ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 139
    Гостей: 139
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1483
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 ... 148 149 »

    Чому ви маєте те, що маєте?

     Матеріал пропонується для саморефлексії та психологічного практикуму.

     Піраміда Ділтса, або піраміда логічних рівнів Роберта Ділтса - це концепція, що допомагає зрозуміти сенс дій людини (або компанії) на різних рівнях.

    3 ПРИНЦИПИ ПІРАМІДИ ДІЛТСА

     Жодна проблема не вирішується на тому рівні, де вона виникла. Як правило, щоб виправити поведінку, необхідно внести корективи на рівні або здібностей, або оточення чи навіть місії.

     Щоб знайти контакт із іншою людиною, спілкуватися з нею слід на тому рівні, на якому вона спілкується з вами

     Будь-які зміни на верхньому рівні впливають на нижній, і навпаки. Коли в людини змінюються цінності, вона змінює своє оточення, поведінку і шукає нові способи досягнення своїх цілей. Змінюючи оточення, людина поступово переймає цінності нового оточення.

    ПРАКТИЧНА РОБОТА:

     Накресліть свою піраміду, розділіть її на 6 секторів (як на картинці до допису).

     Поруч з зображенням піраміди або на окремому аркуші запишіть відповіді на питання до рівнів.

     У кожен сектор піраміди запишіть основну узагальнюючу думку щодо вашого персонального рівня і свій висновок. Наприклад, "Оточення: спонукає до зросту/заважає розвитку, знайти кола за інтересами, змінити обстановку у кабінеті/домі, попрацювати над стосунками з... тощо".

     Зробіть арт-терапевтичну вправу по завершенню роботи (рекомендація в кінці допису).

     І рівень. ОТОЧЕННЯ

    "Що я маю?", "Де я перебуваю?", "Хто і що мене оточує?"

    В основі піраміди лежить середовище проживання людини. На цьому рівні є все те, що нас оточує: умови життя, люди, з якими ми контактуємо, місце, де ми живемо, що ми зазвичай бачимо, чуємо. Це стосується всіх аспектів життя: матеріальних благ, можливостей, сім'ї.

     Питання до рівня:

     Яка у мене робота/бізнес (навчання)? Який мій дохід?

     Хто мої друзі? Які у мене стосунки з близькими, родиною?

     Що на цьому рівні потребує моєї уваги, поліпшення?

     Які кроки до поліпшення я уже можу зробити та який подальший план скласти?

     ІІ рівень. ПОВЕДІНКА, ДІЇ

    "Що я роблю?", "Чим займаюся?"

    Тут наші дії чи бездіяльність, результати. Цей рівень - це реакція на перший - обставини, середовище проживання.

    Результативність і мотиви людини визначають дії, які вона звикла здійснювати та спосіб взаємодії з іншими людьми. Ви можете зрозуміти щось щодо своєї реальності в тому разі, якщо поставите собі запитання про особисті дії і бажані результати.

     Питання до рівня:

     Що я роблю на своєму місці (в роботі, стосунках)? Що роблять інші люди з мого оточення?

     Чи відповідають мої реальні, а не гіпотетичні дії очікуванням (щодо стосунків, роботи, фінансового рівня тощо)?

     Які дії, способи комунікації заважають мені досягати бажаного, а які є ефективними?

     Які дії я уже можу зробити для поліпшення ситуації, а які спланувати на майбутнє?

     ІІІ рівень. ЗДІБНОСТІ

    "Що я вмію?", "Як я обираю?", "Як я можу впливати на світ?"

    Цей рівень стосується стратегії. Він визначає досвід і навички людини, а також її пріоритети, внутрішній ресурс і вміння ним користуватися. На цьому рівні можна розібрати свої установки, які заважають рухатися у своєму розвитку у різних сферах життя.

    Людина визначається з тим, на що здатна, це про здатність до розширення і застосування здібностей і навичок для вирішення життєвих питань.

     Питання до рівня:

     Якими особливими навичками, талантами я володію? Як застосовую їх у різних сферах життя?

     Як я ставлюся до людей із мого оточення? Як я проявляюся у стосунках?

     Які навички я маю освоїти, які здібності, таланти розвинути для досягнення бажаних результатів?

     Які кроки я уже можу зробити у цьому напрямку та який подальший план розвитку скласти?

