ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1475
    Показано матеріалів: 861-870
    Сторінки: « 1 2 ... 85 86 87 88 89 ... 147 148 »

    Лауреат Нобелівської премії з фізики Річард Фейнман сформулював алгоритм навчання, який допоможе швидше та глибше зрозуміти будь-яку тему. Для цього, як виявилось, потрібно зробити кілька простих кроків.

    Головне у навчанні — не час, який ви виділяєте на нього. Прочитавши цю статтю, ви зрозумієте, з чого потрібно починати.

    Відомий лауреат Нобелівської премії з фізики Річард Фейнман усвідомив різницю між “знанням чогось” і “знанням назви чогось”, це й стало однією з головних причин його успіху.

    Фейнман прийшов до формули навчання, яка дозволила йому розуміти речі краще за інших. Ця формула отримала назву “метод Фейнмана”, і саме вона допомагає вивчати будь-який предмет глибше та швидше.

    Тема, предмет чи поняття, які б ви хотіли вивчити, не мають значення. "Метод Фейнмана" працює всюди, і дуже простий для виконання. Це не лише чудовий метод навчання, але й шлях до зовсім іншого способу мислення.

    Тож в чому полягає "метод Фейнмана"? Виявляється, потрібно зробити всього 4 простих кроки.

    Крок 1. Навчіть цього дитину

    Візьміть аркуш паперу і напишіть на ньому те, що хочете дізнатися. Запишіть, що ви знаєте на цю тему так, ніби пояснюєте це дитині. Не вашому дорослому й освіченому товаришу, а восьмирічній дитині, яка володіє достатнім словниковим запасом і здатністю концентрувати увагу, щоб розуміти базові поняття.

    Більшість людей схильні використовувати складні слова та професійний жаргон, коли чогось не розуміють. Проблема в тому, що ми самі себе дуримо, оскільки не усвідомлюємо, чого саме не знаємо. Використання жаргону покликане приховати від оточення наше нерозуміння. Коли ви записуєте ідею від початку до кінця простими словами, знайомими навіть дитині (використовуйте лише найбільш поширені слова), ви допомагаєте собі зрозуміти її сутність на глибшому рівні, а також спрощуєте відношення та зв’язки між поняттями.

    Якщо ви докладете зусиль, то чітко зрозумієте, де маєте прогалини. І це добре, тому що вони вказують на можливість вчитися.

    Крок 2. Повторіть

    Під час першого кроку ви обов’язково матимете справу з прогалинами в знаннях: десь ви забули щось вагоме, не змогли пояснити чи просто зазнали труднощів у поєднанні важливих понять. Це надзвичайно важливо, адже так ви відкрили межу своїх знань. Компетентність — це знання лімітів власних здібностей, і ви щойно знайшли один із них! Це точка, із якої починається навчання. Тепер ви знаєте, у чому суть, тож поверніться до початкового матеріалу та вчіть заново, допоки не зможете пояснити все простими термінами.

    З’ясування меж ваших знань також обмежує помилки, яких ви схильні припускатися, і збільшує шанси на успіх при застосуванні перших. 

    Крок 3. Організуйте та спростіть

    Зрештою, ви маєте ряд рукописних заміток. Передивіться їх і переконайтеся, що помилково не вписали туди який-небудь професійний термін із вихідного матеріалу. Тепер складіть із них просту розповідь. Прочитайте її вголос. Якщо пояснення не виглядає достатньо простим чи дивно звучить, це ознака того, що ваші знання потребують доопрацювання.

    Крок 4 (Необов’язковий): Поділіться

    Якщо ви хочете бути впевненим у своєму розумінні теми, поділіться власними знанням із ким-небудь (найкраще, якщо ця людина погано знається на предметі, або ж знайдіть восьмирічну дитину). Найкращий тест на знання предмета — здатність передати їх іншим.

    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти | Переглядів: 224 | Додав: chuhyys | Дата: 19.07.2018 | Коментарі (0)

    Критичне мислення – запорука пізнання

    П'ять простих та ефективних способів розвитку навичок критичного мислення в дитини


    Давайте поговорим о скрайбинге — одном из самых ярких методов использования ИКТ. Что это, и с чем его едят.

    Поделиться Поделиться Поделиться

    Мы могли бы начать разговор о скрайбинге с долгого введения, из которого вы бы узнали, что современные дети любят смотреть картинки и видео, а не читать параграфы в учебниках. Но ведь вы уже и сами убедились в этом сотню раз, не так ли? Поэтому — сразу к делу.
     

