аналогічними функціями також має рухомі стрілки і три основні режими (з режимом реального часу) також має режим вивчення кутів (для цього необхідно встановити відповідний режим та обрати зображення транспортиру). Якщо ви оберете дріб на панелі керування режимами, цей годинник можна використовувати для вивчення дробів. Адже саме з дробом пов’язані такі поняття, як «треть», «половина», «чверть». Обравши режим стилю, можна змінювати колір (або повністю видалити цифри, натиснувши «Х» у палітрі кольорів).

    6. Засвоїти поняття «чверть», «половина», «три чверті», «ціле» допоможе гра «Котра година?»

    7. Практичні завдання навчити дитину часу представлені на сайті Childdevelope

    8. Подальші уроки визначення часу передбачають порівняння двох різних годинників. Використовуючи два годинника, легше пояснити різницю в часі між часом початку і часом закінчення. Тут також змінюються формати годинника (12 та 24) або вимикаються (OFF). Один з годинників може демонструвати час початку, а інший – час закінчення. В залежності від завдання. Один з годинників можна приховати, натиснувши на зелену пташку.

    9. За допомогою Wordwall ви можете самі швидко і легко створювати власні ігри або використовувати вже створені - https://wordwall.net/uk-ua/community/визнчення-часу-за-годинником

    10. Годинникові пазли та Годинникові перегони зроблять процес автоматизації навички читати годинник цікавим та захоплюючим.

    11. Проста і зрозуміла гра Перетягни годинник до правильної відповіді

    12. Складний рівень – годинник без цифрових позначок

    13. Ще один цікавий ресурс з можливістю обирати рівень складності і типи завдань.

    14. Справжня знахідка для вчителів англійської мови - комплекс ігор на вивчення часу.

    15. Можливості інтерактивного вивчення часу на дошці Gynzy показані у відео та є за посиланням https://teacher.gynzy.com/en/board/62341278-a874-4ba5-a79f-38d91de6e48e

    Всі ці ресурси допоможуть учням поступово зрозуміти, як визначати час за годинником, а вчителям – цікаво та наочно продемонструвати цю тему.

    Також цікаво:

    Як зробити дистанційку інклюзивною: практичні поради і цифрові лайфхаки

    Цифрові сходинки до множення: як перетворити таблицю множення на захопливу гру

    Магія випадковості: рандомайзери як ключ до захопливих онлайн-уроків

    За межами цілого, або як цікаво та ефективно вивчати дроби онлайн

    Танграм онлайн: відкрийте для себе мистецтво складання фігур

    Інтерактивне навчання: онлайн-ігри про кібербезпеку

    Використання методу асоціацій в навчанні нормо типових учнів та учнів з ООП


    Методичні рекомендації | Переглядів: 17 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 16.10.2024 | Коментарі (0)

    Інтеграція інформатики в інші шкільні навчальні предмети Створено ШІ

    **План замітки:**

    1. **Вступ**
       - Визначення терміна "інтеграція інформатики".
       - Чому важливо поєднувати інформатику з іншими предметами.

    2. **Переваги інтеграції**
       - Розвиток критичного мислення.
       - Поліпшення практичних навичок.
       - Зміцнення знань з різних навчальних дисциплін.

    3. **Методи інтеграції**
       - Проекти та дослідження.
       - Використання інформаційних технологій на уроках.
       - Спільні міжпредметні заняття.

    4. **Приклади інтеграції інформатики з іншими предметами**
       - **Математика**: Використання програм для розрахунків і графіків.
       - **Фізика**: Моделювання фізичних явищ за допомогою комп'ютерних програм.
       - **Хімія**: Проведення віртуальних експериментів.
       - **Географія**: Створення інтерактивних карт і використання ГІС-технологій.
       - **Мови**: Використання інтернет-ресурсів для вивчення нових мов або культури.

    5. **Виклики інтеграції**
       - Технічні обмеження.
       - Різний рівень підготовки вчителів.
       - Складнощі в плануванні уроків.

    6. **Висновок**
       - Підсумок важливості інтеграції інформатики.
       - Заклик до вчителів використовувати IT-технології у своїй практиці.

    ---

    ### Замітка:

    **Інтеграція інформатики в інші шкільні навчальні предмети**

    В епоху технологічного прогресу та цифровізації важливим стає не тільки вивчення інформатики як самостійного предмета, але й інтеграція її в інші навчальні дисципліни. Інтеграція інформатики дозволяє учням краще зрозуміти, як працюють технології в нашому повсякденному житті, і як ці знання можуть бути застосовані в інших сферах.

    **Переваги інтеграції**

    Інтеграція інформатики розвиває критичне мислення учнів і покращує їх практичні навички, адже учні отримують можливість застосовувати знання в різних контекстах. Це зміцнює їхні знання з різних предметів і підвищує ефективність навчання.

    **Методи інтеграції**

    Для реалізації інтеграції можна використовувати різноманітні методи: проекти і дослідження, інтерактивні заняття, де учні можуть застосовувати інформатичні навички на практиці, або ж спільні міжпредметні уроки.

    **Приклади інтеграції**
    - На уроках математики учні можуть використовувати спеціалізовані програми для графічного представлення функцій.
    - В фізиці можна створювати комп'ютерні моделі фізичних явищ, що полегшує розуміння складних концепцій.
    - В хімії учні можуть виконувати віртуальні експерименти, що зменшує ризики і матеріальні витрати.
    - У географії можна використовувати ГІС-технології для створення інтерактивних карт.
    - Вивчення мов також стане легшим з доступом до онлайн-ресурсів, що дозволяють практикувати мову в контексті сучасних технологій.

    **Виклики інтеграції**

    Незважаючи на всі переваги, існують і виклики: технічні обмеження, різний рівень підготовки вчителів та труднощі в плануванні уроків, що потребують координації між предметами.

    **Висновок**

    Отже, інтеграція інформатики в інші навчальні предмети є важливим кроком до формування освічених і компетентних особистостей. Закликаємо вчителів використовувати інформаційні технології у своїй практиці, бо це не лише збагатить навчальний процес, але й підготує учнів до викликів сучасного світу.

    Інтегроване навчання | Переглядів: 16 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 05.10.2024 | Коментарі (0)

    Трендові інструменти вчителя 2024-2025. Думка освітян

    Після кількох років пандемії, почалася війна, але перехід від дистанційного навчання до аудиторного все ж не приводить освіту до стану, який можна назвати «нормальним». Проте, бувши індустрією, що постійно розвивається, освіта ніколи не стоїть на місці. На жаль, педагоги, адміністратори, батьки та студенти постійно стикаються з новими проблемами, але разом з тим і з новими технологіями та новими способами навчання, які здатні стати рішенням труднощів, що виникають.


    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [30]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7