Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У розділі матеріалів: 1472 Показано матеріалів: 1261-1270 |
Сторінки: « 1 2 ... 125 126 127 128 129 ... 147 148 » |
Володимир Співаковський: секрет успіху фінської школи
У нас увагу приділяють обдарованим і відстаючим дітям, а не звичайним, у фінів - навпаки |
«Не будут они читать, и заставлять их бессмысленно»
Это лучшее по теме “отцы и дети”
|
Почему он ничего не хочет?
Катерина Демина — психолог-консультант, специалист по детской психологии написала отличную статью, в которой отвечает на этот, пожалуй сейчас самый наболевший вопрос родителей.
Букв, конечно, много — однако считаем, что прочитать и проникнуться хорошо бы всем родителям подростков. |
Майже кожна країна у світі зараз реформує систему освіти. Чому? Світова спільнота намагається знайти відповідь на питання “Як нам навчати наших дітей так, щоб вони віднайшли своє місце у 21 столітті?”
Світовий Економічний Форум у Давосі визначив, що найпотрібніші навички у 2020 році будуть такі:
- Вирішення життєвих проблем комплексно
- Критичне мислення
- Творчість
- Управління людьми
- Вміння співпрацювати з іншими
Більше інформації Ви можете знайти у звіті Форуму: https://www.weforum.org/reports/the-future-of-jobs
Цей перелік нас тривожить, але водночас і дає надію. Тривожить, адже ми розуміємо, що у класичній, типовій школі, з фронтальним методом викладання ми не зможемо розвинути у дітях перелічені навички. Але обнадіює, адже все більше людей переконуються, що реформа освіти – це нагальна справа, від якої залежить як успіх наших дітей, так і нашого суспільства. |
STEM-образование — новый в наших широтах термин, расшифровывая каждую букву которого получаем:
— Science (наука),
— Technology (технологии),
— Engineering (инженерия),
— Math (математика). |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|