ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 14
    Гостей: 14
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ

    У розділі матеріалів: 128
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 ... 12 13 »

    АТЕСТАЦІЯ | Переглядів: 4 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 13.11.2024 | Коментарі (0)

    Проект: Проєктуємо траєкторію власного професійного зростання

    Автор проекту:

    Немченко Віктор

    безкоштовно

    ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРЕГЛЯД

    РЕЖИМ ДЕМОНСТРАЦІЇ

    ДРУК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

    ДРУК ДЛЯ УЧНІВ

    САМОСТІЙНА РОБОТА СКОРО

    Про проект

    Цей проєкт стане у пригоді будь-якому вчителю, який прагне підвищувати свою кваліфікацію не лише формально, а й дійсно бути творцем свого професійного зростання.

     

    Кроки реалізації проекту

    1. Підготовчий етап
    2. Пошуковий етап
    3. Аналітичний етап
    4. Практичний етап
    5. Презентаційний етап
    6. Рефлексійний етап
    САМООСВІТА | Переглядів: 15 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 02.10.2024 | Коментарі (0)

    План  "Самоосвіта вчителя":

    1. Вступ

      • Значення самоосвіти для вчителя.
      • Вплив самоосвіти на якість навчання.
    2. Цілі та завдання самоосвіти

      • Професійний розвиток.
      • Особистісний ріст.
      • Задоволення потреб учнів.
    3. Методи самоосвіти

      • Читання фахової літератури.
      • Участь у семінарах та тренінгах.
      • Онлайн-курси та вебінари.
      • Взаємонавчання з колегами.
    4. Ресурси для самоосвіти

      • Книги та наукові статті.
      • Освітні платформи.
      • Професійні спільноти та мережі.
    5. Планування самоосвіти

      • Визначення індивідуальних цілей.
      • Складання графіку навчання.
      • Оцінка результатів.
    6. Висновки

      • Роль самоосвіти у покращенні професійної діяльності.
      • Заохочення вчителів до безперервного навчання.

    Відповіді на план:

    1. Вступ
      Самоосвіта вчителя є важливим аспектом професійної діяльності, оскільки вона дозволяє вдосконалювати свої знання і навички. Якісна самоосвіта забезпечує більш ефективне навчання учнів, адже вчитель стає більш компетентним та динамічним у своєму підході.

    2. Цілі та завдання самоосвіти
      Основними цілями самоосвіти вчителя є професійний розвиток, який включає оновлення знань про нові методики і технології навчання. Завдання самоосвіти полягають у задоволенні потреб учнів, покращенні взаємодії з ними та здійсненні особистісного зростання.

    3. Методи самоосвіти
      Вчителі можуть використовувати різні методи самоосвіти, такі як читання фахових книг, участь у семінарах, онлайн-курсах та вебінарах. Взаємонавчання з колегами також дозволяє обмінюватися досвідом і знайомитися з новими підходами.

    4. Ресурси для самоосвіти
      Значна кількість ресурсів доступна для самоосвіти вчителів, включаючи наукові статті, книги, освітні платформи, такі як Coursera, EdX. Важливими є також професійні спільноти, де вчителі можуть обговорювати інновації в освіті.

    5. Планування самоосвіти
      Для ефективної самоосвіти важливо визначити індивідуальні цілі, скласти графік навчання та регулярно оцінювати досягнуті результати. Це дозволяє коригувати навчальний процес відповідно до потреб і обставин.

    6. Висновки
      Самоосвіта є невід’ємною частиною професійного життя вчителя. Вона не лише істотно підвищує якість навчання, але й заохочує вчителів до безперервного розвитку та вдосконалення своїх навичок у швидкозмінному освітньому середовищі.

    САМООСВІТА | Переглядів: 20 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 14.09.2024 | Коментарі (0)

    Всеукраїнська школа онлайн: як користуватися платформою?

    Як вчителю зареєструватися на платформі?

