ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1472
    Показано матеріалів: 121-130
    Сторінки: « 1 2 ... 11 12 13 14 15 ... 147 148 »

    Ігрова педагогіка | Переглядів: 86 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 05.04.2023 | Коментарі (0)

    11 технологій штучного інтелекту, які допоможуть зробити навчання ефективнішим

    Штучний інтелект (AI) може зробити навчання ефективнішим і доступнішим для учнів, а також полегшити роботу вчителям. Нижче про 11 сервісів штучного інтелекту, які вже зараз дозволять вам вийти на новий рівень у викладанні!

    1. Deepai – ШІ для творчості на уроках. DeepAI пропонує набір інструментів, що генерує картинки за текстовими запитами, має у безоплатній версії 11 стилів(реєстрація не потрібна)
       
    2. Paintbytext –  чат «Картина за текстом». Редагуйте свої фотографії та створюйте матеріали для презентацій за письмовими інструкціями за допомогою ШІ (реєстрація не потрібна)
       
    3. Bedtimestory – ШІ для створення історій, що читаються дітям перед сном. Створіть історію про учнів чи свою дитину, уточніть жанр і зазначте художній стиль.
       
    4. Talk to Books – нейромережа, яка  відповідає на запитання цитатами з книг. Вона вміє обробляти абстрактні питання, наприклад, «Що є сенсом життя?» або «Що означає бути людиною?». Поки не розпізнає питання українською мовою, але можна застосовувати на уроках англійської мови.
       
    5. MakeMyTale — інноваційна платформа, що дозволяє створювати унікальні історії за допомогою ШІ. Оберіть тему, жанр, персонажів, а нейромережа створить казку з ілюстраціями. Є безоплатний (5 історій) і платний тариф.
       
    6. Mubert – нейромережа, яка створює музику за текстовим запитом або за обраним жанром чи настроєм.
       
    7. Kaiber– створить анімований ролик за вказаним зображенням (безоплатно 30 кредитів, 1 ролик = 8 кредитів).
        
    8. Pictory – витягне контент з ваших записів  Zoom, Teams і вебінарів. Ідеально підходить для створення відеоконтенту для соціальних мереж.
       
    9. ChatGPT – створить будь-який текстовий контент, тільки правильно запишіть промпт. Створить і вправу для занять і допоможе знайти потрібну інформацію. 
       
    10. Microsoft Designer – підходить для створення віжуалів та дизайнів, як для уроків, так і для просування освітніх продуктів. 
       
    11. Тome – створює цілі оповіді з нуля або додає контент за вашим запитом.

    Світ динамічний, і для того, щоб йти в ногу з часом, потрібно адаптуватися до змін та новацій. І найголовніше – розглядати ці можливості не як загрозу, а як допоміжний інструмент професійної діяльності, зокрема освітньої.


    Розгляньте картини американського живописця та проаналізувати їх з точки зору геометрії. Оскільки на його творах зображено безліч фігур, учні можуть визначити деякі математичні показники: кути, радіус, площу. А потім за допомогою транспортира, лінійки та циркуля спробувати намалювати власні зображення у такому ж стилі. Джерело


    Проєктна діяльність як ефективний метод навчання на уроках інформатики. 

    НМК «Інформатика. 6 клас» автора Джона Ендрю Біоса містить проєкти після кожного розділу з докладною покроковою інструкцією, що дозволяє забезпечити глибоке засвоєння знань та вмінь учнів. Використання такого методу на основі наших розробок має ряд переваг як для учнів, так і для вчителів:

    Набуття практичних навичок, розробка креативних проєктів та застосування здобутих знань у реальних ситуаціях. Це стимулює інтерес учнів до навчання та допомагає у запам'ятовуванні отриманої інформації на довготривалій основі.

    Проєктна діяльність допомагає учням розвивати вміння працювати в команді, розв'язувати проблеми та приймати рішення. Учні можуть вивчати матеріал у режимі самостійної роботи та застосовувати знання на практиці.

    Допомога вчителю у забезпеченні індивідуального підходу до кожного учня. Вчителі можуть спостерігати за роботою кожної дитини та звертати увагу на ті знання та навички, які необхідно удосконалити.

    Використання проєктної діяльності є важливим кроком до забезпечення якісної освіти та розвитку компетентностей учнів. 

    А ви застосовуєте цей метод зі своїми школярами? Діліться з нами в коментарях.

    Ознайомлюйтеся з нашим НМК «Інформатика. 6 клас»  https://bit.ly/3IgWH2C 


    Як розвивати критичне мислення учнів?
    • Залучення до дискусій. Учителі можуть створювати ситуації для дискусій і дебатів на уроках, де учні зможуть висловлювати свої думки, викладати свої аргументи та вчитись сприймати різні точки зору.

    • Стимулювання пошуку доказів. Учні можуть вивчати докази, які підтримують різні точки зору. Учителі можуть створювати завдання, де потрібно знайти та проаналізувати джерела інформації.

    • Розв'язання проблем. Можна розв'язувати реальні проблеми, які існують в шкільному оточенні. Учні можуть працювати в групах та обговорювати різні підходи до розв'язання проблем.

    • Порівняння та контраст. Учні можуть вчитися розрізняти схожі й відмінні риси різних об'єктів, понять та ідей. Наприклад, різні висловлювання різних людей про одну й ту ж подію.

    • Критичний аналіз тексту. Учителі можуть навчити учнів аналізувати текст, шукаючи підтвердження або спростування тези. Загалом це є хорошою звичкою - не довіряти публіцистичному тексту та мати потребу перевірити факти. Потрібно вміти виокремлювати головну інформацію з текстів та джерел і визначати її важливість.

    • Допомога учням у розробці своїх думок. Учні можуть навчитися якісніше формулювати свої думки та аргументи, що допоможе швидше знаходити потрібну інформацію, об'єктивніше робити власні висновки з того чи іншого питання.

    • Розвиток критичного мислення через технології. Спеціалізовані веб-сайти, відео та інтерактивні програми допоможуть учням розвивати критичне мислення й аналітичні навички.

    • Критичне мислення через мистецтво. Учителі можуть використовувати мистецькі проєкти, такі як малюнки, колажі чи скульптури, які допоможуть учням розвивати критичне мислення й креативні навички. У цих проєктах можуть розкриватися якісь факти, ставлення до них тощо.

    • Рольова гра. Рольові ігри на уроках, наприклад, судове засідання чи побутова ситуація, дозволяють учням розігрувати різні сценарії та думки, а також вивчати різні точки зору й погляди на проблеми.

    Корисні ресурси з цієї теми: https://umity.in.ua/tip/?id=7


    Інструментарій Блума

    У цій розробці представлено матеріали для впровадження трьох методів навчання: "Кубик Блума", "Ромашка Блума" та "Ґудзики Блума". Цей інструментарій придумав не сам Блум, а вчителі, які захопилися ідеєю всебічного розвитку мислення учнів. За допомогою кубика вчимо учнів розглядати тему (проблему) всебічно й з різним заглибленням. За допомогою ромашки вчимо формулювати різнотипні запитання до теми. А ґудзики допоможуть провести якісне обговорення теми в напів-ігровій формі

    Прийом «Ґудзики Блума» на уроках української літератури


    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка | Переглядів: 95 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 17.03.2023 | Коментарі (0)

    8 клас | Переглядів: 93 | Додав: chuhyys | Дата: 12.03.2023 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7