ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Актуально / Нові підручники

    ЮНЕСКО СФОРМУЛИРОВАЛА 42 КРИТЕРИЯ ОЦЕНКИ ОБРАЗОВАНИЯ
    Организация ЮНЕСКО определилась с международными критериями оценки образовательных систем.

    На сайте ЮНЕСКО появился 13-страничный документ, где выделены ключевые индикаторы, помогающие оценить и улучшить образование в разных странах. Всего таких критериев 42 – большая часть из них связана с равноправием и успешностью учебного процесса. В подготовке документа участвовали более 200 организаций из разных стран: университеты, школы, правительства, исследовательские лаборатории и др.

    Первый показатель оценивает количество учеников, успешно освоивших минимальную программу по чтению и математике к концу начальной школы. Остальные критерии могут быть распределены по нескольким группам:

    • Доступность качественного дошкольного образования, которое помогает подготовить детей к обучению в начальной школе;
    • Доступность качественного профессионального, дополнительного и высшего образования;
    • Увеличение количества молодых людей, имеющих необходимые для карьеры навыки;
    • Борьба с неравенством в образовании (включая гендерную, национальную и любую другую дискриминацию);
    • Повышение уровня грамотности среди молодежи и взрослых;
    • Передача знаний и навыков, необходимых для поддержания устойчивого экологического развития, соблюдения прав человека, продвижения гендерного равенства, ненасилия и культурного разнообразия;
    • Разработка или совершенствование образовательных возможностей, учитывающих особенности возраста, гендера и физического развития; предоставление безопасного, инклюзивного и качественного образования для всех;
    • Увеличение количества грантов на высшее образование для людей в развивающихся странах;
    • Увеличение количества квалифицированных учителей, в особенности в развивающихся странах.
    Категорія: Актуально / Нові підручники | Додав: unisonnn (23.07.2016)
    Переглядів: 591 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [237]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7