ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 8
    Гостей: 8
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

    У категорії матеріалів: 35
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 4 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    Оцінюванна НУШ Пам’ятка для оцінювання за групами результатів  Інформатична освітня галузь. НУШ

    Оцінювання в НУШ (інформатична освітня галузь)

    Інформація про оцінювання

    Оцінювання результатів навчання з інформатики здійснюється за критеріями, сформованими до результатів чотирьох груп умінь, визначених Державним стандартом освіти: 

     

    • Група 1. Працює з інформацією, даними, моделями
    • Група 2. Створює інформаційні продукти
    • Група 3. Працює в цифровому середовищі
    • Група 4. Безпечно та відповідально працює з інформаційними технологіями

     

    Ознайомитись із критеріями можна за наступним посиланням: https://oksanapas.github.io/MNP/grading.html

    Методичні рекомендації | Переглядів: 46 | Додав: chuhyys | Дата: 11.01.2025 | Коментарі (0)

    Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

    У наведеній нижче таблиці вказано критерії, за якими визначається рівень навчальних досягнень учня та відповідний бал. Слід вважати, що знання, уміння та навички учня відповідають певному рівню навчальних досягнень, якщо вони відповідають критерію, вказаному для цього рівня, та критеріям для всіх попередніх рівнів.

    Рівні навчальних досягнень

    Бали

    Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики

    І.Початковий

    1

    Учень:

    • розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі;
    • знає і виконує правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютерною технікою

    2

    Учень:

    • розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі та може фрагментарно відтворити знання про них

    3

    Учень:

    • має фрагментарні знання незначного загального обсягу (менше половини навчального матеріалу) за відсутності сформованих умінь та навичок

    ІІ.Середній

    4

    Учень:

    • має початковий рівень знань, значну (більше половини) частину навчального матеріалу може відтворити;
    • виконує елементарне навчальне завдання із допомогою вчителя;
    • має елементарні навички роботи на комп'ютері

    5

    Учень:

    • має рівень знань вищий, ніж початковий;
    • може з допомогою вчителя відтворити значну частину навчального матеріалу;
    • має стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання даних на комп'ютері

    6

    Учень:

    • пояснює основні поняття навчального матеріалу;
    • може самостійно відтворити значну частину навчального матеріалу;
    • вміє за зразком виконати просте навчальне завдання;
    • має стійкі навички виконання основних дій з опрацювання даних на комп'ютері
     

    ІІІ.Достатній

    7

    Учень:

    • вміє застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях;
    • може пояснити основні процеси, що відбуваються під час роботи інформаційної системи, та наводити власні приклади на підтвердження деяких тверджень;
    • вміє виконувати навчальні завдання передбачені програмою

    8

    Учень вміє:

    • аналізувати навчальний матеріал, в цілому самостійно застосовувати його на практиці;
    • контролювати власну діяльність;
    • самостійно виправляти вказані вчителем помилки;
    • самостійно визначати спосіб розв’язування навчальної задачі;
    • використовувати довідкові системи програмних засобів

    9

    Учень:

    • вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці;
    • вміє систематизувати і узагальнювати отримані відомості;
    • самостійно знаходить і виправляє допущені помилки;
    • може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання навчального завдання;
    • використовує електронні засоби для пошуку потрібних відомостей

    IV.Високий

     

    10

    Знання, вміння і навички учня відповідають вимогам державної програми у повному обсязі.

    Учень:

    • володіє міцними знаннями, самостійно визначає проміжні етапи власної навчальної діяльності, аналізує нові факти, явища;
    • вміє самостійно знаходити додаткові відомості та  використовує їх для реалізації поставлених перед ним навчальних завдань, судження його логічні і достатньо обґрунтовані;
    • має сформовані навички керування інформаційними системами

    11

    Учень:

    • володіє узагальненими знаннями з предмета;
    • вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи;
    • вміє самостійно знаходити джерела даних і відомостей та використовувати їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності;
    • використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях;
    • вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою;
    • має стійкі навички керування інформаційними системами

    12

    Учень:

    • має стійкі системні знання та творчо їх використовує у процесі продуктивної діяльності;
    • вільно опановує та використовує нові інформаційні технології для поповнення власних знань та розв’язування задач;
    • має стійкі навички керування інформаційними системами в нестандартних ситуаціях

    На зображенні може бути: 1 особаМіфи української освіти:

