Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У розділі матеріалів: 1472 Показано матеріалів: 941-950 |
Сторінки: « 1 2 ... 93 94 95 96 97 ... 147 148 » |
Современные мобильные устройства открыли для нас новый мир фотографий под названием «селфи». Вместе с профессиональными фотосессиями и случайными фото селфи можно использовать для диагностики: каким я хочу себя видеть? Каким хочу выглядеть для других? Каков я на самом деле? Что в себе не принимаю? Какие черты я искажаю совершенно напрасно, а какие попытки приукраситься пропадают попусту?
Всякий человек, глядя в зеркало или делая селфи, располагается так, чтобы выглядеть наиболее выгодно сообразно представлениям о себе. Иногда бессознательно, иногда осознанно мы подбираем позу, мимику, ракурс. Что-то втягиваем, что-то выпячиваем, выпрямляемся, поворачиваемся, хмуримся, улыбаемся, прищуриваемся…
Но и при работе с профессиональным фотографом нельзя быть уверенным в объективности его объектива. Во-первых, когда знаешь, что тебя фотографируют, чертовски трудно забыть об этом и перестать позировать. А во-вторых, сам специалист тоже не просто «щелкает», а хочет получить художественный снимок, зачастую далекий от психотерапевтично честной фиксации героя.
Получается, что только автоматические камеры наблюдения беспристрастно фиксируют нас такими, какие мы есть. Ну, еще на заднем плане репортажных снимков случайных прохожих у нас остается шанс на естественность. Так что же говорят о нашей сущности селфи, фотосессии и случайные кадры? И как грамотно провести при их помощи диагностику своего психического состояния? |
Пийте воду.
Якщо хочемо бути здоровими, маємо щодня виконувати одне важливе завдання - пити достатньо води.
Часто люди недооцінюють вплив на самопочуття і здоров’я такої простої речі. Натомість від нормального водного балансу в організмі залежить, як ми себе почуваємо, мислимо та діємо.
Наприклад, вода виконує функції амортизації та змащення суглобів, регулює температуру тіла та забезпечує живлення головного і спинного мозків. Достатнє вживання води щодня допомагає подолати хронічну втому, стрес, покращує роботу мозку та всього організму.
Ваші потреби у воді залежать від вашого віку, фізичної активності, температури навколишнього середовища, стану здоров’я, а також статі. Доросла активна людина може витрачати до 3 літрів води на день. Тож рекомендована добова норма варіюється в межах від 2,5 до 3,7 літра для чоловіків та близько 2 - 2,7 для жінок.
Намагайтеся вживати більше води в чистому вигляді, а також їсти більше овочів та фруктів. Це допоможе тримати водний баланс вашого організму в нормі й ви почуватиметеся значно краще.
Дякуємо за відео Цікава наука |
Психолог Ольга Адажий про те, як розпізнати у своїй дитині одного із них та виправити ситуацію
|
Ефе́кт Да́ннінґа-Крю́ґера (Ефект профана) - приклад когнітивного упередження, яке полягає в тому, що люди з низькою кваліфікацією роблять помилкові висновки та невдалі рішення, але їхня некомпетентність не дозволяє усвідомити це. Через це вони страждають на уявну зверхність щодо інших, вважаючи свої здібності вищими за пересічні. Це призводить до того, що менш компетентні оцінюватимуть свої здібності вище за тих, у кого вони насправді вищі. Девід Даннінг розповідає про суть цього явища.
✅Текст читав Володимир Громов (Vladimir O'Kropp).
✅Субтитрування: Hanna Leshchenko.
✅Переклад, редагування, корекція, монтаж: Віталій Шевчук.
❕Підтримайте "Цікаву науку" на https://www.patreon.com/CikavaNauka
Це ж відео на каналі: https://www.youtube.com/watch?v=3j3wn8Nq_Sg
© Оригінальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=pOLmD_WVY-E
© Канал TED-Ed: https://www.youtube.com/TEDEducation
© Lesson by David Dunning, directed by Wednesday Studio, music and sound by Tom Drew.
© Музика у заставці: PATSYKI Z FRANEKA (з дозволу авторів).
#cikavanauka #ЦікаваНаука
|
Логические задачи отлично помогают на время оторваться от работы и занять мысли занимательными вопросами, которые развивают логику, смекалку и наблюдательность.
Редакция Интересно знать предлагает вам внимательно посмотреть на эту картинку. Художник допустил 18 ошибок, сможете ли вы найти их все, используя при этом логику и наблюдательность? Если вы готовы, то приступаем:
|
Кожен з нас хоч раз дивився мультфільм «Фіксики», і більшості він точно сподобався! В кожній серії цікаво, яскраво і у захопливій сюжетній формі пояснюються принципи влаштування певних приладів чи механізмів, а також розповідається просто про складні речі, про які навіть ми, дорослі, інколи не знаємо!
Формат «Фіксиків» – це приклад того, як можна ефективно опановувати складну теорію! А ось пояснити складну науку буквально на пальцях, допоможе освітній підхід STEM.
Ми дібрали декілька цікавих на наш погляд майстер-класів. Запропонуйте учням створити власні STEM-проекти, в яких вони на практиці зможуть застосувати знання з точних наук, проявити творчість та кмітливість! |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|