ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1472
    Показано матеріалів: 691-700
    Сторінки: « 1 2 ... 68 69 70 71 72 ... 147 148 »

    Використання ігрових технологій на уроках інформатики, як ефективний метод засвоєння знань та закріплення навичок учнів.
    http://helpinformatik.com/?id=1562

     HELPINFORMATIK.COM Використання ігрових технологій на уроках інформатики, як ефективний метод засвоєння знань та закріплення навичок учнів.

    Найкращий вчитель той, хто обміркував,…

    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти | Переглядів: 1094 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.02.2019 | Коментарі (0)

     Наталія Саражинська posted 10 способів інтенсивного навчанняАдміністратор · 12 год

    Способи інтенсивно навчатися, напевне, нічого нового нам не відкриють. Далекі від дидактики... Поради більше фізіологічні.

    � Пишіть нотатки. Пишіть на папері. Залишайте пробіли, коли пишете. Повертайтесь до записів через певний час, читайте й заповнюйте порожні місця.

    � Глибокий сон. Спати упродовж 12 годин після вивчення нової інформації, а потім вранці повторити.

    � Перерви. Мозок спалює найбільше енергії, 20% енергетичних запасів, що ми отримали зовні, направлені на роботу мозку, частини тіла, що займає 2% від усієї маси. Щоб зосередитися на чомусь новому, змінюйте види діяльності.

    � Пийте воду. Зневоднення може серйозно впливати на психічні функції. У ситуаціях, коли людина зневоднюється, але (з різних причин) не відчуває спраги, перший сигнал зневоднення - головна біль.

    Об этом сайте ENTREPRENEUR.COM 10 Proven Ways to Learn Faster

    Neuroscience has taught us a lot about how our brains process and hold on to information.


    Луцького міського Центру науково-технічної творчості учнівської молоді, керівник гуртків «Програмування», «Розробка мобільних додатків».

    Кожна дитина, що приходить до нас на гурток, з її думками, сподіваннями, надіями – це цілий Всесвіт. І кожна струна її серця під впливом талановитого педагога відлунює на всю планету, робить її добрішою, щедрішою, яскравішою.

    Раз доля привела нас на педагогічну ниву, то мусимо працювати саме так. Раз ми з вами живемо в Україні, то ми є її громадянами. І, працюючи в освіті, повинні не лише навчати, а й виховувати наших учнів. Виховувати з гордістю за свою державу, зі знаннями про вклад вітчизняних науковців у розвиток сучасної науки.

    Моє педагогічне кредо - просто пояснити складне.

    1. Призер Всеукраїнського конкурсу «Джерело творчості - 2014» у номінації «Керівник гуртка інформаційно-технічного напряму».
    2. Перше місце в Міжнародному конкурсі для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів України та освітніх установ української діаспори “Українознавчі пріорітети навчально-виховного процесу”.
    3. Публікації в газеті «Інформатика» (2013 р.) та журналі «Комп’ютер у школі та сім’ї» (2017, 2018 рр.)
    4. Доповідач Літньої школи «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» в рамках дослідницького проекту всеукраїнського рівня «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі», міських та обласних семінарів для вчителів та керівників гуртків інформатики, керівник опорної школи вчителів інформатики м. Луцька "Територія успіху. Тут зростають юні інформатики" orcid.org/0000-0001-8360-4173.
    5. Керівник переможців всеукраїнських конкурсів з інформаційних технологій «Екософт», «iTalent», «Космос. Людина. Духовність», «Фестиваль Scratch-проектів», Міжнародного конкурсу з веб-дизайну та комп’ютерної графіки,  міжнародних наукових студентських конференцій.

    Реєструйтеся на онлайн вебінар 
    «Українознавчі аспекти викладання інформатики.», який проводить Ярослава Бондар, що відбудеться в понеділок, 04 лютого о 20:00:00.

    Ми сповістимо вас про початок вебінара на вашу електронну адресу.

    ПЕРЕГЛЯД БЕЗКОШТОВНИЙ

    Інформація про вебінар

    На питання «Чи знаєте ви, яку роль відіграла Україна в сучасному комп’ютеробудуванні?»  більшість чомусь відповідає скептичною усмішкою.

    • Так, ніби не в нас, в Українібула створена перша в континентальній Європі ЕОМ;
    • так, ніби не в Києві, не українською мовоюбула видана перша в світі енциклопедія кібернетики;
    • так, ніби не Катерина Ющенко – автор мови програмування, що випередила Фортран і Кобол;
    • так, ніби не Микола Амосов – засновник біокібернетичних технологій;

    так, ніби не вітчизняним вченим завдячує світова інформатика багатьом іншим науковим відкриттям та винаходам.

    Мета

    Сприяти формуванню українознавчих пріорітетів у викладанні шкільних предметів, зокрема інформатики.

    Завдання

    1. Поділитись досвідом використання українознавчих аспектів, виховання патріотизму на заняттях інформатики.
    2. Проаналізувати роль українських вчених у розвитку світової інформатики з моменту появи перших ЕОМ.

    Опис

    1. Досвід вітчизняних педагогів.
    2. Приклади пректів з інформатики на українознавчу тематику.
    3. Біографії, цікаві факти з життя та наукової діяльності найвизначніших українських спеціалістів-інформатиків.

    Цільова аудиторія

    Менеджери освіти будь-якого рівня (заступники директорів, директори шкіл, методисти), викладачі інститутів післядипломної педагогічної освіти, вчителі інформатики, математики, педагоги-організатори, педагоги позашкілля, бібліотекарі.

    Очікувані результати

    1. Формувати активну позицію педагогів у національно-патріотичному вихованні при викладанні інформатики, інших точних наук.
    2. Зруйнувати стереотип про недолугість та відсталість України в комп’ютеробудуванні.
    3. Навести біографії та цікаві факти з життя та наукової діяльності найвизначніших українських спеціалістів-інформатиків.

    Після перегляду вебінару ви отримуєте:

    1. Програма вебінару або додаткові матеріали в текстовому форматі;
    2. Онлайн-запис, який можна переглядати повторно для закріплення пройденого матеріалу;
    3. Свідоцтво, що підтверджує Вашу участь у вебінарі. На свідоцтві вказується  тривалість в академічних годинах. Вартість свідоцтва складає 49 грн.

    Якщо Ви бажаєте отримати Свідоцтво про участь у вебінарі«Українознавчі аспекти викладання інформатики.»
    оплатіть його вартість

    Після чого Свідоцтво буде доступне для скачування у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення, або на сторінці самого вебінару.

    Показати всі останні дії Не отримувати повідомлення

    Якщо у вас є питання стосовно теми вебінару, ви можете їх поставити перед початком вебінару або після його завершення.

    Під час прямої трансляції спікер Ярослава Бондар не завжди має можливість дати відповідь на них.


    На Урок. Для вчителів та батьків 21 год ·  Онлайн-освіта більше не екзотика – вчитися дистанційно можуть усі бажаючі. Поговоримо про 5 основних переваг навчання через інтернет та про найцікавіші курси.
    #наурок

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7