ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1472
    Показано матеріалів: 921-930
    Сторінки: « 1 2 ... 91 92 93 94 95 ... 147 148 »

    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів | Переглядів: 245 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 16.06.2018 | Коментарі (0)

    Українські ЗМІ рідко користуються онлайн-вікторинами для перевірки знань чи інтересів своїх читачів. А дарма, адже в такий спосіб можна не тільки полегшити сприйняття теми, а й зацікавити більшу кількість користувачів, отримавши вищу відвідуваність сайту. Інтерактивними матеріалами охоче діляться в соцмережах, вихваляючись або демонструючи свої результати іншим. Онлайн-вікторини можуть мати не тільки розважальну, комерційну чи суто навчальну мету. Прикладом успішного використання тестів на актуальні політичні й суспільні теми є російське онлайн-видання «Медуза», де є ігри від вгадування слів президента Володимира Путіна до тесту на знання купюр російського рубля.

    Хмарні технології в освіті | Переглядів: 275 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 14.06.2018 | Коментарі (0)

    Дієві поради для розвитку критичного мислення на уроках (стратегії, секрети, лайфхаки).

    Навички критичного мислення є життєво необхідними і для дорослих, і для дітей. Дорослих часто складно навчити критично сприймати будь-яку отриману інформацію, з дітьми це простіше. Саме тому вчителі так натхненно шукають цікаві способи інтегрувати нові методики у навчальний процес. Що таке навички критичного мислення та які підходи до їх формування використати? Спробуємо відповісти на ці питання.

    Термін «критичне мислення» відкритий для інтерпретацій. Але найпростіше – це більше, ніж вміння мислити ясно, раціонально та самостійно. Критичне сприйняття інформації означає можливість сформувати власну думку, незалежну від зовнішніх факторів. Мова йде про дисципліну в думках, про вміння шукати логічне пояснення тим чи іншим ситуаціям без емоцій. Разом з тим не варто забувати, що це поняття охоплює здатність бути відкритим до інших точок зору та думок.

    Аби навчити дитину критично мислити, не потрібно писати стоси планів-конспектів та поурочних планів. Вам не доведеться залучати додаткове обладнання чи запрошення фахівців на урок. Все, що вам потрібно – це бажання та декілька простих стратегій.

    Поради щодо навчання критично мислити

    Ми вже неодноразово говорили про особливості такого вміння, розказували про вправи, які можна використовувати на уроці. Всі матеріали, які ви знайдете у цій статті, підійдуть для кожного вчителя.

    1. Починайте з питаннь

    Це найпростіше, що ви можете зробити. Що ви хочете вивчити чи обговорити? Це можуть бути питання, які потребують відповіді «так чи ні». А можуть бути й такі, які надихатимуть на пошук нових знань та вирішення проблем.

    Коли ви задаєте свої питання учням, звертайтесь до методу мозкового штурму, записуйте відповіді, які лунають, на дошці. Це вже готова відкрита дискусія. Це спосіб показати думки інших, розкрити проблему більш широко.

    2. Створюйте та вирішуйте проблеми

    Якщо ви ставите задачу – вирішити конкретну проблему, це один із кращих способів навчити критично мислити. Можете ставити конкретні цілі, а можете, так звані, відкриті. Вони, між іншим, допоможуть сформувати творчий підхід у пошуку шляхів до подолання проблем.

    3. Надавайте інформацію

    Погодьтесь, учням складно аналізувати, якщо вони не володіють хоч якоюсь інформацією. В інакшому випадку це просто озвучення різних домислів стосовно теми обговорення. Почніть вправи з розвитку критичного мислення зі збору відповідної інформації. У цьому є ще один додатковий плюс – поєднання проблемної теми з фактами, які запам’ятовуються.

    Як надати інформацію? Скоріше за все, ви вже виконали підготовчу роботу, адже найпростіші способи це:

    • Читання у класі та вдома.
    • Попередні уроки та спеціальні вправи для розвитку критичного мислення, використані на них.
    • Відео та аудіо матеріали.

    4. Формуйте умови інформаційної свободи

    Частина вміння критично мислити – це розуміння, коли інформацію потрібно використати, а коли відкинути. Учні мають навчитися накопичувати знання в умовах свободи. Брак інформації з того чи іншого питання породжує формування хибного сприйняття світу. Правильне ж використання здобутих даних має вирішальне значення для успіху учнів у школі та житті. Тут важливо навчити добирати найцінніші факти, які допоможуть ефективно вирішити поставлену проблему. Саме тому критичне мислення так глибоко пов’язане із повсякденним життям кожного.

    5. Консультуйтесь із класиками

    Величні літературні твори – ідеальний стартовий майданчик. Використовуйте їх для окремих уроків. Для кожного предмету знайдеться щось своє, разом з тим це допоможе і вчителю розвиватись. Можете порадитись із вчителями літератури, коли потрібно знайти книги, які зможуть мотивувати школярів, чи розкажуть просто про складні речі.

