ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 9
    Гостей: 9
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ » ІКТ в діяльності педагогічного працівника

    У категорії матеріалів: 16
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    ІКТ в діяльності педагогічного працівника | Переглядів: 12 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 05.09.2024 | Коментарі (0)

    Всеукраїнська школа онлайн: як користуватися платформою?

    Як вчителю зареєструватися на платформі?

    • Перейдіть за покликанням.
    • Натисніть у правому верхньому куті кнопку «Зареєструватися».
    • Заповніть поля:

    електронна пошта;

    ім’я та прізвище;

    ім’я користувача для форумів. Використайте латиницю для підпису;

    пароль (від 6 символів);

    роль.

    • Ви можете зареєструватися як учень 5–11-го класу, вчитель або слухач.
    • Уважно прочитайте політику конфіденційності та умови надання послуг.
    • Натисніть клавішу «Створити обліковий запис», перевірте пошту й обов’язково активуйте свій обліковий запис.

    Тепер ви повноцінний учасник платформи і можете використовувати весь її потенціал!

     

     

    Як вчителю запросити учнів до електронного класу?

    У вкладці «Мій кабінет» — «Запросити учня або ученицю в мій клас» заповніть відповідні поля:

    • оберіть із випадного списку потрібний клас, предмет та курс.

      Такий курс можна скопіювати лише один раз. Зверніть увагу: щоб запросити учнів до обраного курсу чи класу, учні мають бути попередньо зареєстровані на платформі. Рекомендуємо приділити цьому певний час протягом онлайн-уроку й допомогти дітям зареєструватися на платформі, адже дуже важливо, щоб була використана коректна електронна адреса, за якою вчителі зможуть додати учня до класу чи видалити з нього;
    • зачекайте кілька хвилин, поки курс копіюється, та оновіть сторінку;
    • перейдіть до вкладки «Управління курсами».

    У цій вкладці ви зможете додати до свого класу всіх учнів, увівши їхні електронні адреси через кому та зареєструвавши на обраний курс.

     

     

    Які можливості дає платформа вчителю для організації дистанційного та змішаного навчання?

    Кетлін Таккер, експертка зі змішаного навчання, розрізняє три фази навчання в межах перевернутого класу. Розгляньмо детальніше кожну з них, а також можливості платформи ВШО на кожному з етапів.

    Перша фаза відбувається до проведення уроку. Учні вдома реєструються на платформі й переглядають коротке відео курсу в зручний час і з комфортною швидкістю. Далі вони читають конспект із запропонованої теми та виконують короткий тест із 5 запитань. Конспект до уроку можна додатково завантажити з платформи ВШО, а тест після відео пройти довільну кількість разів.

    Друга фаза перевернутого навчання відбувається під час проведення уроку в класі або онлайн. Учитель модерує навчання так, щоб виконати саме практичні завдання для закріплення або поглиблення вивченого матеріалу, здійснити формувальне оцінювання, дати ефективний зворотний зв’язок учням.

    Третя фаза — це навчання після уроку, рефлексія.

    На цьому етапі діти виконують домашнє завдання, а вчитель оцінює навчальний прогрес учнів. Платформа ВШО пропонує для реалізації цього етапу автоматизовані тести після кожного уроку та підсумкові тестові завдання в кінці кожної вивченої теми.

     

     

    Як оцінювати прогрес учнів на платформі?

    Платформа повністю автоматизована: наразі вчитель не має змоги самостійно виставляти оцінки за успіхи учнів. Бали учень отримує за проходження тестів після кожного уроку та підсумкових тестів. Відстежити бали учня/учениці за кожен засвоєний урок можна у вкладці «Прогрес». А побачити загальні бали за вивчені теми за програмою можна у власному кабінеті: для цього оберіть «Панель управління» — вкладка «Оцінювання» — функція «Переглянути журнал оцінок».

    Водночас на платформі є змога створити обговорення в межах навчального курсу і через форум надавати зворотний зв’язок учням щодо виконаних завдань. Для цього використовуйте вкладку «Обговорення».

