Мета шкільної педагогіки — виховати в кожному випускникові особистість, надати йому можливість стати успішним та реалізованим у житті. Проте, як цього добитись? Певні орієнтири надає Концепція загальноосвітньої школи, в якій зазначається, що вчитель має розв’язати важливу проблему розвитку в учнів «уміння самостійно вчитися, критично мислити, здатності до самопі знання і самореалізації особистості у різних видах творчої діяльності, вмінь і навичок, необхідних для життєвого і професійного вибору». Для вчителя самих орієнтирів замало — йому потрібні методика та технологія.
Досвід переконує, що необхідно вдосконалення виховної системи через метод проектів. Успішним цей метод є завдяки інформатизації виховного процесу, що дає можливість створити для учнівської молоді «розширену діяльність», освоюючи систему соціальних зв’язків і відносин
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення