ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 3
    Гостей: 3
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1472
    Показано матеріалів: 1291-1300
    Сторінки: « 1 2 ... 128 129 130 131 132 ... 147 148 »

    Методичні рекомендації | Переглядів: 262 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 21.08.2016 | Коментарі (0)

    Сразу после физических упражнений у школьников улучшаются когнитивные способности, в частности, они лучше выполняют задания, где нужно отвечать быстро и внимательно, и точно понимать, о чём идёт речь.

    Исследователи из Университета Ноттингем Трент просили двенадцатилетних учеников школы пройти тест Струпа до и после того, как они выполнят спринтерское упражнение: 10 секунд быстрого бега – 50 секунд ходьбы, и так несколько раз. Тест Струпа, когда мы читаем слова, чей цвет не совпадает с их смыслом (например, когда слово «синий» написано зелёной краской), обычно вызывает задержку реакции: если нас попросить прочесть слово или назвать цвет чернил, которыми оно написано, нам понадобиться время, чтобы дать правильный ответ, не запутавшись. Оказалось, что после физкультурной беготни у учеников эта задержка снижалась, то есть они быстрее проходили тест; эффект длился 45 минут. Возможно, если бы такие упражнения стали обязательными перед каждым уроком, всеобщая успеваемость выросла бы до небес; впрочем, как раз насчёт успеваемости здесь говорить что-то было бы преждевременно, всё-таки один-единственный психологический тест и регулярные школьные занятия – вещи разные

    Подробнее см.: http://www.nkj.ru/facts/29209/ (Наука и жизнь, Физкультура и мозг)

    Як працює мозок? | Переглядів: 509 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.08.2016 | Коментарі (0)

    В трудную минуту вспомогательные клетки нервной системы отдают собственные митохондрии повреждённым и погибающим нейронам, помогая им выжить.

    Подробнее см.: http://www.nkj.ru/news/29234/ (Наука и жизнь, Клетки мозга обмениваются «батарейками»)

     

    Як працює мозок? | Переглядів: 746 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.08.2016 | Коментарі (0)

    Организация ЮНЕСКО определилась с международными критериями оценки образовательных систем.

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 587 | Додав: unisonnn | Дата: 23.07.2016 | Коментарі (0)

    О флешмобе с хештегом #янебоюсясказати еще долго будут писать и разговаривать. Похоже, этот вопрос действительно вколыхнул общество, и, возможно, заставит что-то сдвинуться с места

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 780 | Додав: unisonnn | Дата: 22.07.2016 | Коментарі (0)

    Услышанные слова помогают думать маленьким детям – даже тем, которые говорить сами ещё не умеют.

    Обычно мы считаем, что язык лишь отражает особенности нашего видения, наших мыслей и чувств. Но может ли сам язык влиять на наше мышление?

    Як працює мозок? | Переглядів: 233 | Додав: unisonnn | Дата: 22.07.2016 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7