ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1474
    Показано матеріалів: 1241-1250
    Сторінки: « 1 2 ... 123 124 125 126 127 ... 147 148 »

    Завершается нелёгкий, тревожный и обнадёживающий 2016-й год. Но прежде чем строить планы на следующие 12 месяцев, давайте оглянемся.

    В январе 2016 года была опубликована моя статья с прогнозами по цифровому образованию. Подумаем вместе, насколько оправдались ожидания?

    Если нет, то что помешало этому?

    Ведущие специалисты в области образовательных технологий  пытаются сделать прогноз основных направлений в развитии электронного (цифрового) обучения в 2016 году.

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 872 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 04.01.2017 | Коментарі (0)

    Уже не раз, встречаясь с учителями, рекомендовал использовать не только традиционные сочинения по картинке, но и сочинения по мульфильму. Конечно, к анимации необходимо подойти разборчиво.

    Основные требования.

    1. Мульфильм должен нести в себе воспитательное начало.
    2. Подбирать анимашки без диалогов и дикторского текста. Это позволит больше развернуться фантазии учащихся.
    3. По времени мульфильм не должен превышать 5-6 минут.
    4. И даже в течение этого времени он должен быть максимально содержательным. Только так удастся удержать внимание детей.
    5. Анимация должна быть высокого качества, чтобы её без проблем можно было транслировать на большом экране.
    Проектний метод навчання | Переглядів: 903 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 04.01.2017 | Коментарі (0)

    материалах рубрики использованы сообщения следующих журналов: «Economist» и «New Scientist» (Великобритания), «Psychologie Heute» (Германия), «Science News» и «Sky and Telescope» (США), «Archeologia», «La Recherche», «Science et Vie», «Science et Vie Junior» и «Sciences et Avenir» (Франция).



    Подробнее см.: http://www.nkj.ru/archive/articles/26742/ (Наука и жизнь, Все плюсы плохого настроения)

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 244 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 30.12.2016 | Коментарі (0)

    ШПАРГАЛКА ПО НОВЫМ ТЕХНОЛОГИЯМ В ОБРАЗОВАНИИ

    Как разобраться в технологических трендах

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 830 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 27.12.2016 | Коментарі (0)

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 1026 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 24.12.2016 | Коментарі (0)

    Мотивація | Переглядів: 1066 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 18.12.2016 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [237]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [191]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7