Статистика |
---|
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У розділі матеріалів: 1472 Показано матеріалів: 671-680 |
Сторінки: « 1 2 ... 66 67 68 69 70 ... 147 148 » |
OSNOVA.COM.UA Хмарні сервіси у проектній діяльності учнів |
В наш час в еру комп’ютерних технологій основним завданням сучасного вчителя є формування конкурентоспроможної та успішної особистості готової вільно орієнтуватися в електронному інформаційному середовищі.
Серед величезної кількості соціальних сервісів особливу увагу слід приділити сервісам Google. Google є однією із найпопулярніших компаній у світі. І все це завдяки величезній кількість продуктів, сервісів та послуг, які роблять наше життя легшим. Не дарма ж Google ще називають "пошуковим гігантом" або "корпорацією добра". Пошуковий гігант, тому що все розпочалося із сторінки для пошуку інформації в Інтернеті. І зараз пошук від Google займає перше місце серед інших популярних пошукових систем. Google сервіси – це не тільки безмежні розваги, а невід’ємний помічник у навчанні, кожного сучасного, як вчителя так і учня. Найпопулярнішими серед них в наш час є: Google Search, Google Images, Gmail, Google Maps, Google Docs, YouTube, Google Translate, Blogger, Google Sites, Google Drive, Google Class.
Застосування цих сервісів у навчальному процесі надає багато переваг.
Простота в використанні. Розпочати роботу с Google сервісами дуже просто, все що потрібно – це створити поштову скриньку у Gmail, зробити це дуже просто з будь-якого пристрою, який має будь-яку поширену операційну систему та браузер.
Вільний та швидкий доступ до документів та матеріалів з будь-якої точки, як зі школи, так і з дому.
Можливість організації спільної роботи з учнями в режимі On-line.
Можливість перевірки виконання домашніх завдань.
Можливість отримання додаткової освіти.
Створювати власні освітні ресурси.
Безкоштовність.
Давайте роздивимося основні з сервісів Googl, які допоможуть кожному учневі та вчителю зробити навчальний процес не тільки цікавим, а й корисним.
Google Drive
Google Диск – віртуальне сховище даних, з можливістю організації власного робочого простору. Він дає можливість організації спільної роботи з колегами, з класами, з творчими групами. Сервіс Google Диск надає можливість створювати спільно доступні папки в яких можна зберігати, видаляти, додавати презентації, документи, таблиці, зображення. Для оцінювання та контролю самостійної роботи учнів гарним варіантом буде використання форм. Для створення форм достатньо зайти на свою сторінку в сервісі Google Drive, в закладці «Створити» вибрати додаток «Форма» та наповнити його навчальними матеріалами – наприклад це можуть бути тести для дистанційної перевірки знань учнів. Але даний вид навчання буде ефективний лиш за умови вправної організації учбового процесу вчителем та від того наскільки учень може самостійно організовувати свою навчальну діяльність.
Google Docs
Google Документи дають можливість створювати текстові документи, форматувати їх, редагувати, використовувати різні шрифти, додавати зображення, малюнки, посилання та таблиці. Працювати над ними можна разом з колегами та учнями - де завгодно і коли завгодно. Кросплатформенність надає можливість працювати на всіх пристроях з найбільш розповсюдженими операційними системами та без обов’язкового виходу в Інтернет. Завдяки автоматичному збереженню під час роботи жоден з документів не зникне.
Google Class
Google Клас надає можливість викладачам організовувати звичний навчальний процес через Інтернет. Викладачем створюються класи і додаються в них учні, відправляються їм завдання, організовуються тематичні обговорення. Учні отримують повідомлення і завдання через сервіс та виконують його он-лайн в Google Документах прикріплюючи свою роботу. Всі роботи зберігаються в структурованому вигляді в каталозі на Google Диску, можна не турбуватися, що забули роботу вдома і т.п. В панелі викладача у реальному часі оновлюється список виконаних робіт їх можна переглянути, перевірити, поставити відповідну оцінку і написати коментар. За таким принципом організовуються і індивідуальні заняття.
Google Translate
Завдяки Перекладачу ми можемо охопити весь обсяг інформації та глибше розібратися з наробками іноземних колег. Саме у цьому перекладачі текст перекладається цілими реченнями, а це стало можливо завдяки використанню нейромережі. І саме тому інформація сприймається так, як її хотів передати сам автор. Перекладач є необхідним інструментом сучасної людини, викладача, учня.
YouTube
YouTube – це величезний відео хостинг, створений на сам перед для самоосвіти, а вже тільки потім для розваг. На сторінках YouTube ми бачимо різноманітний контент та можемо додати до цієї безмежної скарбнички свої відео. В YouTube ми навчаємося і відпочиваємо. Можемо побачити як проводять наукові експерименти, виконують завдання різного типу, пройти навчальний відео курс.
Висновок:
Вміння ефективно використовувати сучасні сервіси це показник зацікавленості людини у сучасних технологіях та вдосконаленні своїх вмінь і навичок. Google сервіси надають не лише можливість працювати безкоштовно з веб-додатками, а ще й активно використовувати їх в професійній діяльності. Практичні використання в діяльності створює умови для модернізації процесу освіти і виховання. Що в свою чергу економить багато часу, дозволяє працювати віддалено та спонукає до саморозвитку та самоосвіти.
