Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У розділі матеріалів: 1472 Показано матеріалів: 121-130 |
Сторінки: « 1 2 ... 11 12 13 14 15 ... 147 148 » |
11 технологій штучного інтелекту, які допоможуть зробити навчання ефективнішим
Штучний інтелект (AI) може зробити навчання ефективнішим і доступнішим для учнів, а також полегшити роботу вчителям. Нижче про 11 сервісів штучного інтелекту, які вже зараз дозволять вам вийти на новий рівень у викладанні!
- Deepai – ШІ для творчості на уроках. DeepAI пропонує набір інструментів, що генерує картинки за текстовими запитами, має у безоплатній версії 11 стилів(реєстрація не потрібна)
- Paintbytext – чат «Картина за текстом». Редагуйте свої фотографії та створюйте матеріали для презентацій за письмовими інструкціями за допомогою ШІ (реєстрація не потрібна)
- Bedtimestory – ШІ для створення історій, що читаються дітям перед сном. Створіть історію про учнів чи свою дитину, уточніть жанр і зазначте художній стиль.
- Talk to Books – нейромережа, яка відповідає на запитання цитатами з книг. Вона вміє обробляти абстрактні питання, наприклад, «Що є сенсом життя?» або «Що означає бути людиною?». Поки не розпізнає питання українською мовою, але можна застосовувати на уроках англійської мови.
- MakeMyTale — інноваційна платформа, що дозволяє створювати унікальні історії за допомогою ШІ. Оберіть тему, жанр, персонажів, а нейромережа створить казку з ілюстраціями. Є безоплатний (5 історій) і платний тариф.
- Mubert – нейромережа, яка створює музику за текстовим запитом або за обраним жанром чи настроєм.
- Kaiber– створить анімований ролик за вказаним зображенням (безоплатно 30 кредитів, 1 ролик = 8 кредитів).
- Pictory – витягне контент з ваших записів Zoom, Teams і вебінарів. Ідеально підходить для створення відеоконтенту для соціальних мереж.
- ChatGPT – створить будь-який текстовий контент, тільки правильно запишіть промпт. Створить і вправу для занять і допоможе знайти потрібну інформацію.
- Microsoft Designer – підходить для створення віжуалів та дизайнів, як для уроків, так і для просування освітніх продуктів.
- Тome – створює цілі оповіді з нуля або додає контент за вашим запитом.
Світ динамічний, і для того, щоб йти в ногу з часом, потрібно адаптуватися до змін та новацій. І найголовніше – розглядати ці можливості не як загрозу, а як допоміжний інструмент професійної діяльності, зокрема освітньої. |
Розгляньте картини американського живописця та проаналізувати їх з точки зору геометрії. Оскільки на його творах зображено безліч фігур, учні можуть визначити деякі математичні показники: кути, радіус, площу. А потім за допомогою транспортира, лінійки та циркуля спробувати намалювати власні зображення у такому ж стилі. Джерело:
|
Проєктна діяльність як ефективний метод навчання на уроках інформатики.
НМК «Інформатика. 6 клас» автора Джона Ендрю Біоса містить проєкти після кожного розділу з докладною покроковою інструкцією, що дозволяє забезпечити глибоке засвоєння знань та вмінь учнів. Використання такого методу на основі наших розробок має ряд переваг як для учнів, так і для вчителів:
Набуття практичних навичок, розробка креативних проєктів та застосування здобутих знань у реальних ситуаціях. Це стимулює інтерес учнів до навчання та допомагає у запам'ятовуванні отриманої інформації на довготривалій основі.
Проєктна діяльність допомагає учням розвивати вміння працювати в команді, розв'язувати проблеми та приймати рішення. Учні можуть вивчати матеріал у режимі самостійної роботи та застосовувати знання на практиці.
Допомога вчителю у забезпеченні індивідуального підходу до кожного учня. Вчителі можуть спостерігати за роботою кожної дитини та звертати увагу на ті знання та навички, які необхідно удосконалити.
Використання проєктної діяльності є важливим кроком до забезпечення якісної освіти та розвитку компетентностей учнів.
А ви застосовуєте цей метод зі своїми школярами? Діліться з нами в коментарях.
Ознайомлюйтеся з нашим НМК «Інформатика. 6 клас» https://bit.ly/3IgWH2C |
Як розвивати критичне мислення учнів?
-
Залучення до дискусій. Учителі можуть створювати ситуації для дискусій і дебатів на уроках, де учні зможуть висловлювати свої думки, викладати свої аргументи та вчитись сприймати різні точки зору.
-
Стимулювання пошуку доказів. Учні можуть вивчати докази, які підтримують різні точки зору. Учителі можуть створювати завдання, де потрібно знайти та проаналізувати джерела інформації.
-
Розв'язання проблем. Можна розв'язувати реальні проблеми, які існують в шкільному оточенні. Учні можуть працювати в групах та обговорювати різні підходи до розв'язання проблем.
-
Порівняння та контраст. Учні можуть вчитися розрізняти схожі й відмінні риси різних об'єктів, понять та ідей. Наприклад, різні висловлювання різних людей про одну й ту ж подію.
-
Критичний аналіз тексту. Учителі можуть навчити учнів аналізувати текст, шукаючи підтвердження або спростування тези. Загалом це є хорошою звичкою - не довіряти публіцистичному тексту та мати потребу перевірити факти. Потрібно вміти виокремлювати головну інформацію з текстів та джерел і визначати її важливість.
-
Допомога учням у розробці своїх думок. Учні можуть навчитися якісніше формулювати свої думки та аргументи, що допоможе швидше знаходити потрібну інформацію, об'єктивніше робити власні висновки з того чи іншого питання.
-
Розвиток критичного мислення через технології. Спеціалізовані веб-сайти, відео та інтерактивні програми допоможуть учням розвивати критичне мислення й аналітичні навички.
-
Критичне мислення через мистецтво. Учителі можуть використовувати мистецькі проєкти, такі як малюнки, колажі чи скульптури, які допоможуть учням розвивати критичне мислення й креативні навички. У цих проєктах можуть розкриватися якісь факти, ставлення до них тощо.
-
Рольова гра. Рольові ігри на уроках, наприклад, судове засідання чи побутова ситуація, дозволяють учням розігрувати різні сценарії та думки, а також вивчати різні точки зору й погляди на проблеми.
Корисні ресурси з цієї теми: https://umity.in.ua/tip/?id=7 |
Інструментарій Блума
У цій розробці представлено матеріали для впровадження трьох методів навчання: "Кубик Блума", "Ромашка Блума" та "Ґудзики Блума". Цей інструментарій придумав не сам Блум, а вчителі, які захопилися ідеєю всебічного розвитку мислення учнів. За допомогою кубика вчимо учнів розглядати тему (проблему) всебічно й з різним заглибленням. За допомогою ромашки вчимо формулювати різнотипні запитання до теми. А ґудзики допоможуть провести якісне обговорення теми в напів-ігровій формі
|
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|