Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У розділі матеріалів: 1472 Показано матеріалів: 1231-1240 |
Сторінки: « 1 2 ... 122 123 124 125 126 ... 147 148 » |
Лауреат Нобелівської премії з фізики Річард Фейнман сформулював алгоритм навчання, який допоможе швидше та глибше зрозуміти будь-яку тему. Для цього, як виявилось, потрібно зробити кілька простих кроків |
STEM-освіту часто називають «навчанням навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, – опанування теорії і нових знань. Але, звісно, STEM-освіта – це не тільки «навчання навпаки». Абревіатура STEM розшифровується як science (природничі науки), technology (технологія), engineering (інженерія), mathematics (математика) – і найбільший «козир» STEM-освіти у тому, що вона допомагає опанувати їх не відокремлено, а за допомогою інтеграції всіх п’яти дисциплін у єдину систему навчання. |
Футурология педагогики: разбираемся, где пролегают фронтиры сферы образования и какие новые профессии появятся в ближайшие двадцать лет. |
Мощная штука для принятия решений — квадрат Декарта
Мощная штука для принятия решений — квадрат Декарта. Отлично работает, потому что позволяет не зацикливаться и рассмотреть ситуацию со всех сторон:
|
Чтобы решить сложную проблему, нужно в буквальном смысле повертеть её в руках
Иногда, когда нам приходится решать какую-нибудь задачу, мы, сами того не замечая, начинаем крутить в руках какой-то предмет – ручку, зажигалку, мобильный телефон. С одной стороны, это может говорить о том, что мы нервничаем из-за трудностей. С другой – манипуляции с предметами действительно помогают думать.
Подробнее см.: http://www.nkj.ru/news/30291/ (Наука и жизнь, Как руки помогают думать)
|
Завершается нелёгкий, тревожный и обнадёживающий 2016-й год. Но прежде чем строить планы на следующие 12 месяцев, давайте оглянемся.
В январе 2016 года была опубликована моя статья с прогнозами по цифровому образованию. Подумаем вместе, насколько оправдались ожидания?
Если нет, то что помешало этому?
Ведущие специалисты в области образовательных технологий пытаются сделать прогноз основных направлений в развитии электронного (цифрового) обучения в 2016 году. |
Уже не раз, встречаясь с учителями, рекомендовал использовать не только традиционные сочинения по картинке, но и сочинения по мульфильму. Конечно, к анимации необходимо подойти разборчиво.
Основные требования.
- Мульфильм должен нести в себе воспитательное начало.
- Подбирать анимашки без диалогов и дикторского текста. Это позволит больше развернуться фантазии учащихся.
- По времени мульфильм не должен превышать 5-6 минут.
- И даже в течение этого времени он должен быть максимально содержательным. Только так удастся удержать внимание детей.
- Анимация должна быть высокого качества, чтобы её без проблем можно было транслировать на большом экране.
|
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|