    • Перейдіть за покликанням.
    • Натисніть у правому верхньому куті кнопку «Зареєструватися».
    • Заповніть поля:

    електронна пошта;

    ім’я та прізвище;

    ім’я користувача для форумів. Використайте латиницю для підпису;

    пароль (від 6 символів);

    роль.

    • Ви можете зареєструватися як учень 5–11-го класу, вчитель або слухач.
    • Уважно прочитайте політику конфіденційності та умови надання послуг.
    • Натисніть клавішу «Створити обліковий запис», перевірте пошту й обов’язково активуйте свій обліковий запис.

    Тепер ви повноцінний учасник платформи і можете використовувати весь її потенціал!

     

     

    Як вчителю запросити учнів до електронного класу?

    У вкладці «Мій кабінет» — «Запросити учня або ученицю в мій клас» заповніть відповідні поля:

    • оберіть із випадного списку потрібний клас, предмет та курс.

      Такий курс можна скопіювати лише один раз. Зверніть увагу: щоб запросити учнів до обраного курсу чи класу, учні мають бути попередньо зареєстровані на платформі. Рекомендуємо приділити цьому певний час протягом онлайн-уроку й допомогти дітям зареєструватися на платформі, адже дуже важливо, щоб була використана коректна електронна адреса, за якою вчителі зможуть додати учня до класу чи видалити з нього;
    • зачекайте кілька хвилин, поки курс копіюється, та оновіть сторінку;
    • перейдіть до вкладки «Управління курсами».

    У цій вкладці ви зможете додати до свого класу всіх учнів, увівши їхні електронні адреси через кому та зареєструвавши на обраний курс.

     

     

    Які можливості дає платформа вчителю для організації дистанційного та змішаного навчання?

    Кетлін Таккер, експертка зі змішаного навчання, розрізняє три фази навчання в межах перевернутого класу. Розгляньмо детальніше кожну з них, а також можливості платформи ВШО на кожному з етапів.

    Перша фаза відбувається до проведення уроку. Учні вдома реєструються на платформі й переглядають коротке відео курсу в зручний час і з комфортною швидкістю. Далі вони читають конспект із запропонованої теми та виконують короткий тест із 5 запитань. Конспект до уроку можна додатково завантажити з платформи ВШО, а тест після відео пройти довільну кількість разів.

    Друга фаза перевернутого навчання відбувається під час проведення уроку в класі або онлайн. Учитель модерує навчання так, щоб виконати саме практичні завдання для закріплення або поглиблення вивченого матеріалу, здійснити формувальне оцінювання, дати ефективний зворотний зв’язок учням.

    Третя фаза — це навчання після уроку, рефлексія.

    На цьому етапі діти виконують домашнє завдання, а вчитель оцінює навчальний прогрес учнів. Платформа ВШО пропонує для реалізації цього етапу автоматизовані тести після кожного уроку та підсумкові тестові завдання в кінці кожної вивченої теми.

     

     

    Як оцінювати прогрес учнів на платформі?

    Платформа повністю автоматизована: наразі вчитель не має змоги самостійно виставляти оцінки за успіхи учнів. Бали учень отримує за проходження тестів після кожного уроку та підсумкових тестів. Відстежити бали учня/учениці за кожен засвоєний урок можна у вкладці «Прогрес». А побачити загальні бали за вивчені теми за програмою можна у власному кабінеті: для цього оберіть «Панель управління» — вкладка «Оцінювання» — функція «Переглянути журнал оцінок».

    Водночас на платформі є змога створити обговорення в межах навчального курсу і через форум надавати зворотний зв’язок учням щодо виконаних завдань. Для цього використовуйте вкладку «Обговорення».

     

     

    Найпоширеніші запитання

    Чи зобов’язаний учитель створювати кабінет чи реєструвати учнів, щоб використовувати матеріали платформи?