     IV рівень. ЦІННОСТІ ТА ПЕРЕКОНАННЯ

    "Що для мене важливо?"

    У кожної людини є певні власні внутрішні правила, принципи, установки (свідомі чи несвідомі) які визначають її вчинки та життєвий стиль.

    Цінності та переконання, як правило, формуються сім'єю, авторитетними людьми, культурним оточенням. На цьому рівні розкриваються шаблони і стереотипи сприйняття, які не дають отримати бажане.

     Питання до рівня:

     Чому я займаюся тим, чим займаюся?

     На кого із мого оточення мені хотілося/хочеться бути схожим? Який стиль життя цієї людини?

     Що для мене є цінним у житті (складіть список із 5-10 ваших цінностей)? Наскільки мої цінності реалізовані та співпадають із способом життя (у роботі, стосунках тощо)?

     Які із моїх цінностей потребують уваги на даному етапі життя? Які перші кроки я уже можу зробити для того, щоб мій спосіб життя відповідав моїм цінностям та який подальший план скласти?

     V рівень. ІДЕНТИЧНІСТЬ, ОСОБИСТІСТЬ

    Хто я? Що мною рухає?

    До цього рівня належить самооцінка, самоцінність особистості, усвідомлення свого місця та ролі у світі. Це може включати як ототожнення себе з професією, сімейним станом, релігією тощо, так і охоплювати особистість вцілому.

    Усі люди різні: навіть люди, які виховані в однаковому оточенні, мають однакову освіту, схожу шкалу цінностей. Самоідентифікація - важливий чинник успіху в житті.

     Питання до рівня:

     Хто я? Ким я себе вважаю? Запишіть 5-10 іменників про себе.

     Яка моя суть і роль у професії, спільноті, стосунках тощо?

     Чи співпадає моє самосприйняття (реальне або бажане) з ролями, способами прояву у професії, спільноті, стосунках?

     Які кроки до особистісного самовираження/розвитку я уже можу зробити, щоб зберігати вірність власному "Я" і бути в доброму стосунку зі світом?

     VI рівень. МІСІЯ

    Заради чого я живу? Що я хочу лишити після себе?

    Це найвищий рівень, який стосується сенсу життя і направлений на надособистісні орієнтири людини. Це може бути ставлення до життя і смерті, духовні устремління і цілі, не обмежені лише матеріальними рамками.

    Цей рівень допомагає усвідомити важливість і цінність конкретної людини в масштабах світу. Наприклад, японські компанії базуються на засадах цінностей і місії, яка буде актуальною і через 100-200 років.

     Питання до рівня:

     Чи бачу я сенс у тому, чим займаюся? Яка моя місія? Який внесок я роблю/збираюся зробити у світ?

     Куди і з ким я йду у своїй місії? Чи існують спільноти, які мають таку ж місію? Чи належу я до такої спільноти?

     Які зовнішні та внутрішні духовні опори я маю, щоб нести свою місію? Що дає мені наснаги та відчуття сенсу життя?

     Що уже зараз я можу зробити та який подальший план скласти, щоб відчувати вищий сенс свого життя (у стосунках, професії тощо)?

     Модель піраміди Ділтса вибудувана таким чином, що кожне наступне запитання розкриває причинно-наслідкову закономірність. За цією схемою ви зможете прослідкувати, на якому рівні знаходиться проблема і давати туди фокус роботи.

     Для додаткового арт-терапевтичного ефекту попрацюйте у техніці "Колаж"

     До кожного рівня підберіть картинки, які вам подобаються та відповідають бажаній ситуації.

     З'єднайте фрагменти з кожного рівня у одну картину (можна скористатися онлайн-програмами або зробити вирізки з журналів)

     Дайте назву картині. Запишіть девіз-побажання.

     Для натхнення готову роботу можна повісити на стіну чи поставити на заставку.

    Цікавого вам дослідження та саморефлексії 🌿

    © Психологічний практикум, питання для саморефлексії: Анна Паливода - аналітично орієнтована психологиня, кризова консультантка

    Інкурсія 

    Джерело

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 1 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.10.2025 | Коментарі (0)

    Чому ви маєте те, що маєте?

     Матеріал пропонується для саморефлексії та психологічного практикуму.

     Піраміда Ділтса, або піраміда логічних рівнів Роберта Ділтса - це концепція, що допомагає зрозуміти сенс дій людини (або компанії) на різних рівнях.