    1. "Методичні рекомендації Міносвіти є документом, обов'язковим до виконання" - листи, інструкції, методичні рекомендації, інші документи органів виконавчої влади, крім наказів, зареєстрованих Міністерством юстиції України, не є нормативно-правовими актами і не можуть встановлювати правові норми(Закон "Про освіту", ст.2)

    2. "Календарно-тематичне планування має затверджуватися директором, з його підписом та печаткою" - календарно-тематичне планування не відноситься до переліку документів, які затверджуються директором школи, воно лише погоджується заступником директора з навчально-виховної роботи, який має перевірити його на відповідність навчальній програмі з предмету. Для 5-их класів НУШ планування уроків може бути складовою навчальної програми, яку розробляє вчитель, тож воно може бути затверджене рішенням педагогічної ради разом навчалньою програмою.

    3. "Календарно-тематичне планування має відповідати зразку (запропонованому адміністрацією, прийнятому на засіданні методичного об'єднання, тощо)" - календарно тематичне планування має містити порядковий номер уроку, тему, яка опрацьовується на уроці, дату проведення уроку та примітку, все інше - за бажанням вчителя (не адміністрації).

    4. "На аудит школи(перевірку стану викладання предмету) вчителі мають готувати розширені поурочні плани(конспекти)" - форма та спосіб підготовки поурочних планів нормативно не затверджена і є прерогативою вчителя, головне - наявність такого плану на уроці. він має містити тему уроку, яка має відповідати календарно-тематичному плануванню (навчальній програмі) та короткий план уроку, все інше - мета, завдання, способи дій учнів та вчителя не є обов'язковим.

    5. "Вчителі щоденно (або з певною періодичністю) мають надавати свої поурочні плани(конспекти) на перевірку адміністрації закладу" - відсутня будь-яка підстава, щодо такої регулярної перевірки, адміністрація МОЖЕ перевіряти наявність поурочних планів заздалегідь попередивши про це вчителів(свого часу це питання, як і питання відвідування адміністрацією уроків вирішувалося в судовому порядку).

    6. "Поурочні плани вчителя(конспекти) мають зберігатися до кінця навчального року (або 3 роки)" - поурочні плани(конспекти уроку) мають бути під час проведення уроку, жодним документом не встановлено необхідність їх зберігання протягом будь-якого часу.

    7. "Календарні плани мають зберігатися протягом 3 років (або до наступного аудиту закладу)" - календарно-тематичне планування має зберігатися до закінчення навчального року, тобто до 1 липня.

    8. "Навчальний рік закінчується 25 (28 травня)" - навчальний рік закінчується за будь-яких умов до 1 липня, навчальний процес має тривати 175 днів (протягом воєнного стану ця норма може не працювати, але планувати маємо на 175 днів)

    9. "Кількість уроків в журналі має відповідати кількості годин в навчальній програмі" - взагалі це правильно, але бувають обставини, коли через переривання навчального процесу і об'єктивні обставини цього виконати не можна, тоді директор видає наказ про ущільнення навчального матеріалу, відповідно до якого вчителі проводять корекцію своїх навчальних планів, зважаючи на те, що навіть при меншій кількості годин всі навчальні теми мають бути опрацьовані. По закінченню навчального року заступник директора перевіряє виконання програм і у випадку "ущільнення" робить в журналі робить запис - "За програмою - 70 год., фактично - 68 год, програму виконано за рахунок ущільнення відповідно до наказу № __ від _____"

    10. "Директор школи (заступник з навчально-виховно роботи) може у бідь-який час прийти на урок до вчителя" - представники адміністрації мають право і обов'язок відвідувати уроки, які проводять вчителя, але вчитель має бути про це заздалегідь попереджений, такі відвідування мають проводитися відповідно до плану внутрішкільного контролю, вчитель має знати мету відвідування його уроку. Представник адміністрації закладу має зайти до клсу до початку навчального заняття і вийти після його закінчення. Відвідування уроків представниками засновника (відділу освіти), методистів ЦПРПП та ОІППО можливе лише з дозволу та за присутності адміністрації.

    11. "Вчитель має право не допустити представника адміністрації закладу на уроку, який він проводить" - взагалі у вчителя таке право є лише у випадку позапланових відвідувань уроків адміністраціє і лише у випадку коли вчителя не повідомили заздалегідь.

    12. "Відділ освіти ОІППО) має право перевірити стан викладання навчальних предметів" - перевіряти стан викладання мають право лише представники уповноваженого органу - Державної служби якості освіти та уповноважених нею служб.

