Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У розділі матеріалів: 1472 Показано матеріалів: 1011-1020 |
Сторінки: « 1 2 ... 100 101 102 103 104 ... 147 148 » |
Если вы решили открыть своё дело, без бизнес-плана не обойтись. Вот на что нужно обратить особое внимание при его создании.
1. Общие сведения.
Прежде чем перейти к планированию бюджета и стратегий продаж, сначала необходимо получить общие представления о будущем бизнесе. Вы должны проанализировать все детали и подводные камни, о которых лучше знать заранее.
Чем вы будете заниматься? Какова ваша цель? Нужны ли вам партнёры по бизнесу? Потребуется ли вам специальное помещение или вы будете работать онлайн? Что необходимо для ведения бизнеса?
В начале пути вы можете почувствовать себя немного растерянными. Это вполне нормально. Просто возьмите блокнот и ручку, поищите нужную информацию и начните записывать всё необходимое. |
Философы-стоики считали, что, заранее представив худший вариант развития событий, можно преодолеть свой страх перед неприятностями и найти способ их предотвратить.
Такой тип мышления, когда мы обдумываем ситуацию, противоположную желаемой, называют инверсным.
Инверсия — очень важный инструмент мышления. Она привлекает внимание к ошибкам и препятствиям, незаметным на первый взгляд.
Этот метод применим практически везде. Например, немецкий математик Карл Якоби считал одним из лучших способов прояснить проблему — переформулировать её наоборот. Он записывал задачу, противоположную той, которую пытался решить, и часто решение приходило к нему быстрее.
Кроме того, инверсное мышление лежит в основе искусства. В любое время в обществе существует устоявшийся порядок, а выделяются те творческие люди, которые смогли отвергнуть стандарты. |
Стаття містить основні аспекти необхідності впровадження розвиваючого навчання на уроках інформатики. Саме викорастання різних форм і методів навчання допоможуть створити максимально сприятливі умови для прояву та розвитку здібностей і таланту дитини, для її самовизначення і самореалізації.
- Автор: Ведмідська Наталія Миколаївна
- Заклад: Прилуцька спеціалізована школа І-ІІІ ст. №6 з поглибленим вивченням інформаційних технологій, вчитель інформатики
- Тема: Організація розвиваючого навчання на уроках інформатики
- Спрямування: викладання інформатики
|
Рефлексія в навчальному процесі – це що насправді? Яким чином використовувати? Проаналізувавши безліч розробок уроків педагогів з усіх куточків України, маю сказати, що не всі педагоги не приділяють належної уваги цьому етапу уроку. Ні, не те щоб вони не знали про нього, але не використовують на повну потужність. Начебто є в плані уроку такий етап, але ж… вчитель обмежується питаннями: “Діти, вам сподобався урок?”, “Ви все зрозуміли?”, а всі дружно відповідають: “Так! Так!” і чимдуж поспішають з уроку. Ну звичайно, а що вони мали б сказати? Така рефлексія! |
Масові онлайн курси є важливою додатковою опцією для навчання сучасних дітей, і Міністерство освіти і науки усіляко підтримує такі ініціативи. На цьому наголосила Міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час презентації безкоштовної онлайн-платформи з підготовки до ЗНО BeSmart. |
К 2030 году существующие модели обучения прекратят существование, а глобальные изменения наступят уже через 5-7 лет.
© СС0 Public Domain |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|