ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1472
    Показано матеріалів: 161-170
    Сторінки: « 1 2 ... 15 16 17 18 19 ... 147 148 »

    Русалка

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка | Переглядів: 140 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 01.08.2022 | Коментарі (0)

    На зображенні може бути: одна або кілька осіб та текст

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка | Переглядів: 116 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.07.2022 | Коментарі (0)

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка | Переглядів: 158 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 28.07.2022 | Коментарі (0)


    Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (тезисно)

     

     ✅Види оцінювання результатів навчання учнів: 1️⃣формувальне, 

    2️⃣поточне,

    3️⃣підсумкове: тематичне, семестрове, річне (тут детальніше).

    Вибір оцінювання здійснює заклад: 

    1️⃣за системою оцінювання, визначеною законодавством;

    2️⃣за власною шкалою (заклад має визначити правила переведення загальної оцінки результатів навчання семестрового та річного оцінювання до системи, визначеної законодавством, для виставлення у Свідоцтві досягнень); 

    3️⃣семестрове та підсумкове (річне) оцінювання результатів навчання здійснюють за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами від 1 до 12.

    4️⃣Адаптаційний період - БЕЗ оцінювання. За рішенням педагогічної ради (за потреби) заклад освіти може визначити адаптаційний період,  упродовж якого не здійснюється поточне та тематичне оцінювання.

    5️⃣Слова чи бали? Рекомендовано в класних журналах і в Свідоцтві перед виставленням підсумкової оцінки у відповідних графах результатів навчання зазначати першу літеру («В», «Д», «С», «П» - рівні Високий, Достатній, Середній, Початковий) або за допомогою виставлення відповідних балів.

    6️⃣Позитивне ставлення. Рекомендовано систему оцінювання результатів навчання в освітніх галузях «Мистецтво», «Соціальна та здоров’язбережувальна», «Фізична культура» здійснювати на позитивному ставленні до кожного учня, і враховувати не рівень недоліків та прорахунків а рівень особистих досягнень. Визначення досягнень учнів у рівнях (Високий, Достатній, Середній, Початковий) з зазначених вище галузей нададуть змогу вчителеві об’єктивно, але водночас, не пригнічуючи особистість, оцінити тих, хто не має яскраво виражених художніх чи фізичних здібностей, проте характеризується сумлінним ставленням до навчання, активністю, ініціативністю.

    7️⃣Відмова від оцінювання.  За рішенням педагогічної ради заклад освіти може відмовитись від оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів освітніх галузей «Мистецтво», «Соціальна та здоров’язбережувальна», «Фізична культура» або визначити власну шкалу оцінювання.

    ☝️Де знайти критерії оцінювання? Орієнтовні критерії з кожного навчального предмета можуть міститися в ✔️навчальних програмах дисциплін,

     ✔️вони конкретизуються в освітній програмі закладу освіти.

     ☝️Не атестований. Якщо рівень результатів навчання учня (учениці) визначити неможливо з якихось причин, у класному журналі та свідоцтві досягнень, табелі навчальних досягнень роблять запис «не атестований(а) (н/а)».

     ⏺Особливі освітні потреби. Добір форм оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами здійснюють індивідуально з обов’язковим урахуванням їх можливостей функціонування, життєдіяльності та здоров’я.

    Джерело - наказ Міністерства освіти і науки України

    01 квітня 2022 р. No 289

    о 

    Методичні рекомендації | Переглядів: 121 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 15.07.2022 | Коментарі (0)

    Тематичне планування з інформатики для 5 класу НУШ за модельною програмою(авт. Н.Морзе, О.Барна)
    https://drive.google.com/.../1BumhjXwl2w9sfAGmrqsPmq.../view

    Тематичне планування 5 клас-Морзе, Барна_p.pdf

    DRIVE.GOOGLE.COM

    Тематичне планування 5 клас-Морзе, Барна_p.pdf

    109Ви та ще 108

    12 коментарів

    Поширили: 142

    Подобається

    Коментувати

    Поширити

    Методичні рекомендації | Переглядів: 99 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 13.07.2022 | Коментарі (0)

    На зображенні може бути: 1 особа та текст

    Програми, підручники та посібники - https://is.gd/pidrucnyky2022

    Підручники для 5 класу закладів загальної середньої освіти, які можуть видаватися за кошти державного бюджету:

    https://is.gd/druk_pidruchnykiv

    Оцінювання 2-4 класи НУШ - https://is.gd/ocinuvannia2_4

    Оцінювання 5 клас НУШ - https://is.gd/ocinuvannia5

    Зразок записів в класному журналі та свідоцтві досягнень - https://is.gd/zrazok_jurnalu5 ...

    Розробка навчальної програми на основі модельної - https://is.gd/rozrobka_programy

    Зразок титульної сторінки навчальної програми - https://is.gd/tytulka

    Про викладання інформатики у 5 класі у 2022/2023 навчальному році - https://is.gd/sologub

    Про пріоритетні напрями викладання інформатики у 5-11 класах 2022/2023 навчального року - https://is.gd/priorytetni_informat

    Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 5 класі НУШ за програмою І.О. Завадського, О.В. Коршунової, В.В. Лапінського - https://is.gd/zavadsky_korshunova

    Методична скарбниця НУШ 5-6 класи - https://is.gd/skarb_nush

    Лист Міносвіти №l/9-483 від 22.09.2021р. - https://is.gd/lyst_monu

    Узагальнений перелік документації кабінету інформатики

    https://is.gd/perelik_dokiv

    Зразок акту-дозволу - https://is.gd/act_dozvil

    Зразок паспорта кабінету - https://is.gd/passport_kabinet

    Не забуваємо, що в кабінеті мають бути:  ...

