І.Початковий
|
1
|
Учень:
- розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі;
- знає і виконує правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютерною технікою
|
2
|
Учень:
- розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі та може фрагментарно відтворити знання про них
|
3
|
Учень:
- має фрагментарні знання незначного загального обсягу (менше половини навчального матеріалу) за відсутності сформованих умінь та навичок
|
ІІ.Середній
|
4
|
Учень:
- має початковий рівень знань, значну (більше половини) частину навчального матеріалу може відтворити;
- виконує елементарне навчальне завдання із допомогою вчителя;
- має елементарні навички роботи на комп'ютері
|
5
|
Учень:
- має рівень знань вищий, ніж початковий;
- може з допомогою вчителя відтворити значну частину навчального матеріалу;
- має стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання даних на комп'ютері
|
6
|
Учень:
- пояснює основні поняття навчального матеріалу;
- може самостійно відтворити значну частину навчального матеріалу;
- вміє за зразком виконати просте навчальне завдання;
- має стійкі навички виконання основних дій з опрацювання даних на комп'ютері
|
ІІІ.Достатній
|
7
|
Учень:
- вміє застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях;
- може пояснити основні процеси, що відбуваються під час роботи інформаційної системи, та наводити власні приклади на підтвердження деяких тверджень;
- вміє виконувати навчальні завдання передбачені програмою
|
8
|
Учень вміє:
- аналізувати навчальний матеріал, в цілому самостійно застосовувати його на практиці;
- контролювати власну діяльність;
- самостійно виправляти вказані вчителем помилки;
- самостійно визначати спосіб розв’язування навчальної задачі;
- використовувати довідкові системи програмних засобів
|
9
|
Учень:
- вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці;
- вміє систематизувати і узагальнювати отримані відомості;
- самостійно знаходить і виправляє допущені помилки;
- може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання навчального завдання;
- використовує електронні засоби для пошуку потрібних відомостей
|
IV.Високий
|
10
|
Знання, вміння і навички учня відповідають вимогам державної програми у повному обсязі.
Учень:
- володіє міцними знаннями, самостійно визначає проміжні етапи власної навчальної діяльності, аналізує нові факти, явища;
- вміє самостійно знаходити додаткові відомості та використовує їх для реалізації поставлених перед ним навчальних завдань, судження його логічні і достатньо обґрунтовані;
- має сформовані навички керування інформаційними системами
|
11
|
Учень:
- володіє узагальненими знаннями з предмета;
- вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи;
- вміє самостійно знаходити джерела даних і відомостей та використовувати їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності;
- використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях;
- вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою;
- має стійкі навички керування інформаційними системами
|
12
|
Учень:
- має стійкі системні знання та творчо їх використовує у процесі продуктивної діяльності;
- вільно опановує та використовує нові інформаційні технології для поповнення власних знань та розв’язування задач;
- має стійкі навички керування інформаційними системами в нестандартних ситуаціях
|