    Что такое скрайбинг, и почему без него никак?

    Скрайбинг (от английского scribe — набросать эскизы или рисунки) — способ донесения информации через иллюстрирование ключевых моментов. Если по-простому, скрайбинг — это когда вы дополняете свой рассказ зарисовками, чтобы получилось интересно и наглядно.

    Главное в скрайбинге — эффект параллельного следования: голосовое повествование последовательно сопровождается набросками и зарисовками, нередко еще и текстовой записью опорных понятий.

    На практике это выглядит, например, вот так:


     

    Каким бывает скрайбинг?

    Самый простой вариант — рисуем вручную

    Просто берете и прямо на уроке зарисовываете свой рассказ на доске. Условие только одно — должно получиться интересно.

    Советуем заранее обдумать, что именно вы будете рисовать, чтобы избежать заминок. Самый простой вариант реализации можно увидеть здесь:

    Идея для учителя! Начиная с 5 класса можно подключить к созданию скрайб-историй учеников. Наверняка в вашем классе есть ученик, который любит рисовать смешные рожицы, картинки. Найти его несложно. Своим творчеством он, обычно, украшает поля тетрадей, парту, за которой сидит, а нередко и школьные учебники.

    Обратитесь к нему за помощью. Он может реализовать свой талант, сопровождая ваш рассказ по теме рисунками на доске. Такой урок запомнится всем!

    В конце урока можно рассказать о том, что в современном мире скрайбер — это целая профессия. Есть студии, которые помогают большим компаниям проводить презентации и конференции. Работники таких студий выступают вместе с докладчиками, создавая яркую историю с помощью маркеров. 

    Самый сложный вариант — рисуем на компьютере

    Этот способ создания скрайб-презентаций самый трудозатратный. Чтобы создавать такие видео, нужно запастись временем и терпением, уметь хорошо рисовать и пользоваться специальными программами.

    По сути, этот способ повторяет описанный выше, но рисуете вы не на доске, а на графическом планшете.

    Минимальный набор для создания видеоскрайбинга такого типа:

    • Графический планшет
    • Photoshop или другой графический редактор
    • Программа для записи видео с экрана, его обработки и редактирования. Например, Camtasia Studio
    • Программа для записи и обработки аудио. Например, Audacity

    Мы не представляем учителя, который найдет время и силы, чтобы создать видеопрезентацию по этому способу. Но те, кто отважится, смогут добиться невероятного результата.

     

    Самый популярный вариант — используем специальные сервисы

    • PowToon

      Преимущества: Создавайте видео презентации за пару кликов. На сервисе доступны готовые шаблоны, дополнительные скачиваются отдельно.

      Все бесплатно и с четкими инструкциями. Понравившимся шаблоном можно легко поделиться с коллегой через фейсбук или отправить по почте. Подробное меню поможет создать ролик длительностью до 5 минут.

      Минус: сложно самостоятельно разобраться.

       
    • GoAnimate позволит сделать из презентации мультик. 

      Преимущества: обширная база шаблонов, эффектов, фонов вместе с подсказками помогут почувствовать себя мультипликатором Pixar.

      Минус: бесплатная версия только 14 дней, но потом можно повторно зарегистрироваться, использовав другой почтовый ящик.

       
    • Sparkol VideoScribe 

      Преимущества: бесплатно, просто, быстро — за пару минут у вас готов ролик. Огромная база готовых шаблонов (например, вид руки, которая рисует), позволяет создать оригинальную анимацию без навыков художника или дизайнера.

      Минус: нужно скачивать и устанавливать программу, только англо- и испаноязычное меню.

       
    • Animaker. Англоязычный сервис для создания 2D и 3D-графики. 

      Преимущества: облачный ресурс позволяет дорабатывать видео с любого гаджета и совершенно бесплатно (правда, длительностью до 2 минут). Есть обучающие ролики и блог, который поможет сделать первые шаги.


    Не знаете английского? 
    Совет для вас: используйте интернет-браузер Google Chrome. Этот браузер может переводить любые сайты на русский язык. Да, местами получается коряво, но разобраться можно. Чтобы перевести сайт, нажмите на странице правой кнопкой мыши и выберите «Перевести на русский».