     

     

    Найпоширеніші запитання

    Чи зобов’язаний учитель створювати кабінет чи реєструвати учнів, щоб використовувати матеріали платформи?

    Учителі не зобов’язані створювати власні класи чи реєструвати учнів, щоб використовувати матеріали платформи. Єдина вимога — це зареєструватися на платформі та обрати навчальний курс або курси. Так само й учням необхідно зареєструватися на платформі та обрати курси, щоб мати змогу працювати.

    Опція «Мій кабінет» надасть змогу вчителю об’єднати дітей у класі, стежити за їхнім прогресом та вчасно здійснювати формувальне та підсумкове оцінювання. Якщо скопіювати обраний курс до власного кабінету, можна буде використати додатковий функціонал платформи.

    Чи видають якийсь документ після завершення навчання на курсі?

    Наразі ні, але згодом така можливість з’явиться.

    Проблеми із завантаженням платформи ВШО — повільно або взагалі видає помилку.

    Таке стається вкрай рідко — у моменти, коли величезна кількість користувачів одночасно з вами переглядають навчальні курси. Не хвилюйтеся, зачекайте кілька хвилин, перезавантажте сторінку та почніть знову. Також рекомендуємо перевірити стабільність інтернет-з’єднання.

    Який графік навчання?

    Ви можете проходити навчальні курси в будь-який зручний для вас час. Навіть після закінчення курсу ви матимете до нього доступ і зможете пройти його повторно.

    Маю додаткові запитання, куди звернутися?

    Будь-які додаткові запитання щодо платформи чи курсів надсилайте, будь ласка, на електронну адресу support@e-school.net.ua.

    Чому ВШО — найзручніша платформа для дистанційного навчання дітей в Україні та за кордоном?

     Навчальний контент ВШО відповідає чинним державним освітнім програмам, а його якість перевірена Українським інститутом розвитку освіти, — пояснює експертка Ольга Питюр. — Перелік і тематику курсів запропоновано Міністерством освіти і науки України, а теми уроків викладені відповідно до типового календарного планування. Це особливо важливо для вчителів, які навчають за кордоном. Так освітяни будуть розуміти обсяг курсу, знатимуть мету і завдання кожного уроку, спостерігатимуть за методами і формами роботи, які розвивають навчальні компетентності. Крім цього, платформа допомагає здійснювати формувальне оцінювання та надавати швидкий зв’язок через форум спілкування. В умовах, коли учні перебувають у різних місцях та долучаються до навчання в різний час, надзвичайно важливо мати місце, яке об’єднає всіх учасників навчального процесу. На жаль, фізичне приміщення школи поки що не може виконувати таку функцію. Доступ до платформи ВШО відкритий 24/7 із будь-кого місця, де є інтернет. Крім того, платформа ВШО має підтримку IT-спеціалістів та доступна на мобільних застосунках, які можна завантажити на персональний гаджет. Таким чином, навчальний процес максимально персоналізований як для учнів, так і для освітян. Суттєвою допомогою для вчителя можуть стати конспекти до кожного з уроків, адже вони містять не лише типові завдання, а й теми проєктів і творчих завдань. Тобто вчитель отримує потужну методичну підтримку не лише в контенті, а й у формах і методах роботи.


     Учнівське та учительське портфоліо.  
    Ось п'ять пунктів плану:
    1) Електронне портфоліо: Новий підхід до оцінювання навчальних досягнень
    2) Актуальність електронного портфоліо в сучасній освіті: Виклики та можливості
    3) Як електронне портфоліо сприяє розвитку учнівських компетенцій
    4) Роль вчителя у формуванні електронного портфоліо: Поради та стратегії
    5) Електронне портфоліо як інструмент для саморозвитку та професійного зростання вчителя


    Це дійсний номер сертифікату від EdEra для СВІТЛАНА ЧУХІЙ

    СТУДЕНТ
    Світлана Чухій
    НОМЕР СЕРТИФІКАТУ
    565db954a16d4ee88b5acced7d6d41ad
    КУРС
    Онлайн-курс для вчителів та керівників шкіл про дистанційне навчання
    ВИДАНИЙ
    03.01.2021

