ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1472
    Показано матеріалів: 1251-1260
    Сторінки: « 1 2 ... 124 125 126 127 128 ... 147 148 »

    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію в житті дорослих написано багато книг. 

    Діти не відрізняються від дорослих тією мірою, у якій ми звикли думати. Вони теж потребують справжньої мотивації до діяльності, розвитку, боротьби з труднощами, навчання тощо...

    Діти із задоволенням докладають зусиль для виконання цікавих, творчих завдань, з задоволенням їх виконують, виділяють для виконання творчого завдання чимало часу, радісно сприймають інформацію про те, що їхня робота сподобалася 

    Творчість | Переглядів: 293 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 16.12.2016 | Коментарі (0)

    Що здатне зруйнувати мотивацію дитини

    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію в житті дорослих написано багато книг. Мотивація є однією з головних турбот керівників, які відповідають за роботу підлеглих. Без неї неможливі успіх і розвиток підприємства. З неї починається будь-яка дія. Відомо, що мотивація має вирішальне значення у зрілому віці. Ну, а в житті дітей?

    Мотивація | Переглядів: 253 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 16.12.2016 | Коментарі (0)

    В. Бєлий: компетентісна освіта? Так! І це просто

    Автор: Володимир Бєлий, заступник директора з НВР, фізико-технічний ліцей м. Херсона.

    Проходя мимо знаний - возьми.
    Соломон

     


    Сучасній освітній культурі притаманні неодмінне прагнення до найвищих балів тестування і жорстка конкуренція під час вступу до вишів. Наявність перфекціонізму вітається і навіть розглядається як бажана особливість дітей стосовно їх навчання. Але результати останніх досліджень показують, що перфекціоністське ставлення може чинити перешкоду здатності дитини досягати цілей і формувати своє майбутнє. І дійсно, перфекціоністи часто ведуть боротьбу із депресією, тривожністю і низькою самооцінкою.
     

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 206 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 15.12.2016 | Коментарі (0)

    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію в житті дорослих написано багато книг. Мотивація є однією з головних турбот керівників, які відповідають за роботу підлеглих. Без неї неможливі успіх і розвиток підприємства. З неї починається будь-яка дія. Відомо, що мотивація має вирішальне значення у зрілому віці. Ну, а в житті дітей?

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 915 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 15.12.2016 | Коментарі (0)

     

    Онлайн-освіта | Переглядів: 827 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 15.12.2016 | Коментарі (0)

    Если музыка нравится,  она не только воздействует на центр удовольствия, но и стимулирует работу мозга человека.

    У каждого свои музыкальные предпочтения: кто-то предпочитает классику, кто-то тяжелый рок, кому-то по душе народные напевы. Воздействие музыки на мозг исследуется уже не один год. Известно, что прослушивание любимых композиций вызывает у человека выработку гормона дофамина, то есть вызывает ту же реакцию, что и вкусная еда, секс, ощущение комфорта. Дофамин естественным образом вырабатывается в больших количествах во время позитивного, по нашему представлению, опыта. А как мозг определяет, что нам нравится, а что нет?



    Подробнее см.: https://www.nkj.ru/news/22012/ (Наука и жизнь, Как мозг выбирает музыку)

    Як працює мозок? | Переглядів: 767 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 14.12.2016 | Коментарі (0)

    1. Что удивило тебя сегодня? Почему?
    2. Что изученного сегодня, на твой взгляд, самое важное? Почему?
    3. О чём бы ты хотел узнать больше? Почему?
    4. В каком из заданий ты смог в большей степени применить творческий подход? Почему ты так думаешь?
    5. Что пробудило в тебе любопытство? Как изменилось твоё внимание на уроке, когда в тебе проснулось любопытство?
    6. В какой момент урока тебе удалось лучше всего проявить свои способности?
    7. Если бы у тебя была возможность с завтрашнего дня самостоятельно выбирать, что и в каком порядке изучать, что бы ты выбрал?
    8. Как ты можешь применить полученные знания?
    Рефлексія | Переглядів: 1068 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 10.12.2016 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7