Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У розділі матеріалів: 1472 Показано матеріалів: 701-710 |
Сторінки: « 1 2 ... 69 70 71 72 73 ... 147 148 » |
Джерело: Ivan PrymachenkoСтежити 16 січня о 10:39 На днях в Стенфорді виступала міністр освіти Естонії Майліс Репс. За результатами останньої програми з оцінювання освітніх досягнень учнів PISA естонська шкільн... Показати більше...
На днях в Стенфорді виступала міністр освіти Естонії Майліс Репс. За результатами останньої програми з оцінювання освітніх досягнень учнів PISA естонська шкільна система виявилася найякіснішою в Європі і однією з найкращих в світі. Міністр розповіла, як маленькій балтійській країні це вдалося.
- Основа будь-якої класної школи - класні вчителі. Припиніть безкінечні тестування та екзаменування вчителів. Почніть їм довіряти і дозвольте експериментувати. Естонські навчальні плани визначають, що учень має знати, а вчителі вирішують, як і в якій послідовності цьому навчати. Хтось з вчителів використовує новітні технології, а хтось лише дошку і крейду. Якщо радикально різні підходи вчителів дають однаково якісні результати, то навіщо Міністерству освіти змушувати всіх вчителів викладати однаково?
- Раніше вчитель був єдиним джерелом знань і авторитету в класі. Але сьогодні за допомогою інтернету учні мають доступ до всіх знань світу і не дуже вірять будь-яким авторитетам. Замість тиску на вчителя Міністерство освіти має робити все, щоб підтримати його креативну впевненість в собі. Головне повідомлення, яке воно транслює вчителям: «Ви чудові і ми вірим в вас!».
- Для розвитку естонським вчителям доступно більше 1000 безкоштовних курсів підвищення кваліфікації. Ніхто не змушує їх проходити, вчителі не отримують за їх проходження жодних надбавок до і так високих зарплат. Інколи за результатами курсів вчитель може отримати додаткову навчальну техніку в свій клас чи приємну дрібницю, на кшталт сертифікату СПА. Але вчителі вчаться постійно, бо курси справді цікаві і актуальні. А ще в країні багато конкурсів, які публічно відзначають успішних педагогів та новаторів.
- Міністр називає естонську освіту дуже «консервативною». Перед тим як зайнятися креативом чи інноваційними способами навчання учні мають твердо засвоїти теорію і вивчити факти, закласти міцний фундамент знань. Все це не заважає «консервативній» естонській школі викладати програмування з першого класу, а також запроваджувати уроки робототехніки, підприємництва і цифрової гігієни.
- Велику увагу в естонській освіті приділяють рівним можливостям для всіх учнів, без залежності від місця їх проживання чи статків родини, а також інклюзії. З якого б середовища не походив учень, які б особливості не мав – всі естонські діти отримують однаково якісну освіту. Одночасно Міністерство розуміє, що такий курс на освітню рівність може зашкодити особливо обдарованим дітям. Для таких учнів вчителі створюють індивідуальні навчальні плани за якими вони можуть рухатися по програмі значно швидше, вивчаючи нові теми за допомогою онлайн-курсів та інших цифрових навчальних матеріалів.
- Навчання на позашкільних кружках та інші позашкільні навчальні активності зараховується в естонських школах як дисципліни вільного вибору. Таким чином дитина завжди може вивчати те, що їй цікаво, досліджувати найновіші предмети, навіть якщо цього не викладають в школі.
- Нарешті, хтось з відвідувачів запропонував міністру перекладати навчальні матеріали MIT естонською і використовувати в школах. Міністр ввічливо подякувала, сказала, що це гарна ідея, от тільки перекладати естонською не потрібно – естонські діти мають навчатися мовою міжнародного спілкування, англійською |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|