Статистика |
---|
Онлайн всього: 10 Гостей: 10 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У категорії матеріалів: 10 Показано матеріалів: 1-10 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Коли кількість навчання в Інтернеті перевершує кількість навчання в класі, найкращі результати досягаються не самими технологіями, а дизайном курсу. Курси з мультимедійними технологіями можуть перешкоджати ефективному навчанню, якщо вони погано розроблені.
Тоді за рахунок яких факторів мозок людини краще навчається? Подивимося на результати багатьох досліджень з когнітивних функцій мозку:
1. Ми краще вивчаємо процедури та процеси, коли ми вчимо кроки в тому ж порядку, в якому ми їх виконуватимемо.
2. Ми краще засвоюємо новий матеріал і можемо запам’ятовувати його довше, коли вивчаємо його, займаючись певною діяльністю, ніж коли пасивно дивимося або слухаємо розмову інструктора. Робота в невеликих групах та обговорення залучають нас, дозволяючи активно будувати знання самостійно.
3. Ми вчимося на практиці, але лише тоді, коли отримуємо зворотний зв'язок, який можемо використати для покращення своєї ефективності у подальшій практиці. Звісно, ми повинні спочатку отримати та точно інтерпретувати той зворотний зв'язок.
4. Ми пов'язуємо новий матеріал зі своїми попередніми знаннями про нього, що підкреслює важливість обґрунтованості та організації цих попередніх знань.
5. Ми найкраще і найлегше навчаємося, коли відчуваємо, що знаходимося в безпечному, сприятливому, доброзичливому середовищі. Ми з більшою ймовірністю досягаємо результатів навчання курсу, розвиваємо навички мислення вищого рівня, беремо участь у житті класу, маємо мотивацію до навчання та задовольняємося курсом, незалежно від предмету.
6. Деякі якості привертають і утримують нашу увагу та зосередженість, а отже, допомагають краще засвоювати новий матеріал: людські обличчя, колір, інтенсивність, екстремальні контрасти, рухи, драматургія, ентузіазм викладача та релевантність матеріалу.
7. Ми вивчаємо та зберігаємо новий матеріал, тобто переміщуємо його з робочої пам’яті у довготривалу пам’ять шляхом ретельної репетиції, що означає замислюватися над значенням та важливістю нового матеріалу та пов’язувати його зі своїми попередніми знаннями, переконаннями та ментальними моделями.
Більше цікавого про роботу нашого мозку ми розповімо на курсі «Мистецтво навчати». Долучайтеся — https://prosteer.com.ua/mystectvo-navchaty! |
Зрозуміло, що для того, щоби оцінити, чому навчається дитина, потрібно з якоюсь періодичністю перевіряти, що вона знає та вміє.
Традиційно це робиться на уроках один раз на два-три дні, контрольними роботами по два рази на чверть, та іспитами по закінченні певного періоду.
Але останнім часом виявилося, що на результати іспитів впливає багато чинників, і часто на іспитах оцінюються не знання та вміння, а якісь другорядні фактори.
При цьому до результатів іспитів прив’язана подальша доля випускників шкіл, а результати становляться предметом маніпулювання.
Відмовитись від іспитів? А що натомість?
Щоби розібратись в темі, ми традиційно запро |
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію в житті дорослих написано багато книг. Мотивація є однією з головних турбот керівників, які відповідають за роботу підлеглих. Без неї неможливі успіх і розвиток підприємства. З неї починається будь-яка дія. Відомо, що мотивація має вирішальне значення у зрілому віці. Ну, а в житті дітей? |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[189]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[30]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[16]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|