ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 10
    Гостей: 10
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Проектний метод навчання

    Бінарні уроки-проекти. Методико-теоретичні аспекти

    Мета шкільної педагогіки — виховати в кожному випускникові особистість, надати йому можливість стати успішним та реалізованим у житті. Проте, як цього добитись? Певні орієнтири надає Концепція загальноосвітньої школи, в якій зазначається, що вчитель має розв’язати важливу проблему розвитку в учнів «уміння самостійно вчитися, критично мислити, здатності до самопі­ знання і самореалізації особистості у різних видах творчої діяльності, вмінь і навичок, необхідних для життєвого і професійного вибору». Для вчителя самих орієнтирів замало — йому потрібні методика та технологія.

     

     


    Джерела

    Джерела

    1. Інформатикa, № 14 (638), липень 2012
    2. www.osvitaua.com, Інформатикa, № 14 (638), липень 2012, informatika@1veresnya.com.ua informatika.1veresnya@gmail.com
    3. Архейм Р. Искусство и визуальное восприятие / Р.Архейм. Издательство: Прогресс, 1974. - 392с.
    4. Миннарт М. «Свет и цвет в природе» / М.Миннарт. - М.: Наука, 1969.- 360с.
    5. Толанский С. Оптические иллюзии / С. Толанский - М.: Мир, 1967. - С. 128.
    6. Артамонов І. Д., Ілюзії зору. М., 1961
    7. Вадимов А. А.,Тривас М.А.. Ілюзії зору. М.: Наука, 1971.
    8. ГрегоріР.Л. Розумні очі.М.2003г
    9. Франческа П. Про живописної перспективі. Енциклопедія 2000 р
    10. http://pozitiv-news.ru/interesnoe-o-ljudjah/kartinyi-s-dvoynyim-smyislom-ot-olega-shuplyaka.html
    11. http://www.kulturologia.ru/blogs/080112/15973/
    12. «ОПТИЧНІ ІЛЮЗІЇ В МИСТЕЦТВІ  (НА ПРИКЛАДІ КАРТИН УКРАЇНСЬКОГО ХУДОЖНИКА  О.І. ШУПЛЯКА)», Роботу виконали: Кононенко Ганна, учениця 7-А класу, ХСШ №75. Науковий керівник: Сороколіт І.В., вчитель ХСШ №75

     

     

    Категорія: Проектний метод навчання | Додав: SvetlanaCh (28.02.2016)
    Переглядів: 225 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [237]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7