    3 ПРИНЦИПИ ПІРАМІДИ ДІЛТСА

     Жодна проблема не вирішується на тому рівні, де вона виникла. Як правило, щоб виправити поведінку, необхідно внести корективи на рівні або здібностей, або оточення чи навіть місії.

     Щоб знайти контакт із іншою людиною, спілкуватися з нею слід на тому рівні, на якому вона спілкується з вами

     Будь-які зміни на верхньому рівні впливають на нижній, і навпаки. Коли в людини змінюються цінності, вона змінює своє оточення, поведінку і шукає нові способи досягнення своїх цілей. Змінюючи оточення, людина поступово переймає цінності нового оточення.

    ПРАКТИЧНА РОБОТА:

     Накресліть свою піраміду, розділіть її на 6 секторів (як на картинці до допису).

     Поруч з зображенням піраміди або на окремому аркуші запишіть відповіді на питання до рівнів.

     У кожен сектор піраміди запишіть основну узагальнюючу думку щодо вашого персонального рівня і свій висновок. Наприклад, "Оточення: спонукає до зросту/заважає розвитку, знайти кола за інтересами, змінити обстановку у кабінеті/домі, попрацювати над стосунками з... тощо".

     Зробіть арт-терапевтичну вправу по завершенню роботи (рекомендація в кінці допису).

     І рівень. ОТОЧЕННЯ

    "Що я маю?", "Де я перебуваю?", "Хто і що мене оточує?"

    В основі піраміди лежить середовище проживання людини. На цьому рівні є все те, що нас оточує: умови життя, люди, з якими ми контактуємо, місце, де ми живемо, що ми зазвичай бачимо, чуємо. Це стосується всіх аспектів життя: матеріальних благ, можливостей, сім'ї.

     Питання до рівня:

     Яка у мене робота/бізнес (навчання)? Який мій дохід?

     Хто мої друзі? Які у мене стосунки з близькими, родиною?

     Що на цьому рівні потребує моєї уваги, поліпшення?

     Які кроки до поліпшення я уже можу зробити та який подальший план скласти?

     ІІ рівень. ПОВЕДІНКА, ДІЇ

    "Що я роблю?", "Чим займаюся?"

    Тут наші дії чи бездіяльність, результати. Цей рівень - це реакція на перший - обставини, середовище проживання.

    Результативність і мотиви людини визначають дії, які вона звикла здійснювати та спосіб взаємодії з іншими людьми. Ви можете зрозуміти щось щодо своєї реальності в тому разі, якщо поставите собі запитання про особисті дії і бажані результати.

     Питання до рівня:

     Що я роблю на своєму місці (в роботі, стосунках)? Що роблять інші люди з мого оточення?

     Чи відповідають мої реальні, а не гіпотетичні дії очікуванням (щодо стосунків, роботи, фінансового рівня тощо)?

     Які дії, способи комунікації заважають мені досягати бажаного, а які є ефективними?

     Які дії я уже можу зробити для поліпшення ситуації, а які спланувати на майбутнє?

     ІІІ рівень. ЗДІБНОСТІ

    "Що я вмію?", "Як я обираю?", "Як я можу впливати на світ?"

    Цей рівень стосується стратегії. Він визначає досвід і навички людини, а також її пріоритети, внутрішній ресурс і вміння ним користуватися. На цьому рівні можна розібрати свої установки, які заважають рухатися у своєму розвитку у різних сферах життя.

    Людина визначається з тим, на що здатна, це про здатність до розширення і застосування здібностей і навичок для вирішення життєвих питань.

     Питання до рівня:

     Якими особливими навичками, талантами я володію? Як застосовую їх у різних сферах життя?

     Як я ставлюся до людей із мого оточення? Як я проявляюся у стосунках?

     Які навички я маю освоїти, які здібності, таланти розвинути для досягнення бажаних результатів?

     Які кроки я уже можу зробити у цьому напрямку та який подальший план розвитку скласти?

     IV рівень. ЦІННОСТІ ТА ПЕРЕКОНАННЯ

    "Що для мене важливо?"

    У кожної людини є певні власні внутрішні правила, принципи, установки (свідомі чи несвідомі) які визначають її вчинки та життєвий стиль.

    Цінності та переконання, як правило, формуються сім'єю, авторитетними людьми, культурним оточенням. На цьому рівні розкриваються шаблони і стереотипи сприйняття, які не дають отримати бажане.