    Как видим, в создании обучающих роликов нет ничего сложного. А вот положительных эмоций и заинтересованности учеников будет масса. Попробуйте дополнить свои уроки рисованными историями. Результат порадует и вас, и ваших учеников.

    Вам слово: Готовы ли вы уже на следующем уроке показать скрайбинг-ролик? Или это пустая трата времени и сил?


    Пропонуємо добірку інтернет-ресурсів відмінного функціоналу, а також ідеї їх використання для створення учнівських проектів в межах будь-якої навчальної дисципліни.

    Інтегровані уроки – пріоритетний напрямок Нової української школи. Як їх організувати? Пропонуємо для створення цікавих незвичайних уроків залучити у навчальний процес інтернет-ресурси.

    Пропонуємо ввести вивчення цих програм в межах курсу інформатики. З їх допомогою школярі зможуть створювати власні проекти у межах опанування будь-якої навчальної дисципліни.

    Movie Maker: інструмент для створення буктрейлеру

    Movie Maker – спеціальна програма, яка призначена для здійснення відеомонтажу з використанням світлин, малюнків, існуючих аудіо та відеофрагментів. За її допомогою можна створити слайд-шоу або відеоролики. Ця програма є базовою у пакеті «Основні компоненти Windows».

    Функціональні можливості Movie Maker:

    • створення слайд-шоу із зображень;
    • склеювання, обрізання, додавання відеозаготовок до існуючого відео;
    • створення переходів між фрагментами, додавання спецефектів;
    • додавання титрів;
    • накладання звуку.

    Принципи класифікації інтегрованих уроків і практичні поради щодо їх проведення.

    Педагоги-інноватори активно залучають в навчальний процес різноманітні нові методики. Це дозволяє цікаво й актуально реалізувати збалансовану навчальну програму. Інтегровані уроки для вчителя з досвідом не є чимось незвіданим. Вони давно використовують їх на практиці (колись такі уроки називали бінарними чи комбінованими). Молоді вчителі могли лише чути про таку діяльність. Сьогодні ж Міністерство стимулює школи до участі в експериментальних інтегрованих курсах чи, принаймні, педагогів використовувати міжпредметну інтеграцію під час реалізації навчальної діяльності.

    Інтегровані уроки – це міждисциплінарне об’єднання уроків, спрямоване на комплексне пізнання теми, законів, ідей з метою отримання школярами більш поглибленого розуміння тієї чи іншої ситуації.

    Якщо розглядати використання інтегрованих уроків у світовій практиці, то можна зробити висновок про популярність такого виду діяльності.

    Інтегроване навчання | Переглядів: 1056 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 17.07.2018 | Коментарі (0)

    в 7 клас. Фізика8 клас. Фізика9 клас. ФізикаПозаурочна робота з фізикиУсі уроки фізикиФайли 12.07.2018 1 Переглядів

    Автор: Дрозденко Сергій Іванович

    Навчальний заклад:  Саївський НВК: Саївська ЗОШ І-ІІІ ст. – Саївський ДНЗ Липоводолинської районної ради Сумської області

    Фізика навколо нас: Посібник для вчителів

    У посібнику приводяться завдання для спостережень фізичних явищ учнями під час літніх канікул. Спеціально дібрані завдання з фізики будуть сприяти розвиткові спостережливості та творчого ставлення до роботи.

    Призначений для вчителів фізики загальноосвітніх шкіл. Може бути корисним студентам фізико-математичних факультетів педагогічних інститутів та університетів.  

    Завантажити: Фізика навколо нас: Посібник для вчителів + Сертифікат (Розмір: 572.2 KB, Завантажень: 0)

    Проектний метод навчання | Переглядів: 220 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.07.2018 | Коментарі (0)

    Мы предлагаем вам пройти быстрый и простой тест и узнать, возьмут ли вас на факультет дополнительного образования Гарвардского университета или на курс дистанционного обучения. Мы надеемся, что данный тест поможет вам сориентироваться в возможностях и трендах сегодняшнего онлайн-образования и подскажет, какую профессию вы можете получить путем дистанционного обучения, на какой курс усовершенствования знаний можно записаться прямо сегодня.

    WELCOMETOMA.COM

    Тест: А меня в Гарвард возьмут? - Добро пожаловать в Массачусетс

    Дізнатися більше

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка | Переглядів: 244 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.07.2018 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [237]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [191]
    Методичні рекомендації [62]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7