ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 3
    Гостей: 3
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1472
    Показано матеріалів: 1301-1310
    Сторінки: « 1 2 ... 129 130 131 132 133 ... 147 148 »

    Які навички потрібно розвинути в дітей в умовах соціального конфлікту та як навчити їх поважати різні думки – в інтерв’ю MediaSapiens розповіла професорка Олена Пометун, наукова керівниця проектів організації «Вчителі за демократію та партнерство», співавторка підручника «Кроки до порозуміння».

     

    Фото надане ГО «Вчителі за демократію та партнерство»

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 225 | Додав: unisonnn | Дата: 21.07.2016 | Коментарі (0)

    18 липня в МОН відбулася нарада щодо оновлення навчальних програм початкової школи. За участі заступника міністра освіти Павла Хобзея обговорювали предмети художньо-естетичного циклу (музичне та образотворче мистецтво, фізична культура, трудове навчання). Модератори представили результати другого етапу публічного обговорення змін до навчальних програм, що були оприлюднені на сайті Ed-Era.com. Більшість коментаторів схвалили внесені зміни в програми  з Фізичного виховання, Трудового навчання,  Образотворчого мистецтва, Музичного мистецтва та інтегрованого курсу Мистецтво.

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 725 | Додав: unisonnn | Дата: 21.07.2016 | Коментарі (0)

    Переваги хмари Azure

    Провідна аналітична компанія Gartner вже другий рік поспіль розміщує Microsoft в своєму магічному квадранті як єдиного лідера серед виробників хмарних інфраструктур як послуги, платформ додатків як послуги, та хмарних сховищ даних. Більше інформації зі звіту «Магічний квадрант».

    Будь-який розробник або IT-професіонал підвищить свою продуктивність з Azure. Тому що з інтегрованими інструментами, вбудованими шаблонами та керованими послугами створення разноманітних додатків (бізнес, веб, мобільних, IoT, тощо) та управління ними буде швидким та простішим із застосуванням ваших умінь та технологій, з якими ви вже працюєте.

    Хмарні технології в освіті | Переглядів: 260 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 20.07.2016 | Коментарі (0)

    Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями

    Лист МОН № 1/9-332 від 29.06.16 року


    Наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015 № 412 затверджено«Інструкцію щодо заповнення Класного журналу в 1-4-х класах загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2015 р. за № 472/26917.

    У документі, зокрема, зазначено, що незалежно від форм власності в усіх загальноосвітніх навчальних закладах ведеться журнал. І обов’язково державною мовою, проте допускається запис тем уроків (екскурсій, проектів тощо) і частково домашнього завдання (назва тексту тощо) на правій сторінці журналу мовою навчального предмета (іноземною, національної меншини).

    Крім того, в інструкції наголошено, що помилковий запис не можна витирати гумкою чи зафарбовувати коректором, а можна лише закреслити. “Виправлення бала, відмітки про успішність, назви теми засвідчується підписом керівника загальноосвітнього навчального закладу і скріплюється печаткою загальноосвітнього навчального закладу (за наявності) внизу сторінки журналу” – зазначено в п. 5 документа.

    Є детальні настанови й щодо фіксування відвідуваності, оцінювання навчальних досягнень учнів і ведення зошитів. А розділ VI «Листок здоров’я» в журналі заповнює медичний працівник ЗНЗ – “фіксує інформацію про групу здоров’я кожного учня. Ця сторінка підписується медичним працівником загальноосвітнього навчального закладу, класним керівником і керівником загальноосвітнього навчального закладу”


    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7