ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1479
    Показано матеріалів: 31-40
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 147 148 »

    2 клас | Переглядів: 55 | Додав: chuhyys | Дата: 13.08.2024 | Коментарі (0)

    Мабуть, ви думаєте, як узагалі можна безкінечно зайнятим батькам навчити дитину управляти своїм часом?! «Я навіть своїм власним не можу управляти!», - кажете ви. Ну що ж, вирішено. Немає більш вдалого часу почати навчання, ніж зробити це прямо зараз. Адже, навчаючи свою дитину, ви можете й самі познайомитися з маленькими секретами тайм-менеджменту й використовувати їх у своєму житті.
    Тайм-менеджмент (управління часом, організація свого часу) – це своєрідний спосіб балансувати між більш ніж однією можливістю чи обов’язком відразу. Як і будь-яка інша навичка, вона потребує практики.
    Однак у більшості батьків багато часу витрачається на те, щоби знову і знову вчити своїх дітей того, як правильно чистити зуби або десятки разів показувати, як правильно мити руки, і при цьому в дуже незначної кількості батьків виникає бажання потренувати дітей в організації свого часу впродовж дня. Необхідно зрозуміти, що вже в ранньому віці дуже важливо показати дитині ази тайм-менеджменту.
    Не вийшло розпочати раніше? Нічого страшного. Ніколи не пізно навчити дітей того, як організувати свій тиждень і розставити пріоритети у списку «що зробити». І якщо вам удасться залучити дітей до вивчення основних принципів тайм-менеджменту, вони будуть їм вірними інструментами, які вони зможуть використовувати впродовж усього свого життя.
    Тайм-менеджмент – це принцип, що впливає на дитячу емоційну, соціальну, фізичну, психічну, матеріальну й духовну сфери життя. Це майстерність, в якій кожна дитина повинна бути успішною. Якщо ми не навчимо дітей хороших навичок, доки вони маленькі, вони проведуть усе життя, роблячи спроби позбавитись від шкідливих звичокv

    Джерело

     


    Цифрові лайфхаки на уроках мистецтва НУШ" з Людмилою Кондратовою 

    Мистецькі цифрові проєкти (50 хв)

    Google Arts & Culture (Експерименти... грати ...)

    У Google Arts & Culture зібрано твори з понад 2000 провідних музеїв і архівів, які стали партнерами проекту Google Cultural Institute, щоб ділитися ...

    Проектний метод навчання | Переглядів: 39 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 01.08.2024 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [238]
    Актуально / Нові підручники [74]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [191]
    Методичні рекомендації [63]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [35]
    НУШ [32]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [295]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7