    -----BEGIN PGP SIGNATURE----- iQEcBAABCgAGBQJf9onsAAoJEARAibb++NlUSagH/R6tcOYem9ILB4W/MsWIbuHN qdsohIPRYzdw8vy/XPDE3dQm9gOv+kSDG5bcG02GMBobpHN9WpjIeRFF+INpJJKJ F35ycheaAUC0m5dFkw0y/IZK797iwyhdH8BvDdWXO3GjLwIk4UFRNzs44ZoYWejJ pKYpBS2rJwP+ushCU9U7LVo+2SRk8wSsdbBFI1J0HeJdZsMN8j/MPPPo11ipLSr6 HwlUHlkEeaNWZUf7ipIbzief0tbYcoaN2Ges2Ntvg7BLRRhfEP9rsmV87P+vHVM7 TE6OzfMJWL0ue4dIER0JgOA+d5IHduHpHoEenHAGlsSqTjalgwG858PUB8LRs/8= =4l8G -----END PGP SIGNATURE-----

    ПЕД,МАЙСТЕРНІСТЬ | Переглядів: 151 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.01.2021 | Коментарі (0)

    Тема. Урочиста пісня. Гімн. (Тема 1: «Жанри камерно-вокальної музики». Інтегрований урок з використанням ІКТ та хмарних технологій. Інтеграція з історією, краєзнавством, інформатикою, літературою).

    Примітка: Цей урок можна легко адаптувати до дистанційного навчання. http://svch.ucoz.com/load/muzika/6_klas/tema_urochista_pisnja_gimn/150-1-0-4380  

    Мета:

    • продовжити знайомити учнів із камерно-вокальними жанрами, збагатити їхні уявлення про гімн, пояснити особливості цього жанру; продемонструвати учням важливе значення музичних творів – пісень, що стали державними та духовними символами українського народу, допомогти їм це усвідомити;
    • повторити визначення поняття «гімн»; повтори гімн школи, міста
    • на прикладі пісень «Молитва за Україну» М.Лисенка https://www.youtube.com/watch?v=Yvk-4rlsm8w та «Ще не вмерла України…» М.Вербицького https://www.youtube.com/watch?v=ydRQGRLq4pw підкреслити непересічну громадянську і духовну роль музики в житті народу та держави;
    • розвивати предметні компетентності учнів, здатність відчувати і розуміти емоційно-образний зміст і характер музики гімнів, поширювати загальний і музичний кругозір;
    • формувати вокально-хорові навички; інформаційну компетентність
    • прищеплювати учням зацікавленість патріотичними образами в музичних творах, почуття патріотизму, кращі моральні та духовні якості особистості; вчити буди активними громадянами міста та України https://www.facebook.com/Myrhorod.City.Council/photos/a.393255677551502/1158170234393372/?type=3&theater;
    • підготуватися до участі (разом з батьками) у встановленні рекорду України на багаточисельніше виконання гімну Миргорода під час святкування Дня міста  http://myrgorod.pl.ua/news/mizhnarodnyj-festyval-etnichnyh-kultur-misto-myru-jednaje-druziv
    ПЕД,МАЙСТЕРНІСТЬ | Переглядів: 290 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 01.09.2020 | Коментарі (0)

    Школьникам в Израиле отменили домашние задания. И в том виде, в котором дети занимались дома до сегодняшнего дня, - я думаю, это можно и отменить. Вопрос лишь в том, что же они будут делать дома?


    1-10 11-16

    Категорії розділу

    ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ [5]
    ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ [7]
    ПЕД,МАЙСТЕРНІСТЬ [7]
    Законодавство про освіту та охорона праці [4]
    ПЕДПРАКТИКА [5]
    ІКТ в діяльності педагогічного працівника [16]
    САМООСВІТА [67]
    Сертифікати Дипломи Грамоти Подяки [16]
    АТЕСТАЦІЯ [29]
    Портфоліо [10]
    Інтегровані уроки інформатики [5]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7