Залучення до дискусій. Учителі можуть створювати ситуації для дискусій і дебатів на уроках, де учні зможуть висловлювати свої думки, викладати свої аргументи та вчитись сприймати різні точки зору.
Стимулювання пошуку доказів. Учні можуть вивчати докази, які підтримують різні точки зору. Учителі можуть створювати завдання, де потрібно знайти та проаналізувати джерела інформації.
Розв'язання проблем. Можна розв'язувати реальні проблеми, які існують в шкільному оточенні. Учні можуть працювати в групах та обговорювати різні підходи до розв'язання проблем.
Порівняння та контраст. Учні можуть вчитися розрізняти схожі й відмінні риси різних об'єктів, понять та ідей. Наприклад, різні висловлювання різних людей про одну й ту ж подію.
Критичний аналіз тексту. Учителі можуть навчити учнів аналізувати текст, шукаючи підтвердження або спростування тези. Загалом це є хорошою звичкою - не довіряти публіцистичному тексту та мати потребу перевірити факти. Потрібно вміти виокремлювати головну інформацію з текстів та джерел і визначати її важливість.
Допомога учням у розробці своїх думок. Учні можуть навчитися якісніше формулювати свої думки та аргументи, що допоможе швидше знаходити потрібну інформацію, об'єктивніше робити власні висновки з того чи іншого питання.
Розвиток критичного мислення через технології. Спеціалізовані веб-сайти, відео та інтерактивні програми допоможуть учням розвивати критичне мислення й аналітичні навички.
Критичне мислення через мистецтво. Учителі можуть використовувати мистецькі проєкти, такі як малюнки, колажі чи скульптури, які допоможуть учням розвивати критичне мислення й креативні навички. У цих проєктах можуть розкриватися якісь факти, ставлення до них тощо.
Рольова гра. Рольові ігри на уроках, наприклад, судове засідання чи побутова ситуація, дозволяють учням розігрувати різні сценарії та думки, а також вивчати різні точки зору й погляди на проблеми.
У цій розробці представлено матеріали для впровадження трьох методів навчання: "Кубик Блума", "Ромашка Блума" та "Ґудзики Блума". Цей інструментарій придумав не сам Блум, а вчителі, які захопилися ідеєю всебічного розвитку мислення учнів. За допомогою кубика вчимо учнів розглядати тему (проблему) всебічно й з різним заглибленням. За допомогою ромашки вчимо формулювати різнотипні запитання до теми. А ґудзики допоможуть провести якісне обговорення теми в напів-ігровій формі
Безкоштовна, але не є дошкою для спільної роботи. Учитель може розмістити на ній все необхідне для уроку. Дошка не зберігається, тобто використати повторно не вийде. Це її величезний мінус.
За допомогою цього набору інструментів ви можете:
1. Вибрати фон.
Фон може нести в собі елемент дидактичної задачі. Наприклад, контурна карта, портрет відомого історичного персонажа тощо.
2. Вибрати мову (існує підтримка української мови)
3. Використання таймера та годинника.
4. Світлофор
Цей інструмент може бути використаний як сигнал для початку роботи (зелене світло) або до її припинення (червоний). Або учень, працюючи у інтерактивної дошки, може натиснути червоний колір, як сигнал допомоги, труднощів, що виникли або нерозуміння навчальної задачі.
5. Вибір учня випадковим чином (потрібно внести список учнів і при натисканні інструменту буде відображатися прізвище одного учня).
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення