Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У розділі матеріалів: 1472 Показано матеріалів: 881-890 |
Сторінки: « 1 2 ... 87 88 89 90 91 ... 147 148 » |
Пропонуємо огляд ресурсів для створення тестів та інших засобів, що допоможуть зробити навчання цікавим, а оцінювання – легким.
Cьогодні тестові завдання є надзвичайно поширеними і популярними, оскільки дозволяють швидко визначити рівень знань учнів, прискорити обробку отриманої інформації, охопити великі за обсягом масиви вивченого матеріалу.
Усі наявні наразі тестові завдання можна поділити на дві групи: завдання, відповіді до яких треба обрати із переліку запропонованих, та завдання, які не містять заздалегідь підготовленої відповіді, а тестований має сам її сформулювати.
- До першої групи належать завдання, які потребують альтернативної відповіді («так» чи «ні»); мають варіанти відповідей, серед яких треба обрати одну або декілька; вимагають співвіднесення понять за певними ознаками; розраховані на встановлення послідовності або закономірностей між процесами чи явищами тощо.
- До другої – завдання, у тексті яких слід заповнити пропуски; які потребують розв'язання задач; вимагають розгорнутої самостійно сформульованої відповіді, наведення визначень або законів та ін.
Залежно від того, який вид контролю планується, доцільно використовувати різні види тестових завдань. Наприклад, поточний контроль можна здійснити за допомогою тестів із варіантами відповідей. А готуючи тематичний чи підсумковий контроль, краще поєднати різні види, застосувавши завдання на співвіднесення понять, завдання з варіантами відповідей, а також такі, що потребують розгорнутої відповіді. Це дозволить перевірити знання учнів на різних рівнях.
Яких правил слід дотримуватися, формулюючи тестові завдання?
- Зміст тесту має відповідати формі контроля, меті тестування і цілям навчання.
- Кожне тестове завдання має перевіряти тільки одне поняття. Якщо планується перевірка кількох категорій, треба зробити завдання на співвіднесення понять або розділити завдання.
- Завдання має бути сформульоване чітко і доступно. Якщо його виконання передбачає наявність кількох кроків, вони мають бути очевидними і зрозумілими для учня.
- Завдання, які передбачають знаходження правильної відповіді, не можуть містити абсурдних варіантів. Тобто неправильні відповіді мають бути схожими на правильні. Це дозволить уникнути вгадування відповіді, привчить дітей критично ставитися до завдань і аналізувати всю отриману інформацію.
- Бажано, щоб для відповіді на запитання слід було думати самостійно, аналізувати, співвідносити поняття, а не просто відтворити інформацію з підручника.
- Які засоби допоможуть швидко і ефективно розробити комплекти тестових завдань для різноманітних видів контролю? Вибір залишається за вами. Можливо, у цьому вам допоможуть деякі з пропонованих онлайн-ресурсів.
|
А ви ще не використовуєте на уроках хмарки тегів? Тоді вам буде цікаво переглянути цей матеріал!
ZARLITSLM.BLOGSPOT.COM
Хмарки слів
Блог вчителя зарубіжної літератури. Методичні матеріали, розроки уроків. |
Під кінець тижня пропонуємо приділити кілька хвилин ефективності бізнес-процесів. Оптимізувати їх та істотно економити дає змогу електронний документообіг, переваги якого вже оцінили багато компаній України. Адже тільки через сервіс Вчасно. Миттєвий обмін документами онлайн понад 40 тисяч компаній обмінюються електронними документами.
Як це працює – читайте на EVO.business за посиланням ➡️https://bit.ly/2J0TeED
EVO.BUSINESS
6 причин перейти на электронный документооборот
Электронный документооборот уже оценили многие крупные компании Украины: он позволяет оптимизировать бизнес-процессы и существенно сэкономить. Как это |
Мы часто любим усложнять все, в том числе и нашу драгоценную жизнь. Хватит! Надо перестать делать уже сейчас! В статье вы узнаете 11 способов как перестать все усложнять. |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|