    Методичні рекомендації | Переглядів: 230 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 13.07.2022 | Коментарі (0)

    Проектне навчання: коротко про головне | Нова українська школа

    NUS.ORG.UA Проектне навчання: коротко про головне | Нова українська школа

    Проектне навчання (project-based learning) дедалі більше набирає обертів, оскільки є дуже ефективним і актуальним підходом до викладання та навчання. Численні дослідження (про них – далі) вказують на те, що після його успішного впровадження в учнів покращується мотивація до навчання та підвищується рівень досягнень. Також така форма роботи допомагає реалізувати частково програму ранньої профорієнтації учнів, аби в майбутньому випускники свідомо обирали професію і навчальний заклад.

    Що таке проектне навчання?

    За визначенням Buck Institute for Education, проектне навчання – це метод, навчаючись за яким, учні, певний час досліджуючи і реагуючи на справжні, цікаві та складні питання, отримують потрібні знання та навички.

    На думку дослідників (Barron & Darling-Hammond, 2008; Thomas, 2000), навчання на основі проекту передбачає таке:

    • учні застосовують знання та навички для вирішення реалістичних проблем у реальному світі;
    • підвищується рівень відповідальності учня за виконаний обсяг роботи;
    • вчителі виконують ролі тренерів та фасилітаторів дослідження, проводять рефлексії;
    • часто учні працюють в парах або групах.

    Такий формат навчання передбачає залучення учнів до систематизації та набування знань, створення власних продуктів. Він розвиває навички критичного мислення, співпраці, спілкування, міркування, синтезу та стійкості в умовах обмеженого часу та визначеної мети (Barron, 2003)

    Чому проектне навчання?

    Оскільки навчання – це соціальна активність, яка відбувається в межах учнівських груп, культури та минулого досвіду, через проектне навчання учні мають можливість використовувати не лише знання з навчальних дисциплін, а й вчитися вести перемовини, ухвалювати спільні рішення, нести відповідальність відповідно до ролі в навчальній команді й разом інтерпретувати результати своєї діяльності.

    Це також дає можливість вчителям побачити учнів у новому світлі, допомагати їм розвивати вроджені здібності в новий спосіб, що не вдається часом у традиційній системі уроку. Крім того, часто проектне навчання реалізується через міждисциплінарні зв’язки, що виходять за межі програми одного конкретного предмету. Це значно розширює можливості вчителя і сприяє креативності, а учні часто мають завдання, у процесі вирішення яких отримують практичні навички, непередбачені в теоретичній частині навчального процесу.

    Тобто навчання відбувається природним шляхом, ненав’язливо, адже ціль – не вивчити, а виконати завдання, отримати результат, що дійсно мотивує дітей.

    “Проектна наука – це захопливий спосіб вивчати навколишній світ. Зосереджуючи увагу на основних ідеях разом із практикою та перехресними поняттями, класні кімнати стають навчальними середовищами, де викладачі й студенти беруть участь у  моделюванні та проведенні досліджень, формуванні та обговоренні гіпотез, що підтверджуються доказами й міркуваннями” (Krajcik, 2015).

    Переваги проектного навчання

    Для учнів:

    • традиційна аудиторія перетворюється у відкритий навчальний простір, в якому учні рухаються у власному темпі;
    • у процесі виконання проекту виникає потреба в самонавчанні та самовдосконаленні;
    • навчання на основі запам’ятовування та повторення переходить до інтеграції, відкриття та презентації набутих знань;
    • учні мають можливість проходити всі етапи “виробництва”: від ідеї, створення моделі майбутнього продукту до його реалізації.

    Для вчителів:

    • надає вчителям можливість вибудувати позитивну історію стосунків з учнями за нових умов;
    • підібрати учням ролі, підкресливши їхні індивідуальність і природні таланти.

    Звичайно, на фоні очевидних переваг існує й певна небезпека застосування проектного навчання: виникає ризик не виконати навчальну мету і не досягти результатів. Але цього можна уникнути, якщо раціонально спланувати процес.

    Планування навчального проекту:

    1. Визначаємо навчальні цілі.
    2. Плануємо “що” і “як”, а не “коли”.
    3. Плануємо, як відбуватиметься публічна презентація результатів проекту.

    Для зручності планування можна скористатися цією таблицею.

    Отже, світ неперервно змінюється, даючи дедалі більше можливостей застосовувати нові методи та підходи в навчанні, аби школярі були якомога краще підготовлені до реального життя. Проектне навчання – метод, ефективність якого підтверджена світовою практикою.

    Інна Дьоміна, співзасновниця школи сучасних наук Science Gen та співавторка одного з проектів інтегрованого курсу “Природничі науки” для старшої школи

    Фото: автор – ArturVerkhovetskiy, Depositphotos

    Проектний метод навчання | Переглядів: 109 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 27.06.2022 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7