ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » ФІЛОСОФІЯ » Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд»

    У категорії матеріалів: 21
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
    Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд» | Переглядів: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 21.12.2024 | Коментарі (0)

    В. Співаковський: не ігноруймо інтерес дітей до музики Оригінал

    Автор: Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд».

    У соцмережах розгорілася моторошна дискусія: чи потрібні уроки музики в школі, і чи не на часi їх взагалі прибрати!?

    Ну, прибрати, значить прибрати...

    Але я, чесно кажучи, дивуюся. Діти люблять (!) музику (!!). Не виймають навушників із вух (!!!). Вдень і ввечері, на вулиці та в гостях, вдома та в транспорті, вони слухають різну музику та приємні для себе пісні-мелодії, чудово розбираючись у групах, течіях та стилях музики.

    Це ж треба в умовах повально-тотальної щирої та справжньої мотивації дітей до музики – так бездарно ігнорувати їхній інтерес. І перетворювати шкільні уроки музики на тортури та знущання.

    Замість того, щоб вникнути в молодіжну музику і на цьому фоні трохи дати дітям музичних знань, розширити їхні музичні горизонти і знаходити дитячі таланти.

    Замість того, щоб навчити їх писати фонограми, підбирати мелодії, «бринькати» на гітарі, влаштовувати конкурси на теми модних виконавців.

    Замість того, щоб підхопити цю хвилю інтересу, підіграти їй і розвинути в дітях ті самі емоції, які дає в житті музика... дорослі постійно бурчать: «Що ти слухаєш! Зроби тихіше!! Негайно вимкни!».

    Замість того, щоб заразити музикою (хорошою, сучасною модною) дітей, душі яких відкриті, і тільки й чекають на це музичне наповнення...

    Замість цього вчителі музики хничуть, що немає роботи, і що дітям чомусь не цікаво грати гами, зубрити дореміфасоль, вчити сольфеджіо та біографії великих музикантів XVII століття.

    Це ж треба бути такими сліпими в музиці і наполягати на її класичній архаїчності, начисто вбиваючи дитячі почуття та їхню природну музикальність.

    Мене кілька разів запрошували на лекції та майстер-класи з бізнесу, де організатори під час мого виступу тихенько вмикали фонову музику.

    І мені та аудиторії це сподобалося. Тоді я переніс цю ідею до школи. І на деяких уроках фізики та хімії почала звучати спокійна гарна музика.

    Спробуйте і ви, отримаєте особливу насолоду.

    А потім, на уроках безпосередньо музики, можна обговорити, яка музика для яких випадків підходить: у класі, на вулиці, на перерві, у кафе... І розібратися – чому підходить: з ритміки, енергетики, тональності. А звідси вже тихо можна і сольфеджіо трохи вставити, ненав'язливо і дозовано.

    А потім влаштувати змагання класів, де буде і класика в сучасній обробці (до чого гарна!!!), і новомодні групи та виконавці.

    Я ще пам'ятаю цю приказку: нові часи – новi пісні. Тож давайте цю приказку використовувати у прямому сенсi. І ви побачите диво.

    А викидати уроки музики – це остання справа. Утім, це залежить від того, наскільки душевними ми хочемо виростити наших дітей.

    Якщо це насправді нам важливо.

    Оригінал


    Раніше архітектор тижнями креслив рейсфедером проекції на кульмані. А тепер він одним кліком за секунду отримує повну архітектуру будівлі у всіх розрізах та форматах.

    Навряд чи ШІ витіснить людину. Буде інша формула: Людина разом із ШІ завжди виграватиме у людини без ШІ.

    Я тепер часто розмовляю з GPT і бачу, як тренується мій мозок під час запитань, а також при розпізнаванні потрібної інформації.

    І знаєте, що я люблю найбільше? Коли він витягує мені на екран незнайому мені інформацію (випадково з непорозуміння), а я не тільки не дратуюсь, а навпаки, намагаюся зрозуміти його логіку при пошуку інформації, і як мені можна скористатися його неточністю, щоб я міг вигадати щось нове, поєднуючи непоєднуване.


    Якщо проблема з онлайном, то тут така справа. Це вже проблема вибору кожного та світові тренди.

    Можна навчатися і в онлайні, і з труднощами у фізичній школі та університеті.

    Світові тренди все одно йдуть в онлайн. Хтось перейде туди раніше, хтось пізніше.

    Головна компетенція нашого часу – це Адаптивність. Потрібно вміти адаптуватися до мінливих умов і ситуацій.


    1-10 11-20 21-21

    Категорії розділу

    Шопенгауер [1]
    Сковорода [28]
    Григорій Савич Сковорода — український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог.
    Античная философия. Философия Аристотеля [1]
    Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд» [21]
    Кант [1]
    Філософія освіти [2]
    Паскаль [0]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7