     Питання до рівня:

     Чому я займаюся тим, чим займаюся?

     На кого із мого оточення мені хотілося/хочеться бути схожим? Який стиль життя цієї людини?

     Що для мене є цінним у житті (складіть список із 5-10 ваших цінностей)? Наскільки мої цінності реалізовані та співпадають із способом життя (у роботі, стосунках тощо)?

     Які із моїх цінностей потребують уваги на даному етапі життя? Які перші кроки я уже можу зробити для того, щоб мій спосіб життя відповідав моїм цінностям та який подальший план скласти?

     V рівень. ІДЕНТИЧНІСТЬ, ОСОБИСТІСТЬ

    Хто я? Що мною рухає?

    До цього рівня належить самооцінка, самоцінність особистості, усвідомлення свого місця та ролі у світі. Це може включати як ототожнення себе з професією, сімейним станом, релігією тощо, так і охоплювати особистість вцілому.

    Усі люди різні: навіть люди, які виховані в однаковому оточенні, мають однакову освіту, схожу шкалу цінностей. Самоідентифікація - важливий чинник успіху в житті.

     Питання до рівня:

     Хто я? Ким я себе вважаю? Запишіть 5-10 іменників про себе.

     Яка моя суть і роль у професії, спільноті, стосунках тощо?

     Чи співпадає моє самосприйняття (реальне або бажане) з ролями, способами прояву у професії, спільноті, стосунках?

     Які кроки до особистісного самовираження/розвитку я уже можу зробити, щоб зберігати вірність власному "Я" і бути в доброму стосунку зі світом?

     VI рівень. МІСІЯ

    Заради чого я живу? Що я хочу лишити після себе?

    Це найвищий рівень, який стосується сенсу життя і направлений на надособистісні орієнтири людини. Це може бути ставлення до життя і смерті, духовні устремління і цілі, не обмежені лише матеріальними рамками.

    Цей рівень допомагає усвідомити важливість і цінність конкретної людини в масштабах світу. Наприклад, японські компанії базуються на засадах цінностей і місії, яка буде актуальною і через 100-200 років.

     Питання до рівня:

     Чи бачу я сенс у тому, чим займаюся? Яка моя місія? Який внесок я роблю/збираюся зробити у світ?

     Куди і з ким я йду у своїй місії? Чи існують спільноти, які мають таку ж місію? Чи належу я до такої спільноти?

     Які зовнішні та внутрішні духовні опори я маю, щоб нести свою місію? Що дає мені наснаги та відчуття сенсу життя?

     Що уже зараз я можу зробити та який подальший план скласти, щоб відчувати вищий сенс свого життя (у стосунках, професії тощо)?

     Модель піраміди Ділтса вибудувана таким чином, що кожне наступне запитання розкриває причинно-наслідкову закономірність. За цією схемою ви зможете прослідкувати, на якому рівні знаходиться проблема і давати туди фокус роботи.

     Для додаткового арт-терапевтичного ефекту попрацюйте у техніці "Колаж"

     До кожного рівня підберіть картинки, які вам подобаються та відповідають бажаній ситуації.

     З'єднайте фрагменти з кожного рівня у одну картину (можна скористатися онлайн-програмами або зробити вирізки з журналів)

     Дайте назву картині. Запишіть девіз-побажання.

     Для натхнення готову роботу можна повісити на стіну чи поставити на заставку.

    Цікавого вам дослідження та саморефлексії 🌿

    © Психологічний практикум, питання для саморефлексії: Анна Паливода - аналітично орієнтована психологиня, кризова консультантка

    Інкурсія 

    Джерело

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.10.2025 | Коментарі (0)

    Оцінювання через мистецтво: як виміряти пізнання мистецтва та художнє мислення?🖼️

    Вітаю колеги та колежанки!!!

    Сучасна мистецька освіта у Новій українській школі акцентує увагу на формуванні не просто знань, а компетентностей, які включають пізнання, мислення, творчу активність і емоційне ставлення учнів. У цьому контексті оцінювання навчальних досягнень набуває особливої ваги, адже воно має бути не лише засобом контролю, а й механізмом стимулювання глибокого розуміння мистецьких явищ.