    13. "Робочий час вчителя - це 45 хвилин уроку, перерва - його особистий час" - робочий час вчителя - астрономічна година, а не академічна, тож перерва є частиною його робочого часу, яку він використовує для підготовки до уроку.

    14. "Робочий день вчителя - з 8.00 до 16.00" - робочий день вчителя визначається його тижневим навантаженням і розкладом уроків, і як правило він розпочинається не пізніше ніж за 15 хв. до початку першого його уроку в цей день і закінчується не раніше, ніж за 15 хв по закінченню останнього його уроку. Разом з тим варто пам'ятати, що вчителі можуть залучатися до чергування по школі відповідно до правил внутрішнього трудового розпорядку, таке чергування розпочинається за 30 хв. до початку першого уроку і закінчується за 30 хв. по закінченню уроків.

    15. "Адміністрація має складати розклад, щоб у ньому не було "вікон"/адміністрація складає розклад як забажає" - адміністрація має скласти розклад, виходячи з об'єктивних умов організації навчального процесу та раціонального використання робочого часу вчителем - щоденна кількість уроків має бути рівномірно розподіленою протягом тижня, "вікна" можуть бути, але в розумних межах - не більше одного "вікна" і "вікно" має бути не більше ніж на 1-2 уроки.

    16. "Вчитель має право вимагати від адміністрації скласти розклад відповідно до його побажань" - при складанні розклааду занять адміністрація МОЖЕ враховувати побажання вчителів, але не завжди це можливо з об'єктивних причин.

    17. "Вчитель має безоплатно завідувати кабінетами/проводити заняття навчальних гуртків/вести шкільний сайт/бути адміністратором системи "Курс-ШКОЛА"/тощо" - посадові обов'язки вчителя визначено його посадовою інструкцією, з якою педагогічного працівника мають ознаймити в день зарахування на посаду. Все інше - лише за його згоди (якщо інше не передбачено законодавством) з відповідним наказом директора і з оплатою відповідно до Інструкції про оплату праці педагогічних працівників.

    18. "Щороку вчитель має пройти не менше 30 годин підвищення кваліфікації" - вчитель зобов'язаний щорічно проходити підвищення кваліфікації і сумарна кількість годин підвищення кваліфікації за 5 років має бути не меншою ніж 150 годин, тобто щорічна кількість годин може бути різною, не обов'язково 30 годин, але за 5 років в сумі має бути не менше 150 годин.

    19. "На атестацію вчитель має підготувати презентацію та папку зі своїми досягненнями" - взагалі за вимогами Типового положення про атестацію таку "папку" має зібрати атестаційна комісія, яка вивчає діяльність педагогічного працівника.

    20. "Класний керівник несе відповідальність за збереження життя та здоров'я учнів протягом всього часу їх перебування в школі" - класний керівник несе відповідальність за своєчасне проведення бесід щодо охорони життя та безпеки життєдіяльності учнів, а за збереження життя і здоров'я - лише під час уроків та заходів, якій він проводить разом з дітьми. Черговий вчитель не може нести відповідальність за випадки з дітьми, які відбулися за межами місця, визначеного адмінітраціє закладу для проведення чергування. така відповідальність наступає лише у випадку, коли вчитель бачив можливість такого випадку і нічого не зробив щодо його попередження.

    Джерело

    Методичні рекомендації | Переглядів: 179 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 21.08.2022 | Коментарі (0)

    Григорій Громко  · 

    Щодо майбутньої програми курсу інформатики основної школи:

    - об'єктна парадигма - все є об'єктами, які мають певні властивості, об'єкти можуть взаємодіяти один з одним, на об'єкти можна впливати, змінюючи їх властивості/поведінку, об'єктами є символи, повідомлення, величини, тексти, графічні образи, файли, елементи інтерфейсу, складові апаратного забезпечення, тощо. Об'єкти можуть взаємодіяти між собою, стан об'єкта може змінюватись - це подія;

    - перехід від підготовки кваліфікованого користувача до розвитку креативної особистості;

    - шість наскрізних ліній курсу - інформаційні процеси та системи, комп'ютерна графіка та ...

     

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 195 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 24.12.2021 | Коментарі (0)

    •  Зміна освітньої парадигми в шкільній інформатиці з переходом від підготовки кваліфікованого користувача до підготовки креативної особистості, яка здатна створювати новий інформаційний продукт.

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 195 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 27.09.2021 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [238]
    Актуально / Нові підручники [74]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [191]
    Методичні рекомендації [63]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [35]
    НУШ [32]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [295]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7