Статистика |
---|
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У розділі матеріалів: 1472 Показано матеріалів: 1301-1310 |
Сторінки: « 1 2 ... 129 130 131 132 133 ... 147 148 » |
Які навички потрібно розвинути в дітей в умовах соціального конфлікту та як навчити їх поважати різні думки – в інтерв’ю MediaSapiens розповіла професорка Олена Пометун, наукова керівниця проектів організації «Вчителі за демократію та партнерство», співавторка підручника «Кроки до порозуміння».
Фото надане ГО «Вчителі за демократію та партнерство» |
18 липня в МОН відбулася нарада щодо оновлення навчальних програм початкової школи. За участі заступника міністра освіти Павла Хобзея обговорювали предмети художньо-естетичного циклу (музичне та образотворче мистецтво, фізична культура, трудове навчання). Модератори представили результати другого етапу публічного обговорення змін до навчальних програм, що були оприлюднені на сайті Ed-Era.com. Більшість коментаторів схвалили внесені зміни в програми з Фізичного виховання, Трудового навчання, Образотворчого мистецтва, Музичного мистецтва та інтегрованого курсу Мистецтво. |
Провідна аналітична компанія Gartner вже другий рік поспіль розміщує Microsoft в своєму магічному квадранті як єдиного лідера серед виробників хмарних інфраструктур як послуги, платформ додатків як послуги, та хмарних сховищ даних. Більше інформації зі звіту «Магічний квадрант».
Будь-який розробник або IT-професіонал підвищить свою продуктивність з Azure. Тому що з інтегрованими інструментами, вбудованими шаблонами та керованими послугами створення разноманітних додатків (бізнес, веб, мобільних, IoT, тощо) та управління ними буде швидким та простішим із застосуванням ваших умінь та технологій, з якими ви вже працюєте. |
Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями
Лист МОН № 1/9-332 від 29.06.16 року |
Наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015 № 412 затверджено«Інструкцію щодо заповнення Класного журналу в 1-4-х класах загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2015 р. за № 472/26917.
У документі, зокрема, зазначено, що незалежно від форм власності в усіх загальноосвітніх навчальних закладах ведеться журнал. І обов’язково державною мовою, проте допускається запис тем уроків (екскурсій, проектів тощо) і частково домашнього завдання (назва тексту тощо) на правій сторінці журналу мовою навчального предмета (іноземною, національної меншини).
Крім того, в інструкції наголошено, що помилковий запис не можна витирати гумкою чи зафарбовувати коректором, а можна лише закреслити. “Виправлення бала, відмітки про успішність, назви теми засвідчується підписом керівника загальноосвітнього навчального закладу і скріплюється печаткою загальноосвітнього навчального закладу (за наявності) внизу сторінки журналу” – зазначено в п. 5 документа.
Є детальні настанови й щодо фіксування відвідуваності, оцінювання навчальних досягнень учнів і ведення зошитів. А розділ VI «Листок здоров’я» в журналі заповнює медичний працівник ЗНЗ – “фіксує інформацію про групу здоров’я кожного учня. Ця сторінка підписується медичним працівником загальноосвітнього навчального закладу, класним керівником і керівником загальноосвітнього навчального закладу” |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|