ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1472
    Показано матеріалів: 1231-1240
    Сторінки: « 1 2 ... 122 123 124 125 126 ... 147 148 »

    Лауреат Нобелівської премії з фізики Річард Фейнман сформулював алгоритм навчання, який допоможе швидше та глибше зрозуміти будь-яку тему. Для цього, як виявилось, потрібно зробити кілька простих кроків

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 916 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 28.01.2017 | Коментарі (0)

    STEM-освіту часто називають «навчанням навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, – опанування теорії і нових знань. Але, звісно, STEM-освіта – це не тільки «навчання навпаки». Абревіатура STEM розшифровується як science (природничі науки), technology (технологія), engineering (інженерія), mathematics (математика) – і найбільший «козир» STEM-освіти у тому, що вона допомагає опанувати їх не відокремлено, а за допомогою інтеграції всіх п’яти дисциплін у єдину систему навчання.

    STEM-освіта | Переглядів: 223 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 25.01.2017 | Коментарі (0)

    Футурология педагогики: разбираемся, где пролегают фронтиры сферы образования и какие новые профессии появятся в ближайшие двадцать лет.

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 848 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 04.01.2017 | Коментарі (0)

    Мощная штука для принятия решений — квадрат Декарта

    Мощная штука для принятия решений — квадрат Декарта. Отлично работает, потому что позволяет не зацикливаться и рассмотреть ситуацию со всех сторон:

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 978 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 04.01.2017 | Коментарі (0)

    Чтобы решить сложную проблему, нужно в буквальном смысле повертеть её в руках

    Иногда, когда нам приходится решать какую-нибудь задачу, мы, сами того не замечая, начинаем крутить в руках какой-то предмет – ручку, зажигалку, мобильный телефон. С одной стороны, это может говорить о том, что мы нервничаем из-за трудностей. С другой – манипуляции с предметами действительно помогают думать.



    Подробнее см.: http://www.nkj.ru/news/30291/ (Наука и жизнь, Как руки помогают думать)

    Як працює мозок? | Переглядів: 956 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 04.01.2017 | Коментарі (0)

    Завершается нелёгкий, тревожный и обнадёживающий 2016-й год. Но прежде чем строить планы на следующие 12 месяцев, давайте оглянемся.

    В январе 2016 года была опубликована моя статья с прогнозами по цифровому образованию. Подумаем вместе, насколько оправдались ожидания?

    Если нет, то что помешало этому?

    Ведущие специалисты в области образовательных технологий  пытаются сделать прогноз основных направлений в развитии электронного (цифрового) обучения в 2016 году.

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 868 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 04.01.2017 | Коментарі (0)

    Уже не раз, встречаясь с учителями, рекомендовал использовать не только традиционные сочинения по картинке, но и сочинения по мульфильму. Конечно, к анимации необходимо подойти разборчиво.

    Основные требования.

    1. Мульфильм должен нести в себе воспитательное начало.
    2. Подбирать анимашки без диалогов и дикторского текста. Это позволит больше развернуться фантазии учащихся.
    3. По времени мульфильм не должен превышать 5-6 минут.
    4. И даже в течение этого времени он должен быть максимально содержательным. Только так удастся удержать внимание детей.
    5. Анимация должна быть высокого качества, чтобы её без проблем можно было транслировать на большом экране.
    Проектний метод навчання | Переглядів: 898 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 04.01.2017 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7