Тема: Інщі cервіси Google для освіти
Підготував: вчитель інформатики Рудченко Олександр Андрійович
https://vseosvita.ua/library/download?file=000ap1-05df.docx |
Організація розвиваючого навчання на уроках інформатики
- Саме викорастання різних форм і методів навчання допоможуть створити максимально сприятливі умови для прояву та розвитку здібностей і таланту дитини, для її самовизначення і самореалізації.
- Одним з основних завдань школи є необхідність виховання творчої особистості, яка володіє творчими уміннями, здатністю вирішувати нестандартні завдання.
- З цією метою мають бути створені максимально сприятливі умови для прояву та розвитку здібностей і таланту дитини, для самовизначення і самореалізації.
- Методична тема, над якою я працюю в школі – «Організація розвиваючого навчання на уроках інформатики».
- Сьогодні ця тема актуальна в педагогіці, так як вона має на увазі пошук нестандартних методів навчання, де визнавались би індивідуальні можливості кожної дитини та їх зміни у процесі навчання.
- Модель розвиваючого навчання розрахована на вдосконалення розумових процесів з урахуванням можливостей кожної дитини.
- Моє педагогічне кредо: “Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини”.
- Свої уроки інформатики намагаюсь проводити не по стандартному шаблону, практикую різні прийоми, щоб сформувати в дітей критичне, логічне, творче мислення.
- Постійно намагаюсь використовувати на уроці інноваційні методи навчання, а саме: ігрові технології навчання та роботу в групах.
- Особливу увагу приділяю створенню проектам, які є цікавими і для самих учнів.
- Оскільки мій предмет безпосередньо пов’язаний із використанням комп’ютерних технологій, то ж до більшості своїх уроків готую презентації, працюю з інтерактивною дошкою. Під час роботи з інтерактивною дошкою в школі учень засвоює інформацію не тільки через аудіальний та візуальний канали сприйняття, але й через кінестетичний канал, який майже не використовується в сучасній педагогіці.
- Існує безліч видів і форм роботи, які можна використовувати за допомогою інтерактивних дошок.
- Намагаюся використовувати різні прийоми та методи на уроках, серед яких мені найбільше подобаються «Мозковий штурм», «Коло ідей» (Порівняння двох операційних систем Linux і Windows), «Навчаючись учу». Розв’язуючи задачу, даю такі завдання – змінити умову таким чином, щоб вона розв’язувалась іншим способом.
- Вважаю також корисним перетворення простих задач у складні. Саме такі інноваційні методи сприяють більш високому рівню засвоєння матеріалу учнями.
- Мій досвід роботи показує, для того щоб розвивати пізнавальні здібності, мислення, просторову уяву, фантазію, пам’ять, увагу дітей, вмінням аналізувати, порівнювати, узагальнювати, проявляти кмітливість і винахідливість, доцільно проводити такі уроки як: урок-змагання; урок-вікторина, урок “круглий стіл”; урок-гру, під час якої використовую розвиваючі ігри, хвилинки-цікавинки, подорож до казки, цікаві ребуси, логічні завдання, головоломки, складання пазлів.
- Під час проведення таких нестандартних уроків спостерігається велика зацікавленість учнів, вони активні, уважні, працюють із задоволенням.
- Якщо взяти до уваги специфіку викладання інформатики в молодших класах, то важливим завданням для вчителя є використання комп’ютера як інструменту для розвитку творчих здібностей учнів. Для цього я використовую такі завдання, як «Склади пазли», «Знайди відмінності», «Половинки», «Склади блок-схему». Проводжу уроки в ігровій діяльності, де часто учні подорожують у казку разом з казковими героями, виконуючи різноманітні завдання.
- Якщо це старша школа, то під час уроків я намагаюся до кожного уроку готувати навчальні презентації, використовую різноманітні кросворди, розвиваючі ігри. Для перевірки знань, мені подобається використовувати різноманітні тести.
- Як рефлексію, для учнів старших класів, використовую створення учнями власних блогів, сайтів за допомогою яких, після кожної практичної роботи, діти роблять свої записи, розміщують виконані завдання. Учні тим самим висловлюють власні думки, аналізують свою роботу, що було складним та незрозумілим під час тієї чи іншої роботи, а що вдалося найкраще, що було цікавим, які завдання потрібно ще доопрацювати. Вчитель має доступ до блогів та сайтів своїх учнів і може коментувати їхні записи. Це дає вчителю зрозуміти, над чим потрібно попрацювати, що змінити під час проведення практичних робіт, як діти відносяться до виконання власних робіт. Для дітей це є цікавий вид роботи і вони охоче діляться своїми думками, переписуються з однокласниками.
Джерело: Авторськими правами на розміщений матеріал володіє автор, що підтверджено сертифікатом про публікацію №18-346 від 02.02.2018року. Відповідальність за достовірність та якість викладеного матеріалу також несе автор матеріалу. |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|