Статистика |
---|
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
Способи розвитку креативності дитини
Способи розвитку креативності дитини
Діти народжуються з уродженою здатністю до творчості, тому батькам не доведеться докладати багато зусиль, щоби стимулювати цю важливу дитячу рису. Дітей треба просто трохи підштовхнути до прояву їхніх творчих здібностей і створити для них сприятливі умови.
Пропонуємо п'ятнадцять цікавих способів, як розкрити й розвинути творчість у дитини:
- 1. Пофарбуйте одну стіну кімнати вашої дитини грифельною фарбою з ефектом класної дошки, на якій вона зможе малювати крейдою різних кольорів. І, звісно, делікатно нагадуйте дитині частіше використовувати своє нове просторе «полотно».
- 2. Навчіть дитину вашого улюбленого рукоділля й попросіть її зробити якийсь маленький виріб. Наприклад, попросіть свою доньку зв'язати шарфик для ляльки. Щоби процес навчання був приємним, почніть з малого й використовуйте найзручніші інструменти.
- 3. Розкажіть дитині про те, як цікаво вести арт-щоденник. Поясніть, що в ньому вона може відображати свої думки, емоції та ідеї як за допомогою слів, так і за допомогою своїх замальовок або самостійно зроблених фотографій. Арт-щоденник можна вести як на папері, так і онлайн, налаштувавши при цьому бажаний рівень приватності: тільки для себе, тільки для друзів або для всіх.
- 4. Зробіть крок уперед на шляху до любові до читання. Заохочуйте дитину створювати ілюстрації або пластилінові моделі сцен з її улюблених книг.
- 5. В якості подарунків до дня народження даруйте набори для творчості: кольорові олівці, крейду, альбом для малювання чи набір пластиліну, будівельний конструктор або головоломки.
- 6. Дізнайтеся, чи немає поблизу арт-студії для дітей, яка працює у вихідні дні. Багато успішних творчих людей розповідають про те, що їхнє захоплення творчістю починалося саме з арт-гуртків та арт-студій.
- 7. Дозволяйте вашій дитині деякий час відпочити від творчих занять. Іноді для успішності творчість потребує вакууму.
- 8. Заохочуйте вашу дитину самостійно виготовляти для себе іграшки. Багато творчих людей ще дітьми, залишеними на літнє перебування в родичів, отримували величезний заряд творчої енергії, самостійно конструюючи для себе іграшки або винаходячи нові настільні ігри.
- 9. Візьміть у бібліотеці дитячі книги про малюнок, живопис і рукоділля. Забезпечте дитину основними інструментами й матеріалами для творчості, а потім залиште її наодинці із самою собою, щоб вона могла експериментувати самостійно.
- 10. Створіть сприятливе середовище для інновацій. Наступного разу, коли ваша дитина попросить вас щось купити для неї, розгляньте разом з нею наступне питання: «А що в тебе вже є з того, що можна використовувати замість цієї покупки?». Якщо мова йде про дитячу іграшку або якусь настільну гру, подумайте, чи не змогли б ви разом з нею сконструювати щось подібне чи самостійно намалювати картки для настільної гри та придумати для них текст і загадки.
- 11. Дозвольте дитині самостійно спланувати свій день народження. Дозвольте їй прикрасити торт, повісити в кімнаті гірлянди, розсадити в потрібних місцях своїх улюблених ведмедиків і спланувати послідовність заходів.
- 12. Відкрийте дитині світ онлайн-співпраці. Знайдіть відповідні сайти, на яких вона могла би публікувати свої малюнки, оповідання та вірші так, щоб установити зворотний зв'язок, беручи участь у конкурсах і отримуючи коментарі фахівців.
- 13. Пропонуйте вашим дітям старшого віку більш складні творчі завдання. Попросіть їх намалювати щасливий день, побудувати розважальний парк з конструктора (конструктор повинен складатись не з малої кількості великих, а з великої кількості дрібних деталей – це дає набагато більший простір для творчості) або розробити спосіб корисного використання порожніх картонних коробок від побутової техніки та інших покупок.
- 14. Спільне приготування їжі також дає можливість для інновацій. Дозвольте дитині самостійно готувати їжу й експериментувати. Не втручайтесь до того часу, доки її дії не становлять небезпеки. Нехай вона сама вибере інгредієнти для салату, приправи для супу, а також забавні способи того, яку форму можна надати тісту. Експериментуючи, здійснюючи спроби й дивлячись на результати, дитина оволодіває творчим процесом і вчиться брати на себе відповідальність за результати своєї творчості.
- 15. Якщо ваша дитина не любить малювати олівцем і фарбами або не схильна до рукоділля, покажіть їй, як користуватися графічними програмами. Почніть з найпростіших, таких як Microsoft Paint, яка дуже проста в освоєнні й доступна навіть малюкам, які вже знайомі з комп'ютером. Можливо, ваша дитина стане фахівцем у питаннях комп'ютерної графіки, яка з кожним днем стає все більш затребуваною.
Найголовніше: пам'ятайте, що творчість повинна приносити радість. Якщо ви відчуєте, що ось-ось готові розкритикувати або висловити незадоволення зусиллями вашої дитини, надайте їй (і собі теж) послугу – нічого не кажіть і станьте осторонь. Дозвольте їй радіти безумовно!
Посилання за темою:
|
Категорія: Розвиток критичного мислення | Додав: SvetlanaCh (06.02.2017)
|
Переглядів: 1021
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[237]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|