     

    Методичні рекомендації | Переглядів: 13 | Додав: chuhyys | Дата: 20.08.2025 | Коментарі (0)

    Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

    У наведеній нижче таблиці вказано критерії, за якими визначається рівень навчальних досягнень учня та відповідний бал. Слід вважати, що знання, уміння та навички учня відповідають певному рівню навчальних досягнень, якщо вони відповідають критерію, вказаному для цього рівня, та критеріям для всіх попередніх рівнів.

    Рівні навчальних досягнень

    Бали

    Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики

    І.Початковий

    1

    Учень:

    • розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі;
    • знає і виконує правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютерною технікою

    2

    Учень:

    • розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі та може фрагментарно відтворити знання про них

    3

    Учень:

    • має фрагментарні знання незначного загального обсягу (менше половини навчального матеріалу) за відсутності сформованих умінь та навичок

    ІІ.Середній

    4

    Учень:

    • має початковий рівень знань, значну (більше половини) частину навчального матеріалу може відтворити;
    • виконує елементарне навчальне завдання із допомогою вчителя;
    • має елементарні навички роботи на комп'ютері

    5

    Учень:

    • має рівень знань вищий, ніж початковий;
    • може з допомогою вчителя відтворити значну частину навчального матеріалу;
    • має стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання даних на комп'ютері

    6

    Учень:

    • пояснює основні поняття навчального матеріалу;
    • може самостійно відтворити значну частину навчального матеріалу;
    • вміє за зразком виконати просте навчальне завдання;
    • має стійкі навички виконання основних дій з опрацювання даних на комп'ютері
     

    ІІІ.Достатній

    7

    Учень:

    • вміє застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях;
    • може пояснити основні процеси, що відбуваються під час роботи інформаційної системи, та наводити власні приклади на підтвердження деяких тверджень;
    • вміє виконувати навчальні завдання передбачені програмою

    8

    Учень вміє:

    • аналізувати навчальний матеріал, в цілому самостійно застосовувати його на практиці;
    • контролювати власну діяльність;
    • самостійно виправляти вказані вчителем помилки;
    • самостійно визначати спосіб розв’язування навчальної задачі;
    • використовувати довідкові системи програмних засобів

    9

    Учень:

    • вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці;
    • вміє систематизувати і узагальнювати отримані відомості;
    • самостійно знаходить і виправляє допущені помилки;
    • може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання навчального завдання;
    • використовує електронні засоби для пошуку потрібних відомостей

    IV.Високий

     

    10

    Знання, вміння і навички учня відповідають вимогам державної програми у повному обсязі.

    Учень:

    • володіє міцними знаннями, самостійно визначає проміжні етапи власної навчальної діяльності, аналізує нові факти, явища;
    • вміє самостійно знаходити додаткові відомості та  використовує їх для реалізації поставлених перед ним навчальних завдань, судження його логічні і достатньо обґрунтовані;
    • має сформовані навички керування інформаційними системами

    11

    Учень:

    • володіє узагальненими знаннями з предмета;
    • вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи;
    • вміє самостійно знаходити джерела даних і відомостей та використовувати їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності;
    • використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях;
    • вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою;
    • має стійкі навички керування інформаційними системами

    12

    Учень:

    • має стійкі системні знання та творчо їх використовує у процесі продуктивної діяльності;
    • вільно опановує та використовує нові інформаційні технології для поповнення власних знань та розв’язування задач;
    • має стійкі навички керування інформаційними системами в нестандартних ситуаціях

    Оцінюванна НУШ Пам’ятка для оцінювання за групами результатів  Інформатична освітня галузь. НУШ

    Оцінювання в НУШ (інформатична освітня галузь)

    Інформація про оцінювання

    Оцінювання результатів навчання з інформатики здійснюється за критеріями, сформованими до результатів чотирьох груп умінь, визначених Державним стандартом освіти: 

     

    • Група 1. Працює з інформацією, даними, моделями
    • Група 2. Створює інформаційні продукти
    • Група 3. Працює в цифровому середовищі
    • Група 4. Безпечно та відповідально працює з інформаційними технологіями

     

    Ознайомитись із критеріями можна за наступним посиланням: https://oksanapas.github.io/MNP/grading.html

    Методичні рекомендації | Переглядів: 74 | Додав: chuhyys | Дата: 11.01.2025 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [238]
    Актуально / Нові підручники [74]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [193]
    Методичні рекомендації [64]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [37]
    НУШ [33]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7