Мета шкільної педагогіки — виховати в кожному випускникові особистість, надати йому можливість стати успішним та реалізованим у житті. Проте, як цього добитись? Певні орієнтири надає Концепція загальноосвітньої школи, в якій зазначається, що вчитель має розв’язати важливу проблему розвитку в учнів «уміння самостійно вчитися, критично мислити, здатності до самопі знання і самореалізації особистості у різних видах творчої діяльності, вмінь і навичок, необхідних для життєвого і професійного вибору». Для вчителя самих орієнтирів замало — йому потрібні методика та технологія.
Люди беруть свої камери з собою в різні місця і фотографують або знімають на відеокамеру все, що бачать навколо – природу, тварин, людей. Фотографуючи певні події, пейзажі чи пам’ятки архітектури ми ніколи не звертаємо увагу на людей, які зовсім випадково потрапляють до об’єктивів наших камер.
На вулицях міст все більше з'являється різної оптичної техніки: від камер на фасадах будинків до систем відеоспостереження за дорожнім рухом. Більш того, за багатьма стежать вже і на роботі. Та й самі українські компанії застосовують відеозйомку не тільки з метою збереження майна або охорони порядку, але і для превентивних заходів щодо представників влади. Зараз вже не здивуєш різні контролюючі органи, робота яких у приміщенні суб’єктів, які перевіряються фіксується на носії інформації. Тобто процес набирає глобальних масштабів.
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення