ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ » ПЕД,МАЙСТЕРНІСТЬ

    Найчастіші помилки у педагогічному дизайні

    Найчастіші помилки у педагогічному дизайні

    Коли ми створюємо освітній курс, нам важко уявити, як його бачать ті, хто його проходить. Через це нам треба приділяти увагу деталям, які можуть завадити учням зрозуміти матеріал. Для цього ми можемо запропонувати пройти наш курс сторонній людині або самостійно звернути увагу найчастіші помилки педагогічного дизайну:

    1. Науковий жаргон та пропуск кроків

    Ми можемо забути, що ті, хто навчаються, бачать цю тему вперше в житті. Науковий жаргон та пропуски кроків можуть призвести до нерозуміння матеріалу учнями.

    Вирішення:

    - Аби позбутися наукового жаргону, ми можемо виписати ці терміни та спробувати знайти їм альтернативу.

    - Щоб випадково не пропускати важливі кроки у курсі, записуємо зміст кожного уроку в логічних ланцюжках.

    2. Перевантаження інформацією

    Це стосується як всього курсу, так і окремих лекцій та презентацій. Зайва інформація заважає тим, хто навчається, зрозуміти головну суть матеріалу.

    Вирішення:

    - При розробці плану кожного уроку, ми маємо спитати себе, як він допоможе учням досягнути навчальної цілі?

    - Коли ми створюємо презентацію або лекцію, ми маємо запитати себе, чи є матеріал важливіший за цей?

    3. Невідповідність матеріалу та зображень

    Ті, хто навчаються, не люблять неінформативні картинки. Їм також не подобається вивчати матеріал, який насправді не стосується їх проблем.

    Вирішення:

    - Питаємо себе, чи можна щось винести з цієї картинки, якщо не дано ніякого контексту? Якщо так, залишаємо її в презентації.

    - При розробці курсу ми маємо виявити, яка проблема є в учнів. Після цього питаємо себе, як допоможе цей курс вирішити її?

    4. Повторення та відсутність змін

    Тим, хто навчається, важко сприймати матеріал, коли він подається у монотонному варіанті. Нам треба уникати однотипності як в структурі уроку, так і в презентаціях.

    Вирішення:

    - Аби наші учні не сумували на уроках, міксуємо заняття. Перші три уроки можуть бути у звичайному форматі, а четвертий — командна гра.

    - Розбавити однотипні презентації можна швидкими опитуваннями або голосуваннями. Вставляємо їх після кожних 5-7 елементів інформації.

    Підлаштовувати весь навчальний матеріал під дистанційну форму навчання може бути важко, але звернувши увагу на найчастіші проблеми, ми можемо їх уникнути. Які ще труднощі виникають в онлайн-режимі та як з ними справляються викладачі та учні, можна прочитати у нашій статті — https://prosteer.com.ua/.../yak-vikladachi-ta-uchni...

    Категорія: ПЕД,МАЙСТЕРНІСТЬ | Додав: SvetlanaCh (25.12.2020)
    Переглядів: 115 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ [5]
    ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ [8]
    ПЕД,МАЙСТЕРНІСТЬ [7]
    Законодавство про освіту та охорона праці [4]
    ПЕДПРАКТИКА [5]
    ІКТ в діяльності педагогічного працівника [16]
    САМООСВІТА [67]
    Сертифікати Дипломи Грамоти Подяки [16]
    АТЕСТАЦІЯ [29]
    Портфоліо [10]
    Інтегровані уроки інформатики [5]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7