    Простий приклад – В. Шекспір «Ромео та Джульєтта». Цей твір зможе навчити аналізувати причини вчинків тих чи інших людей, передбачати наслідки та фіксувати передумови конфліктних ситуацій. Це постійні питання з десятками різних відповідей. Тільки один цей твір дозволить ширше поглянути на світ. Що ж тоді буде, якщо залучати більше літератури?

    6. Створюйте власну країну (проектна робота)

    Це чудова тема для проектної роботи, про яку йде мова на одному з наших вебінарів. Таке завдання передбачає масштабну роботу, яка вимагає великої кількості дослідів. Такий проект здатен відтворити життя великої країни у мініатюрі. У процесі виконання проекту учні вивчають історію, географію, політику, економіку та багато чого іншого.

    Можете дати таке завдання на початку семестру, потрібен час на його виконання (хай навіть цілий місяць). Це допоможе провести більш якісну підготовчу роботу. Якщо маєте бажання, можете підготувати певний шаблон для країни та питання, на які ви б хотіли побачити відповіді.

    7. Використовуйте групову роботу

    Покажіть учням, що їх однолітки – це джерело цінної інформації, питань та методів вирішення проблем. Спільна робота над певним питанням допоможе ширше поглянути на проблему, сформує навички співпраці, командної роботи. Звісно, комусь більше до смаку самостійна робота, але варто показати цим дітям, що гуртом, як то кажуть, можна і море загатити.

    8. Грайте у ролях

    Така методика завжди була чудовим способом для формування навички критично мислити. Саме тому актори, перш ніж зіграти роль, намагаються досконало дослідити персонажа, щоб зрозуміти, що мотивує його, керує діями. Здатність поставити себе на місце когось впливає і на розвиток аналітичного та творчого начал. Раніше ми вже пропонували вправу «Читацький театр», яка допоможе втілити такий задум.

    Попросіть учнів дослідити конфлікт, пов’язаний з двома величними історичними постатями. Двоє учнів, які візьмуть на себе роль цих персонажів, будуть відстоювати свою точку зору. Таким чином буде сформовано погляд на конфлікт з різних точок зору. Кінцева задача – знайти компроміс.

    9. Розставляйте пріоритети

    Розвивати критичне мислення можна на кожному предметі. Вивчайте нову тему, але будуйте урок так, щоб діти не просто сприймали інформацію, а осмислювали її. Обговорюйте нову інформацію, провокуйте задавати питання, шукайте відповіді разом. З часом ви самі розглядатимете критичне мислення як культуру, а не як чергову повинність.

    Долайте внутрішні перепони

    Критичне мислення передбачає інтенсивну роботу та концентрацію. Але зауважте, діти здобувають нові навички самостійно, ви можете лише направляти їх. Але може виявитися корисним те, що ви пройдете з ними крок за кроком шлях розвитку та вдосконалення. Робіть це, аби виправляти хибне прийняття тієї чи іншої проблеми, твердження. Більш того, така практика корисна для вас, дорослої, сформованої особистості.

    Зробіть ваші уроки насиченими, наповненими ґрунтовним дослідженням для того, аби вміння критично мислити допомагало й надалі протягом усього життя


    Хмарні технології в освіті | Переглядів: 1000 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 10.06.2018 | Коментарі (0)

    Лекція Инна Большакова, експертки Громадської спілки «Освіторія», тренерки та вчителя-практика на Фестивалі освіти у Львові «Вчителі Майбутнього». Організатори: «Освіторія» та Холдинг емоцій «!FEST».

    За відео дякуємо Fest Lokal


    Освіта: STEM і STEAM – додайте трохи творчості до науки! Максим ПисаревськийЧЕР 01, 2018

    Освіта: STEM і STEAM – додайте трохи творчості до науки!

    Концепція освіти з технологічним ухилом та орієнтацією на завдання реального світу STEM знайшла розвиток у системах STEAM, STEMM і STREAM, які передбачають також творчість. Для чого?

    Освіта – дзеркало майбутнього країни. Залежно від того, у чому держава вбачає свої переваги, зони росту, вона коригує національну освітню програму, аж до самих підвалин системи освіти. У добу індустріалізації важливі були грамотність і володіння робітничими навичками. У постіндустріальну епоху на перший план вийшли технологічні аспекти розвитку молоді. Результатом стала цифрова революція – з інтернетом, повсюдним використанням комп’ютерів, інформаційних технологій. Але згодом виявилося, що якість продукту, ефективність, технологічність уже не такі важливі, як зручність його використання

    STEM-освіта | Переглядів: 326 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.06.2018 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7