ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 3
    Гостей: 3
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1475
    Показано матеріалів: 911-920
    Сторінки: « 1 2 ... 90 91 92 93 94 ... 147 148 »

    Зразки характеристики учня

    Бібліотека  Класному керівникові  Виховна робота

    Про матеріал

    Зразки характеристики учнів допоможуть класному керівнику 4, 9,11 класів. Характеристика учня обов'язково додається до особової справи учня. Тому дані зразки значно полегшать роботу педагогам.

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 966 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 02.07.2018 | Коментарі (0)

    Нова освітня програма для магістрів «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі»

    Поділитися12

    Київський університет імені Бориса Грінченка пропонує нову інноваційну магістерську програму «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі»

    Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі  Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі

     

    Завершення навчання за цією програмою дозволить працювати:

    • помічником директора професійного закладу освіти чи школи з проектування та розвитку відкритого освітнього електронного середовища;
    • консультантом керівника бізнес-компанії з питань електронного навчання співробітників новим навичкам;
    • фасилітатором і коучем з упровадження технологій Flipped class/перевернутий клас, blended learning/змішане навчання, case study тощо.

    Навчаючись за новою інноваційною магістерською програмою Ви набудете компетентностей:

    • використання сервісів Веб 2.0 та Веб 3.0, сучасних мережних та мультимедіа технологій;
    • використання різних ІК-інструментів для сторітейлінгу, гейміфікації, формувального оцінювання, методу проектів, інтерактивного відео;
    • підбору «правильних» комп’ютерних пристроїв для дітей, підлітків та студентів;
    • проектування ІТ-інфраструктури навчального закладу;
    • вирішення питань електронного управління навчальним закладом;
    • використання систем електронного документообігу;
    • створення сучасних електронних курсів на платформі EdX та LMS Moodle;
    • оцінювання якості навчального курсу та підтримки позитивної мотивації до навчання на основі використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

    А також сформуєте фундаментальні знання та практичні навички з таких дисциплін:

    • інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті;
    • управління ІТ-інфраструктурою освітньої установи;
    • інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання;
    • проектування та експертиза інформаційного освітнього середовища;
    • проектний менеджмент.

    Долучайтесь до нової інноваційної магістерської програми «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі»

     

     

    Київський університет імені Бориса Грінченка чекає на Вас!

    Адреса Університету: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б, каб. 116 (М. Мінська)

    Телефон приймальної комісії: (044) 428 34 07

    E-mail: abiturient@kubg.edu.ua

    Адреса порталу: http://kubg.edu.ua/


    Фільм ісландського режисера Ейнара Тора «Миргород, або Пошук склянки води» покажуть місцевим жителям безкоштовно

    У березні 2018-го року фільм «Миргород, або Пошук склянки води», який зняв ісландський режисер Ейнар Тор, виборов Гран-прі міжнародного фестивалю документального кіно Global India International Film Festival за найкращу сценарну, режисерську та продюсерську роботу.

    28-го червня о 12-й годині цей фільм презентують місцевим мешканцям в кінотеатрі «Візорія» у ТЦ «Мир». Також буде зустріч із авторами. Вхід вільний. Про це повідомили у Миргородській міськраді.

    Даний фільм про життя невеликoго прoвінційного міста-курoрту Миргoрод в світлі глoбальних світoвих суспільних трансфoрмацій та у чaси війни на сході. Усе відбувається у 2015 році. Провідною темою фільму, яку розвинув Ейнар Торо за ідеєю відомoго пoлтавського пoета та художникa Олегa Мінгaльова, є тема вoди як фізичногo та езoтеричного явища та oдного з основних скарбів українськoї землі. Вoда як вічний кoд життя, універсaльний для цілoго світу, несе в сoбі ключ до фізичнoго та психoлогічного зцілення кoжного з нас, пoстійного oновлення й одвічнoго коловoроту явищ в прирoді. Під час ствoрення фільму Ейнару Тoру постійно дoпомагали Олег Мігнальов та йогo дружина Інна Мінгальова, переклaдач. Автoри фільму намагалися дoнести думку, що будь-якoї екoномічної кризи, скoрочення прирoдних ресурсів, зaбруднення довкілля та навали небезпечних хворoб можна уникнути, якщо прислухатися до того, що каже нам така неймовірна субстанція, як вода.

    Нагадаємо, що полтавців запрошують до 15 липня побачити «Втечу з Мряки».

    Фото:ua.igotoworld.com

    Проектний метод навчання | Переглядів: 246 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 25.06.2018 | Коментарі (0)

    Нове століття принесло в наше життя багато новин. Якщо ще пару десятиліть тому вчитель конкурував за увагу учнів тільки з телебаченням і радіо, то зараз комп'ютери, мобільні телефони, mp3-плеєри, КПК та інші цифрові пристрої більше приваблюють учня

    Нові цифрові пристрої стають усе більш мініатюрними, стають звичайним атрибутом сучасної молодої людини. Учні залюбки спілкуються з комп'ютером, а не з книгою.

    Автор: Д. Тутаров http://osvita.ua/school/method/technol/2900/



    КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ

    Мистецтво. Підручник. Конспекти уроків[2]
    Тема 1-2. ТАЄМНИЦІ МИСТЕЦТВА СТАРОДАВНЬОГО ЄГИПТУ[6]
    Тема 3-4. МИСТЕЦТВО АНТИЧНОСТІ - КОЛИСКА ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ[9]
    Тема 5-6. ПАМ'ЯТКИ МИСТЕЦВА ПІВНІЧНОГО ПРИЧОРНОМОР'Я І СКІФІЇ[3]
    Тема 7-8. МИСТЕЦЬКІ ПЕРЛИНИ ВІЗАНТІЇ ТА КИЇВСЬКОЇ ДЕРЖАВИ[15]
    Тема 9-10. РОМАНСЬКА АРХІТЕКТУРА. ЛИЦАРСЬКИЙ КОДЕКС ЧЕСТІ[2]
    Тема 11-12. ГОТИКА [16]
    Тема 13-14. ІДЕАЛИ Й ОБРАЗИ РЕНЕСАНСУ[7]
    Тема 17-18. БАРОКО: АРХІТЕКТУРА, СКУЛЬПТУРА, ЖИВОПИС[2]
    Тема 19. СТИХІЯ МУЗИКИ БАРОКО [2]
    Тема 20. УКРАЇНСЬКЕ БАРОКО [2]
    Тема 21. ГАЛАНТНИЙ СТИЛЬ – РОКОКО [1]
    Тема 22-23. КЛАСИЦИЗМ: АРХІТЕКТУРА, СКУЛЬПТУРА, ЖИВОПИС[2]
    Тема 24-25. КЛАСИЦИЗМ: МУЗИКА [1]
    Тема 26-27. РОМАНТИЗМ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ[1]
    Тема 28-29. МУЗИКА РОМАНТИКІВ [0]
    Тема 30-31. РЕАЛІСТИЧНИЙ СТИЛЬ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ[1]
    Тема 32. РЕАЛІСТИЧНИЙ СТИЛЬ У МУЗИЧНОМУ МИСТЕЦТВІ[0]
    Тема 33. СТИЛЬОВИЙ СИНТЕЗ. ТВОРЧІСТЬ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА І МИКОЛИ ЛИСЕНКА[7]
    Віртуальні екскурсії та подорожі [5]

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [237]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [191]
    Методичні рекомендації [62]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7