Статистика |
---|
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0 |
|
Навчання та творчість
У категорії матеріалів: 769 Показано матеріалів: 681-690 |
Сторінки: « 1 2 ... 67 68 69 70 71 ... 76 77 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Вчителька математики Калуського ліцею №10 Мар’яна Уляк створила перший україномовний ресурс корисної математики, за яким школярі з легкістю зможуть підготуватися до ЗНО або ДПА.
Про це повідомляє ukrainianpeople.us
Навчальний профіль створений під назвою insta_math_help у соцмережі Instagram, у якому здебільшого проводять час підлітки. Над усім процесом, починаючи від вибору теми та закінчуючи оформленням у єдине зображення, Мар’яна Уляк працює самостійно.
Ідея щодо створення ресурсу в педагога Калуського ліцею №10 зародилася ще минулої осені після того, коли вона подивилася на процес викладання математики дещо під іншим кутом:
“Звісно, існують збірники та підручники з усією інформацією, але будьмо відвертими: сучасний учень цього майже не сприймає. Школярам цікава робота з навчальними мобільними програмами. Тим більше зараз важко уявити наше життя без соцмереж – вони усюди”.
Після прочитаної статті в інтернеті про те, що в Україні не існує навчальних профілів у соцмережах, і аналізу Instagram Мар’яна Уляк остаточно вирішила поєднати цікаве з корисним.
Особливістю профілю insta_math_help є те, що матеріали будуть доступними для школярів, батьків та педагогів. А кожна публікація − це коротке, але чітке пояснення матеріалу з прикладами.
У процесі удосконалення ресурсу вчитель математики планує запустити інтерактивні вправи у режимі реального часу, щоб пригадати та краще закріпити матеріал. Кожне зображення можна без проблем зберегти на свій смартфон і використовувати як своєрідну “шпаргалку” при підготовці до занять. |
Запрошуємо школярів 8-11 класів, учнів професійно-технічних ліцеїв та студентів коледжів на онлайн-урок на YouTube каналі Спільноти Програми Академій Cisco в Україні.
Початок заходу о 12-30, тривалість 45 хвилин. Також можна буде прослухати подію в запису.
Тематика виступів експертів:... Показати більше...
Пам’ятка
Основні правила безпечної роботи в інтернеті, про які варто сказати дітям
- Не давайте нікому своїх паролів.
- Не надавайте особистої інформації поштою чи в чатах без гострої на те потреби.
- Не реагуйте на непристойні та грубі коментарі, адресовані вам.
- Повідомляйте про ситуації в інтернеті, які вас непокоять (погрози, файли певного місту, пропозиції).
- Відмовляйтесь від зустрічей з випадковими людьми, з якими познайомились в онлайні.
- Не діліться своїми фото з незнайомцями.
- Не повідомляйте інформацію про кредитки батьків (номер картки, термін дії та таємний код).
- Не викладайте фото квитків, на яких видно штрих-код чи QR-код.
- Не скачуйте та не встановлюйте невідомі програми за посиланнями, навіть якщо їх надали друзі.
- Встановлюючи перевірені програми, контролюйте, щоб на ПК не додались небажані програми.
- Не переглядайте інформацію за невідомими посиланнями (друзі, які ними діляться можуть не підозрювати про загрозу).
- Не відкривайте листи-спам, вони можуть містити віруси.
Цю інформацію можна використати у якості роздаткового матеріалу у процесі проведення виховної години. |
Прежде чем начать создавать базу данных, нужно четко продумать какие именно данные в ней будут храниться. На основании этого мы начинаем составлять таблицы базы данных с соответствующими полями.
|
11 клас. Інформатика
1) Пройти три тести, що розміщені на сторінці Шкільного сайту Перейти на ТЕСТИ " ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ"
2) Ст. 288 Підручник Інформатика, 11 клас. З практичної роботи №19. Виконати завдання 1-6.
3) В дану анкету внести посилання свій Блог для перевірки.
|
Методичні рекомендації_Урок_2019_ (1)
|
Планети земної групи
- Меркурій
- Венера
- Земля
- Марс
Планети-гіганти
- Юпітер
- Сатурн
- Уран
- Нептун
|
Наше опитування Сайт Миргородської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7
В мережі дуже і дуже багато інформації, і кожного дня вона збільшується. В міру неможливості контролювати наплив інформації багато є неякісної та не перевіреної. Тому на сьогоднішньому уроці ми маємо навчитись критично оцінювати інформацію, отриману з Інтернету.
Не забувайте про правила поведінки на уроці.
- Повторення раніше вивченого матеріалу
- Що таке авторське право?
- Чи правильне твердження, що інформація в мережі вся корисна?
- Які небезпеки можуть очікувати нас в мережі?
Вивчення нового матеріалу
1. Мережа Інтернет - це неосяжне джерело ресурсів та нажаль дуже небезпечне джерело. В мережі завдяки швидкості напливу інформації та вільності її розповсюдження багато даних є не перевірені, не якісні, що в наслідок чого не надійні.
2. До частих помилок є граматичні, фактично неточні матеріали та спотворені.
3. Чому так стається? Із-за вільності викладу та доступності в розміщенні матеріалів більшість даних просто відображають думку автора, його ставлення до проблеми. Для більш емоційної подачі даних часто додумують різні «доповнення» до фактів, щоб інформація стала більш захопливою, емоційною та краще запам’ятовувалась. Автор блогу бажає, щоб з його думками ознайомилась більша кількість людей, щоб один одному розповідали його блок. В результаті людина прислідує не донесення фактів, розширення власної слави та монетизації свого сайту чи відео блогу. Чим більше людей даного блогера відвідують тим більше він заробить. Звичайно є люди, які якісно старають донести факти. І буває дуже складно сказати до якого типу відноситься та чи інша людина, сайт, компанія.
4. Оцінку даних потрібно поділити на 2 етапи:
- Критичне оцінювання матеріалу (повне, змістовне, незалежне)
- Аналіз джерела розповсюдження (популярний довірений сайт, чи тільки створений блог)
5. Критерії оцінювання матеріалів з Інтернету наступні (просто для себе потрібно дати відповіді на питання, щоб зробити висновок):
- Зміст сайту
- Для кого призначений даний сайт?
- Яка мета Інтернет-сторінки?
- Яку інформацію вона містить?
- Наскільки повна і достовірна інформація на сайті? – потрібен аналіз з інших джерел
- Яка цінність даного джерела в порівнянні з іншими джерелами по даній темі?
- Які інші джерела (друковані та електронні) доступні по даній темі?
- Коли був створений сайт або документ?
- Наскільки повно інформація на сайті висвітлює обговорюване питання?
- Який критерій відбору посилань на інші Інтернет-ресурси, представлені на сайті?
- Чи дозволяє інформація сайтів, на які виводять посилання, створити цілісне враження по досліджуваному питанню?
- Чи є доступ до мультимедійних ресурсів?
- Наскільки доступна за манерою викладу інформація, розміщена на цьому сайті?
- У чому цінність інформації даного сайту?
|
|
|