    Учителі не зобов’язані створювати власні класи чи реєструвати учнів, щоб використовувати матеріали платформи. Єдина вимога — це зареєструватися на платформі та обрати навчальний курс або курси. Так само й учням необхідно зареєструватися на платформі та обрати курси, щоб мати змогу працювати.

    Опція «Мій кабінет» надасть змогу вчителю об’єднати дітей у класі, стежити за їхнім прогресом та вчасно здійснювати формувальне та підсумкове оцінювання. Якщо скопіювати обраний курс до власного кабінету, можна буде використати додатковий функціонал платформи.

    Чи видають якийсь документ після завершення навчання на курсі?

    Наразі ні, але згодом така можливість з’явиться.

    Проблеми із завантаженням платформи ВШО — повільно або взагалі видає помилку.

    Таке стається вкрай рідко — у моменти, коли величезна кількість користувачів одночасно з вами переглядають навчальні курси. Не хвилюйтеся, зачекайте кілька хвилин, перезавантажте сторінку та почніть знову. Також рекомендуємо перевірити стабільність інтернет-з’єднання.

    Який графік навчання?

    Ви можете проходити навчальні курси в будь-який зручний для вас час. Навіть після закінчення курсу ви матимете до нього доступ і зможете пройти його повторно.

    Маю додаткові запитання, куди звернутися?

    Будь-які додаткові запитання щодо платформи чи курсів надсилайте, будь ласка, на електронну адресу support@e-school.net.ua.

    Чому ВШО — найзручніша платформа для дистанційного навчання дітей в Україні та за кордоном?

     Навчальний контент ВШО відповідає чинним державним освітнім програмам, а його якість перевірена Українським інститутом розвитку освіти, — пояснює експертка Ольга Питюр. — Перелік і тематику курсів запропоновано Міністерством освіти і науки України, а теми уроків викладені відповідно до типового календарного планування. Це особливо важливо для вчителів, які навчають за кордоном. Так освітяни будуть розуміти обсяг курсу, знатимуть мету і завдання кожного уроку, спостерігатимуть за методами і формами роботи, які розвивають навчальні компетентності. Крім цього, платформа допомагає здійснювати формувальне оцінювання та надавати швидкий зв’язок через форум спілкування. В умовах, коли учні перебувають у різних місцях та долучаються до навчання в різний час, надзвичайно важливо мати місце, яке об’єднає всіх учасників навчального процесу. На жаль, фізичне приміщення школи поки що не може виконувати таку функцію. Доступ до платформи ВШО відкритий 24/7 із будь-кого місця, де є інтернет. Крім того, платформа ВШО має підтримку IT-спеціалістів та доступна на мобільних застосунках, які можна завантажити на персональний гаджет. Таким чином, навчальний процес максимально персоналізований як для учнів, так і для освітян. Суттєвою допомогою для вчителя можуть стати конспекти до кожного з уроків, адже вони містять не лише типові завдання, а й теми проєктів і творчих завдань. Тобто вчитель отримує потужну методичну підтримку не лише в контенті, а й у формах і методах роботи.


     Учнівське та учительське портфоліо.  
    Ось п'ять пунктів плану:
    1) Електронне портфоліо: Новий підхід до оцінювання навчальних досягнень
    2) Актуальність електронного портфоліо в сучасній освіті: Виклики та можливості
    3) Як електронне портфоліо сприяє розвитку учнівських компетенцій
    4) Роль вчителя у формуванні електронного портфоліо: Поради та стратегії
    5) Електронне портфоліо як інструмент для саморозвитку та професійного зростання вчителя


    Категорії розділу

    ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ [5]
    ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ [7]
    ПЕД,МАЙСТЕРНІСТЬ [7]
    Законодавство про освіту та охорона праці [4]
    ПЕДПРАКТИКА [5]
    ІКТ в діяльності педагогічного працівника [16]
    САМООСВІТА [67]
    Сертифікати Дипломи Грамоти Подяки [16]
    АТЕСТАЦІЯ [29]
    Портфоліо [10]
    Інтегровані уроки інформатики [5]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7