Статистика |
---|
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У розділі матеріалів: 1472 Показано матеріалів: 1381-1390 |
Сторінки: « 1 2 ... 137 138 139 140 141 ... 147 148 » |
Мета шкільної педагогіки — виховати в кожному випускникові особистість, надати йому можливість стати успішним та реалізованим у житті. Проте, як цього добитись? Певні орієнтири надає Концепція загальноосвітньої школи, в якій зазначається, що вчитель має розв’язати важливу проблему розвитку в учнів «уміння самостійно вчитися, критично мислити, здатності до самопі знання і самореалізації особистості у різних видах творчої діяльності, вмінь і навичок, необхідних для життєвого і професійного вибору». Для вчителя самих орієнтирів замало — йому потрібні методика та технологія.
|
Чи можна проводити відео, фото зйомки в приміщеннях комунальних підприємств без їх згоди?
Правові засади відеозйомок. Частина 1
Люди беруть свої камери з собою в різні місця і фотографують або знімають на відеокамеру все, що бачать навколо – природу, тварин, людей. Фотографуючи певні події, пейзажі чи пам’ятки архітектури ми ніколи не звертаємо увагу на людей, які зовсім випадково потрапляють до об’єктивів наших камер.
На вулицях міст все більше з'являється різної оптичної техніки: від камер на фасадах будинків до систем відеоспостереження за дорожнім рухом. Більш того, за багатьма стежать вже і на роботі. Та й самі українські компанії застосовують відеозйомку не тільки з метою збереження майна або охорони порядку, але і для превентивних заходів щодо представників влади. Зараз вже не здивуєш різні контролюючі органи, робота яких у приміщенні суб’єктів, які перевіряються фіксується на носії інформації. Тобто процес набирає глобальних масштабів.
|
Раніше вчені вважали, що структура мозку складно організована і незмінна. Пацієнти з ушкодженнями мозку рідко повністю виліковувалися, а мікроскопічні процеси мозку ніколи не спостерігалися. Широко була поширена думка, що мозок – це «машина», що здатна на багато речей, але яка не змінюється і не росте |
Сучасне інформаційне суспільство становить перед школою завдання підготовити випускників здатних:
- Гнучко адаптуватися в мінливих життєвих ситуаціях, самостійно здобуваючи необхідні знання, уміло застосовуючи їх на практиці;
- Самостійно критично мислити, уміти бачити проблеми, що виникають в реальній дійсності і шукати шляхи їх раціонального вирішення;
- Бути комунікабельними, контактними, уміти працювати спільно в різних соціальних групах;
- Самостійно працювати над розвитком власного інтелекту, культурного рівня;
- Грамотно працювати з інформацією.
|
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|