Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У розділі матеріалів: 1472 Показано матеріалів: 1251-1260 |
Сторінки: « 1 2 ... 124 125 126 127 128 ... 147 148 » |
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію в житті дорослих написано багато книг.
Діти не відрізняються від дорослих тією мірою, у якій ми звикли думати. Вони теж потребують справжньої мотивації до діяльності, розвитку, боротьби з труднощами, навчання тощо...
Діти із задоволенням докладають зусиль для виконання цікавих, творчих завдань, з задоволенням їх виконують, виділяють для виконання творчого завдання чимало часу, радісно сприймають інформацію про те, що їхня робота сподобалася |
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію в житті дорослих написано багато книг. Мотивація є однією з головних турбот керівників, які відповідають за роботу підлеглих. Без неї неможливі успіх і розвиток підприємства. З неї починається будь-яка дія. Відомо, що мотивація має вирішальне значення у зрілому віці. Ну, а в житті дітей? |
В. Бєлий: компетентісна освіта? Так! І це просто
Автор: Володимир Бєлий, заступник директора з НВР, фізико-технічний ліцей м. Херсона.
Проходя мимо знаний - возьми.
Соломон
|
Сучасній освітній культурі притаманні неодмінне прагнення до найвищих балів тестування і жорстка конкуренція під час вступу до вишів. Наявність перфекціонізму вітається і навіть розглядається як бажана особливість дітей стосовно їх навчання. Але результати останніх досліджень показують, що перфекціоністське ставлення може чинити перешкоду здатності дитини досягати цілей і формувати своє майбутнє. І дійсно, перфекціоністи часто ведуть боротьбу із депресією, тривожністю і низькою самооцінкою.
|
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію в житті дорослих написано багато книг. Мотивація є однією з головних турбот керівників, які відповідають за роботу підлеглих. Без неї неможливі успіх і розвиток підприємства. З неї починається будь-яка дія. Відомо, що мотивація має вирішальне значення у зрілому віці. Ну, а в житті дітей? |
Если музыка нравится, она не только воздействует на центр удовольствия, но и стимулирует работу мозга человека.
У каждого свои музыкальные предпочтения: кто-то предпочитает классику, кто-то тяжелый рок, кому-то по душе народные напевы. Воздействие музыки на мозг исследуется уже не один год. Известно, что прослушивание любимых композиций вызывает у человека выработку гормона дофамина, то есть вызывает ту же реакцию, что и вкусная еда, секс, ощущение комфорта. Дофамин естественным образом вырабатывается в больших количествах во время позитивного, по нашему представлению, опыта. А как мозг определяет, что нам нравится, а что нет?
Подробнее см.: https://www.nkj.ru/news/22012/ (Наука и жизнь, Как мозг выбирает музыку)
|
- Что удивило тебя сегодня? Почему?
- Что изученного сегодня, на твой взгляд, самое важное? Почему?
- О чём бы ты хотел узнать больше? Почему?
- В каком из заданий ты смог в большей степени применить творческий подход? Почему ты так думаешь?
- Что пробудило в тебе любопытство? Как изменилось твоё внимание на уроке, когда в тебе проснулось любопытство?
- В какой момент урока тебе удалось лучше всего проявить свои способности?
- Если бы у тебя была возможность с завтрашнего дня самостоятельно выбирать, что и в каком порядке изучать, что бы ты выбрал?
- Как ты можешь применить полученные знания?
|
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|