ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 8
    Гостей: 8
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ » ПЕДПРАКТИКА

    У категорії матеріалів: 5
    Показано матеріалів: 1-5

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
    ПЕД,МАЙСТЕРНІСТЬ | Переглядів: 122 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 19.11.2021 | Коментарі (0)

    Не всі знають про позаурочні повсякденні обов’язки вчителів, які заповнюють їх життя. Продовження читайте тут:

    100M.IF.UA 20 речей, які вчителі роблять щодня, але ніхто не визнає це за роботу - Стометрівка   /   Не всі знають про позаурочні повсякденні ...

    Творчість | Переглядів: 141 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 01.11.2021 | Коментарі (0)

    Тема. Урочиста пісня. Гімн. (Тема 1: «Жанри камерно-вокальної музики». Інтегрований урок з використанням ІКТ та хмарних технологій. Інтеграція з історією, краєзнавством, інформатикою, літературою).

    Примітка: Цей урок можна легко адаптувати до дистанційного навчання. http://svch.ucoz.com/load/muzika/6_klas/tema_urochista_pisnja_gimn/150-1-0-4380  

    Мета:

    • продовжити знайомити учнів із камерно-вокальними жанрами, збагатити їхні уявлення про гімн, пояснити особливості цього жанру; продемонструвати учням важливе значення музичних творів – пісень, що стали державними та духовними символами українського народу, допомогти їм це усвідомити;
    • повторити визначення поняття «гімн»; повтори гімн школи, міста
    • на прикладі пісень «Молитва за Україну» М.Лисенка https://www.youtube.com/watch?v=Yvk-4rlsm8w та «Ще не вмерла України…» М.Вербицького https://www.youtube.com/watch?v=ydRQGRLq4pw підкреслити непересічну громадянську і духовну роль музики в житті народу та держави;
    • розвивати предметні компетентності учнів, здатність відчувати і розуміти емоційно-образний зміст і характер музики гімнів, поширювати загальний і музичний кругозір;
    • формувати вокально-хорові навички; інформаційну компетентність
    • прищеплювати учням зацікавленість патріотичними образами в музичних творах, почуття патріотизму, кращі моральні та духовні якості особистості; вчити буди активними громадянами міста та України https://www.facebook.com/Myrhorod.City.Council/photos/a.393255677551502/1158170234393372/?type=3&theater;
    • підготуватися до участі (разом з батьками) у встановленні рекорду України на багаточисельніше виконання гімну Миргорода під час святкування Дня міста  http://myrgorod.pl.ua/news/mizhnarodnyj-festyval-etnichnyh-kultur-misto-myru-jednaje-druziv
    ПЕД,МАЙСТЕРНІСТЬ | Переглядів: 290 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 01.09.2020 | Коментарі (0)

     

    Методична розробка інтегрованого уроку астрономії з елементами перевернутого навчання; технології проектного навчання; з використанням «Хмарних» технологій SlideShare та ThingLink, технології Веб 2.0; застосування корисної для майбутніх студентів програми ABBYY Fine Reader 8.0 Pro і, звичайно, з використанням підручника

    ПЕДПРАКТИКА | Переглядів: 804 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 09.05.2016 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ [5]
    ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ [7]
    ПЕД,МАЙСТЕРНІСТЬ [7]
    Законодавство про освіту та охорона праці [4]
    ПЕДПРАКТИКА [5]
    ІКТ в діяльності педагогічного працівника [16]
    САМООСВІТА [67]
    Сертифікати Дипломи Грамоти Подяки [16]
    АТЕСТАЦІЯ [29]
    Портфоліо [10]
    Інтегровані уроки інформатики [5]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7