ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 4
    Гостей: 4
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Проектний метод навчання

    У категорії матеріалів: 99
    Показано матеріалів: 61-70
    Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 10 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
    Проектний метод навчання | Переглядів: 1001 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 21.06.2016 | Коментарі (0)

    Тема уроку: Повторення теми «Підготовка електронної презентації» та вироблення колективних правил поведінки в школі.

    Мета уроку: Повторити вивчене по інформатиці за минулі роки.  Вчитися використовувати здобуті знання на практиці.

    Залучити дітей до самоврядування, дати можливість висловити своє бачення проблеми, пов'язаної з поведінкою учнів та вчителів у школі,

    виховувати доброзичливе ставлення до навколишнього, вміти обмежувати свої бажання, щоб не завдати шкоди іншим, учити дотримуватись тих норм, у виробленні яких самі учні взяли участь.

    Проектний метод навчання | Переглядів: 771 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.06.2016 | Коментарі (0)

    Тема уроку. Повторення вивченого за минулі роки. Початковий етап підготовки навчального проекту «Права та обов’язки учнів». Обґрунтування проекту.

    Мета. Повторити вивчене (Графічний редактор Peint). Формувати уявлення про Декларацію прав людини, Основний Закон нашої держави.

    Проектний метод навчання | Переглядів: 709 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.06.2016 | Коментарі (0)

    Учнівські проекти

    Проект - це послідовний і самодостатній набір заходів, розроблений для досягнення поставлених результатів у межах визначених часових рамок. Зміни, які відбудуться внаслідок реалізації проекту, повинні визнаватись позитивними й бажаними в суспільстві

    "Анатомія" навчального проекту

    Як створити навчальний учнівський проект із використанням інформаційно-комунікативних технологій

    Ідея компетентнісно-орієнтованої освіти - це одна з відповідей системи освіти на сучасне соціальне замовлення. Робота над ключовими компетентностями випускника не є специфічним завданням саме української освітньої системи. Це шлях, яким світова освіта загалом намагається прийти до подолання розриву між результатами як загальної, так і професійної освіти (а в останній системі освіти західних країн уже є серйозні досягнення) та сучасними вимогами життя.

     
    Проектний метод навчання | Переглядів: 714 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.06.2016 | Коментарі (0)

     
    Проектний метод навчання | Переглядів: 231 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.06.2016 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [237]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7