Використання ігрових технологій на уроках інформатики, як ефективний метод засвоєння знань та закріплення навичок учнів. http://helpinformatik.com/?id=1562
Способи інтенсивно навчатися, напевне, нічого нового нам не відкриють. Далекі від дидактики... Поради більше фізіологічні.
� Пишіть нотатки. Пишіть на папері. Залишайте пробіли, коли пишете. Повертайтесь до записів через певний час, читайте й заповнюйте порожні місця.
� Глибокий сон. Спати упродовж 12 годин після вивчення нової інформації, а потім вранці повторити.
� Перерви. Мозок спалює найбільше енергії, 20% енергетичних запасів, що ми отримали зовні, направлені на роботу мозку, частини тіла, що займає 2% від усієї маси. Щоб зосередитися на чомусь новому, змінюйте види діяльності.
� Пийте воду. Зневоднення може серйозно впливати на психічні функції. У ситуаціях, коли людина зневоднюється, але (з різних причин) не відчуває спраги, перший сигнал зневоднення - головна біль.
Луцького міського Центру науково-технічної творчості учнівської молоді, керівник гуртків «Програмування», «Розробка мобільних додатків».
Кожна дитина, що приходить до нас на гурток, з її думками, сподіваннями, надіями – це цілий Всесвіт. І кожна струна її серця під впливом талановитого педагога відлунює на всю планету, робить її добрішою, щедрішою, яскравішою.
Раз доля привела нас на педагогічну ниву, то мусимо працювати саме так. Раз ми з вами живемо в Україні, то ми є її громадянами. І, працюючи в освіті, повинні не лише навчати, а й виховувати наших учнів. Виховувати з гордістю за свою державу, зі знаннями про вклад вітчизняних науковців у розвиток сучасної науки.
Моє педагогічне кредо - просто пояснити складне.
Призер Всеукраїнського конкурсу «Джерело творчості - 2014» у номінації «Керівник гуртка інформаційно-технічного напряму».
Перше місце в Міжнародному конкурсі для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів України та освітніх установ української діаспори “Українознавчі пріорітети навчально-виховного процесу”.
Публікації в газеті «Інформатика» (2013 р.) та журналі «Комп’ютер у школі та сім’ї» (2017, 2018 рр.)
Доповідач Літньої школи «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» в рамках дослідницького проекту всеукраїнського рівня «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі», міських та обласних семінарів для вчителів та керівників гуртків інформатики, керівник опорної школи вчителів інформатики м. Луцька "Територія успіху. Тут зростають юні інформатики" orcid.org/0000-0001-8360-4173.
Керівник переможців всеукраїнських конкурсів з інформаційних технологій «Екософт», «iTalent», «Космос. Людина. Духовність», «Фестиваль Scratch-проектів», Міжнародного конкурсу з веб-дизайну та комп’ютерної графіки, міжнародних наукових студентських конференцій.
Реєструйтеся на онлайн вебінар «Українознавчі аспекти викладання інформатики.», який проводить Ярослава Бондар, що відбудеться в понеділок, 04 лютого о 20:00:00.
Ми сповістимо вас про початок вебінара на вашу електронну адресу.
ПЕРЕГЛЯД БЕЗКОШТОВНИЙ
Інформація про вебінар
На питання «Чи знаєте ви, яку роль відіграла Україна в сучасному комп’ютеробудуванні?» більшість чомусь відповідає скептичною усмішкою.
Так, ніби не в нас, в Україні, була створенаперша в континентальній Європі ЕОМ;
так, ніби не в Києві, не українською мовою, була виданаперша в світі енциклопедія кібернетики;
так, ніби не Катерина Ющенко –автор мови програмування, що випередила Фортран і Кобол;
так, ніби не Микола Амосов – засновник біокібернетичних технологій;
так, ніби не вітчизняним вченим завдячує світова інформатика багатьом іншим науковим відкриттям та винаходам.
Мета
Сприяти формуванню українознавчих пріорітетів у викладанні шкільних предметів, зокрема інформатики.
Завдання
Поділитись досвідом використання українознавчих аспектів, виховання патріотизму на заняттях інформатики.
Проаналізувати роль українських вчених у розвитку світової інформатики з моменту появи перших ЕОМ.
Опис
Досвід вітчизняних педагогів.
Приклади пректів з інформатики на українознавчу тематику.
Біографії, цікаві факти з життя та наукової діяльності найвизначніших українських спеціалістів-інформатиків.
Цільова аудиторія
Менеджери освіти будь-якого рівня (заступники директорів, директори шкіл, методисти), викладачі інститутів післядипломної педагогічної освіти, вчителі інформатики, математики, педагоги-організатори, педагоги позашкілля, бібліотекарі.
Очікувані результати
Формувати активну позицію педагогів у національно-патріотичному вихованні при викладанні інформатики, інших точних наук.
Зруйнувати стереотип про недолугість та відсталість України в комп’ютеробудуванні.
Навести біографії та цікаві факти з життя та наукової діяльності найвизначніших українських спеціалістів-інформатиків.
Після перегляду вебінару ви отримуєте:
Програма вебінару або додаткові матеріали в текстовому форматі;
Онлайн-запис, який можна переглядати повторно для закріплення пройденого матеріалу;
Свідоцтво, що підтверджує Вашу участь у вебінарі. На свідоцтві вказується тривалість в академічних годинах. Вартість свідоцтва складає 49 грн.
Якщо Ви бажаєте отримати Свідоцтво про участь у вебінарі«Українознавчі аспекти викладання інформатики.»
оплатіть його вартість
Після чого Свідоцтво буде доступне для скачування у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення, або на сторінці самого вебінару.
На Урок. Для вчителів та батьків21 год · Онлайн-освіта більше не екзотика – вчитися дистанційно можуть усі бажаючі. Поговоримо про 5 основних переваг навчання через інтернет та про найцікавіші курси. #наурок
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення